Besvaret August 28, 2013 Ondt i hovedet, ondt i halsen, ondt i kroppen. Lorte lort. Sidste uge i frihed. I sygdom. Jubiii Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Jeg skal til Info møde på jobcentret i dag og har en mistanke om at det er det samme møde som jeg var til for 4 uger siden og at de har klokket i den (igen - det er allerede sket 1 gang på de 6 uger jeg har været arbejdsløs - efter barsel), derudover er det så irellevant som noget kan være når nu jeg har arbejde om en måned. Men jeg skal jo afsted! Spild af alles tid!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Ondt i hovedet, ondt i halsen, ondt i kroppen. Lorte lort. Sidste uge i frihed. I sygdom. Jubiii :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 :kram Tak :) Er nu meget lettet over, at jeg ikke skal køre til Aarhus hver dag. Håber og tror på, at jeg har gjort et godt valg for mig selv. Har lige været ovre og lave de officielle papirer og det var en fornøjelse at være derovre. Stille og roligt og søde mennesker med humor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Jeg skal til Info møde på jobcentret i dag og har en mistanke om at det er det samme møde som jeg var til for 4 uger siden og at de har klokket i den (igen - det er allerede sket 1 gang på de 6 uger jeg har været arbejdsløs - efter barsel), derudover er det så irellevant som noget kan være når nu jeg har arbejde om en måned. Men jeg skal jo afsted! Spild af alles tid!!! Sådan var det også da jeg fik mit nuværende job tilbage i 2009, utroligt at de ikke kan opdatere systemet, totalt spild af alles tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Sådan var det også da jeg fik mit nuværende job tilbage i 2009, utroligt at de ikke kan opdatere systemet, totalt spild af alles tid! Præcis. Jeg tror det går galt fordi jeg har været på barsel. I et henseende er jeg "ny" ledig fordi jeg lige er blevet meldt ledig, i et andet henseende er jeg gammel ledig fordi jeg har fået dagpenge soden April 2011 (supplerende til november 2011 fuld ledig til juni 2012, sygemelding til Juli 2012 og barsel til juli 2013 pg nu fuld ledig igen) (har jeg sagt jeg glæder mig til at komme i gang igen? )) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2013 Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet over den JYSKE jobkonsulen "Der er gået nojet galt i vores system så det møhje vi holder nu, burde komme EFTER jeres legigheds samtale, men nu holder vi den a'livl" Jeg fik dog at vide at de noterer at jeg er i arbejde fra oktober "og så må du godt gå" - jeg blev NOGET forvirret for det regnede jeg slet ikke med - måske jeg skulle have ringet igår! Nå pyt, jeg fik hentet min straffe attest, købt lidt til polterabendet på lørdag og cyklet små 5 km. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Synes ekstrabladets spiseseddel idag er SÅ usmagelig! Var lige ved at kaste op :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Synes ekstrabladets spiseseddel idag er SÅ usmagelig! Var lige ved at kaste op :( Hvad står der? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Hvad står der? :unsure Der står noget med at der skal sendes hjælp til Syrien og ikke soldater. Og det er da ok. Men så har de indsat et stort closeup billede af en død baby :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Hvornår "starter" et cv? Jeg er ved at rydde op i gamle papirer og jeg har MEGET lyst til at smide mine meget gamle kontrakter fra diverse tidligere jobs ud, men hvis jeg skulle kunne skrive cv tilbage til da jeg begyndte at arbejde som 15 år gammel, så kunne jeg godt få brug for at se tilbage, hvornår det nu liiiiige var, at jeg var ansat hvor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Hvornår "starter" et cv? Jeg er ved at rydde op i gamle papirer og jeg har MEGET lyst til at smide mine meget gamle kontrakter fra diverse tidligere jobs ud, men hvis jeg skulle kunne skrive cv tilbage til da jeg begyndte at arbejde som 15 år gammel, så kunne jeg godt få brug for at se tilbage, hvornår det nu liiiiige var, at jeg var ansat hvor. Var dit arbejde fag-relevant? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Var dit arbejde fag-relevant? Nej overhovedet ikke. Det er ikke noget, jeg ville nævne i en ansøgning. Er bare i tvivl om det "bør" stå på et cv.. Jeg har ét job som er fagrelevant, men dt kan jeg godt huske, hvornår jeg startede med at have. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Nej overhovedet ikke. Det er ikke noget, jeg ville nævne i en ansøgning. Er bare i tvivl om det "bør" stå på et cv.. Jeg har ét job som er fagrelevant, men dt kan jeg godt huske, hvornår jeg startede med at have. Så ville jeg ikke nævne det på et CV. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Så ville jeg ikke nævne det på et CV. Tak :) Så ryger papirerne ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Så ville jeg ikke nævne det på et CV. :ditto Jeg har haft jobs siden jeg var 13, men det tidligste der står på mit CV er fra min studietid på uni ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 :ditto Jeg har haft jobs siden jeg var 13, men det tidligste der står på mit CV er fra min studietid på uni ;) Alle tiders :D Det synes jeg også giver mest mening, men har ikke rigtig prøvet at lave et cv før ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Der står noget med at der skal sendes hjælp til Syrien og ikke soldater. Og det er da ok. Men så har de indsat et stort closeup billede af en død baby :boo Jeg så det DESVÆRRE godt da jeg var ude at handle :( jeg er HELT enig! Jeg fik det godt nok også skidt da jeg så den (på vej ind for at købe barsels gaver) :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2013 Jeg så det DESVÆRRE godt da jeg var ude at handle :( jeg er HELT enig! Jeg fik det godt nok også skidt da jeg så den (på vej ind for at købe barsels gaver) :boo :kram Den er virkelig væmmelig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Ooooork, hvorfor er min løn ikke gået ind, altså :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Ooooork, hvorfor er min løn ikke gået ind, altså :prik Det er jespers heller ikke. Han brokkede sig også noget i morges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Det er jespers heller ikke. Han brokkede sig også noget i morges. Det er da belastende <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Det er da belastende <_< Hørte i radioen at vist nok danske bank og Nordea havde problemer men at det var lige op over at de havde løst problemet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2013 Hørte i radioen at vist nok danske bank og Nordea havde problemer men at det var lige op over at de havde løst problemet. Jeg har Jyske Bank, ellers tak for info :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites