Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Hvorfor marts? Ferieåret løber jo til 30.4???

Kiggede lige igen. Du har ret.

Men tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øj det ser fint ud :)

Synes også det er skønt at bo så tæt på byen og samtidig kunne nøjes med at gå 200 m og så kommer jeg til det her ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg arbejdsløs! Sikke en mærkelig fornemmelse. Og selvom jeg vidst er fristillet fra alt bortset fra at checke jobopslag, så glæder jeg mig altså til barsel om 14 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg tog 1 kg fars op i går eftermiddags og lagde det på køl, så det i hvert fald i formiddags var helt tøet. Er det så absolut sidste chance for tilberedning i aften? Eller kan jeg helt forsvarligt, uden risiko bikse det sammen i morgen formiddag først? Altså 2 døgn efter det kom fra frost?

Jeg er blevet skidt og orker ikke lave mad og J kommer sent hjem og W er ikke sådan at stole på i et køkken ( ;) ). Men det er også træls at lade gå til spilde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene det kommer an på hvor tæt på udløbsdatoen det var, da du lagde det i fryseren. Hvis det var på selve udløsdatoen ville jeg senest bruge det i dag, men hvis det var før det, ville jeg mene, at det sagtens kan vente til i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg tog 1 kg fars op i går eftermiddags og lagde det på køl, så det i hvert fald i formiddags var helt tøet. Er det så absolut sidste chance for tilberedning i aften? Eller kan jeg helt forsvarligt, uden risiko bikse det sammen i morgen formiddag først? Altså 2 døgn efter det kom fra frost?

Jeg er blevet skidt og orker ikke lave mad og J kommer sent hjem og W er ikke sådan at stole på i et køkken ( ;) ). Men det er også træls at lade gå til spilde!

Lige præcis med fars/hakket kød, ville jeg ikke lade det vente en dag. Det bliver simpelthen for hurtigt dårligt til, at jeg ville løbe den risiko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg tog 1 kg fars op i går eftermiddags og lagde det på køl, så det i hvert fald i formiddags var helt tøet. Er det så absolut sidste chance for tilberedning i aften? Eller kan jeg helt forsvarligt, uden risiko bikse det sammen i morgen formiddag først? Altså 2 døgn efter det kom fra frost?

Jeg er blevet skidt og orker ikke lave mad og J kommer sent hjem og W er ikke sådan at stole på i et køkken ( ;) ). Men det er også træls at lade gå til spilde!

Uanset hvad, så kan man altid lugte på fars om det er skidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene det kommer an på hvor tæt på udløbsdatoen det var, da du lagde det i fryseren. Hvis det var på selve udløsdatoen ville jeg senest bruge det i dag, men hvis det var før det, ville jeg mene, at det sagtens kan vente til i morgen.

Det var helt nyhakket og friskt :) jeg stod og ventede mens det blev fikset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis med fars/hakket kød, ville jeg ikke lade det vente en dag. Det bliver simpelthen for hurtigt dårligt til, at jeg ville løbe den risiko.

Det er også det jeg lidt tænker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad, så kan man altid lugte på fars om det er skidt :D

Så håber jeg at jeg ikke er tilstoppet i morgen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var helt nyhakket og friskt :) jeg stod og ventede mens det blev fikset ;)

Så burde det også være friskt nok i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var helt nyhakket og friskt :) jeg stod og ventede mens det blev fikset ;)

Det ville jeg godt turde. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi smed kødet ud :( Det lugtede (ifølge J, jeg har ingen lugtesans <_< ) fint, men det havde fået en mærkværdig farve, så jeg turde simpelthen ikke. Jeg gider ikke have madforgiftning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt nye briller idag. Med knaldrøde og tykke stel :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi smed kødet ud :( Det lugtede (ifølge J, jeg har ingen lugtesans <_< ) fint, men det havde fået en mærkværdig farve, så jeg turde simpelthen ikke. Jeg gider ikke have madforgiftning!!

Det får hakket kød altså når det ikke er vakuumpakket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N havde jo plukket rosenblade af roser for at lægge det på gulvet hvor han knælede (:wub) Jeg har gemt dem med tanke på at købe rammer jeg kan putte dem i. Men altså... Skal jeg ikke gøre noget ved dem? Hårspray? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N havde jo plukket rosenblade af roser for at lægge det på gulvet hvor han knælede (:wub) Jeg har gemt dem med tanke på at købe rammer jeg kan putte dem i. Men altså... Skal jeg ikke gøre noget ved dem? Hårspray? :D

Måske tørre dem nænsomt i ovnen? (Googl det lige inden du evt prøver!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man føle sig smigret eller fornærmet, når ens svigermor troede at der var "et par år" til man bliver 30, og der i virkeligheden kun er et halvt? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N havde jo plukket rosenblade af roser for at lægge det på gulvet hvor han knælede ( :wub) Jeg har gemt dem med tanke på at købe rammer jeg kan putte dem i. Men altså... Skal jeg ikke gøre noget ved dem? Hårspray? :D

HER ER ET LINK - KLIK PÅ MIG

 

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man føle sig smigret eller fornærmet, når ens svigermor troede at der var "et par år" til man bliver 30, og der i virkeligheden kun er et halvt? :chin:

Smigret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt nye briller idag. Med knaldrøde og tykke stel :o

Glæder mig til at se :D Link måske?

Og din svigermor har tydeligvis opfattet, at du er evigung - dygtig svimse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smigret ;)

Glæder mig til at se :D Link måske?

Og din svigermor har tydeligvis opfattet, at du er evigung - dygtig svimse ;)

Haha godt godt. Og Svimse! Sikke et dejligt ord, det er hun sgu næsten nødt til at hedde. :D Normalt hedder hun Mor Xxxx blandt os alle. Og hun ER en god svimse - hende har jeg været heldig med :)

Skal nok lægge billede op af mig med nye briller (medmindre det var total fluke og jeg ser helt latterlig ud :whistling ). Men jeg får dem nok først 10/11 fordi de har travlt <_< Kan lige prøve, om jeg kan finde link :chin:

Edit2:

Det er disse:

http://www.louisnielsen.dk/briller/fuschia?sku=25670325

Jeg syntes bare de var endnu rødere i virkeligheden :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da mega nice Mette!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Blev også lidt små narcissistisk med dem på :lol Men er stadig spændt på dem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tak :)

Jeg har brugt bogmetoden fordi jeg tænkte at det måske var godt at de var flade i forvejen når de skulle i en ramme :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.