Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Tak til jer der har skrevet :kram

De mener at jeg har haft en nyresten :S men fordi jeg ikke har smerter mere ville de sende mig hjem med besked på at komme tilbage hvis jeg får ondt igen.

Baby havde det så fint og slog kolbøtter :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://cdn5.giltcdn.com/images/share/uploads/0000/0000/1890/18901910/lg.jpg

Vi har denne her i vores samling af julepynt (gave fra arbejde engang) - jeg har hvert år undret mig over, hvad Royal Copenhagen mon mener, at er det julede ved den... :chin:

Hehe ej, julet ville jeg alligevel ikke mene at den udstrålede, men samtidig synes jeg heller ikke jeg ville hænge den op på andre tidspunkter? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helligtrekonger måske?

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helligtrekonger måske?

Fremragende bud der! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helligtrekonger måske?

 

Tænker jeg også :) Også minder den mig om Kgs. Lyngby.. De har en stor krone med lys hængende i december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"En fattig jomfru sad i løn - og fødte himlens kongesøn"

Hertil kan også nævnes "Vise mænd fra Østerland drog i verden ud på stand for den konge at oplede - for den konge at tilbede, som var født i samme stund". I næste vers synges der godt nok, at Jesus hverken har spor eller kongetrone, men symbolikken er jo sådan set stadig meget god.

Bare mit bud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe mareridt behøver ikke være uhyggelige, angstfyldte og sørgelige. De kan også bare være irriterende. :D I nat drømte jeg:

- At mine børn kun ville spise chips

- At jeg lavede hul i køkkenbordet

- At jeg var blevet mega dårlig til at stave

Mildeste mareridt i lang tid :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer de ondeste sexdrømme for tiden.. Med alle mulige mænd - både kolleger og kendisser.. Det er altså en smule underligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer de ondeste sexdrømme for tiden.. Med alle mulige mænd - både kolleger og kendisser.. Det er altså en smule underligt!

Det gjorde jeg også, da jeg var gravid :D Jeg har luret på om det er noget evolutionært, at når man er med yngel, så fokuserer hjernen på potentielle forsørgere (som lokkes ind via sex). :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også, da jeg var gravid :D Jeg har luret på om det er noget evolutionært, at når man er med yngel, så fokuserer hjernen på potentielle forsørgere (som lokkes ind via sex). :chin:

 

Det lyder da ikke usandsynligt i hvert fald! Men det bliver lidt underligt at se min kollega i øjnene på mandag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da ikke usandsynligt i hvert fald! Men det bliver lidt underligt at se min kollega i øjnene på mandag :P

Bare husk på at han ikke aner det fjerneste om det ;) så pinligt er det jo heldigvis ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer de ondeste sexdrømme for tiden.. Med alle mulige mænd - både kolleger og kendisser.. Det er altså en smule underligt!

Åh det gjorde jeg også. Den bedste var en drøm med Jason Statham :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej slet ikke. Det ene er et profilbillede helt uden tags.. Det andet er en bluse jeg har syet.. Her er der tags med #krea#

Og jeg følger hende heller ikke.. :)

Profilbilleder kan alle se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer de ondeste sexdrømme for tiden.. Med alle mulige mænd - både kolleger og kendisser.. Det er altså en smule underligt!

Det gjorde jeg også, da jeg var gravid :D Jeg har luret på om det er noget evolutionært, at når man er med yngel, så fokuserer hjernen på potentielle forsørgere (som lokkes ind via sex). :chin:

Jeg tror nok det er noget rent fysiologisk, fordi der er større blodgennemstrømning gennem alting down there, større blodmængde i kroppen i det hele taget, at man blir lidt mere "varmblodet" så at sige, når man er gravid. Vil tro at man også reagerer på det i søvne, altså kroppens reaktioner trigger underbevidstheden. I det hele taget syns jeg man har fantastisk livagtige drømme som gravid og det har vel også noget med hormoner at gøre, at man er så "modtagelig" = hensigtsmæssigt når man skal knytte sig til baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"En fattig jomfru sad i løn - og fødte himlens kongesøn"

Hertil kan også nævnes "Vise mænd fra Østerland drog i verden ud på stand for den konge at oplede - for den konge at tilbede, som var født i samme stund". I næste vers synges der godt nok, at Jesus hverken har spor eller kongetrone, men symbolikken er jo sådan set stadig meget god.

Bare mit bud ;)

'Aaaaaarmen, hvor er det smukt :D

Hvor er I gode og kreative :respekt

Men lidt speciel er den sq :rolleyes og nu er den på loftet indtil næste jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Profilbilleder kan alle se :)

Så giver det fin mening.. :) men kan der "likes" på profilbilleder?

Men den med trøjen.. Det forstår jeg ikke.. (Men fedt at hun kan lide min hjemmetegnede og hjemmesyede bluse)

Heldigvis er der ingen skade sket.. Men tænker at det med en "privat" profil har fået en lidt andet betydning (for mig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal der øves i at tegne igen ;) :yay godt Fister kan sætte mig i gang, jeg savner det jo for pokker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal der øves i at tegne igen ;) :yay godt Fister kan sætte mig i gang, jeg savner det jo for pokker

Wuhuu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiiiiiii vi skal have ny bil, en Citroën C5 fra 2010 diesel. Vi har sagt ja i dag efter at have prøvekørt den. Banken kan have papirerne i orden til på mandag så håber jeg at vi kan hente den der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Mit nytårsforsæt burde muligvis være "Tag færre billeder". Er ved at lave fotobog for 2015 og tror den ender med at blive på 66 sider! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Mit nytårsforsæt burde muligvis være "Tag færre billeder". Er ved at lave fotobog for 2015 og tror den ender med at blive på 66 sider! :o

:lol måske ikke så meget tage færre billeder som sortere lidt strammere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol måske ikke så meget tage færre billeder som sortere lidt strammere ;)

Jeg vil tro, jeg har slettet mellem 5000 og 10.000 billeder inden jeg startede, så færre billeder må være første skridt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.