Besvaret August 26, 2014 Jeg fik ikke jobbet. Det er okay. Hun sagde jeg gjorde det rigtig godt, men at jeg blev slået på mange års erfaring og en der kunne en masse med hjemmeside, som åbenbart også ville være en del af jobbet :blink Men var udvalgt mellem 100 ansøgere, så hun sagde at det skulle jeg endelig huske at tage med mig. Om en time skal jeg ind og høre om vikariatet. Dejligt jeg fik det. Så er der ro på de næste måneder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 :kram Hvor langt er du henne nu? 15+0, så der er lang vej til målet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Starter i morgen allerede :O Så er man ligesom i gang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Starter i morgen allerede :O Så er man ligesom i gang! Sådan! :glad Og øv med afslag på det andet, men det var da et utroligt pænt afslag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Sådan! :glad Og øv med afslag på det andet, men det var da et utroligt pænt afslag :kram2 Ja, det kunne ikke være sagt pænere. Og jeg ved at jeg gjorde er godt indtryk. Så må jeg bare håbe på der kommer en anden stilling der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Starter i morgen allerede :O Så er man ligesom i gang! Spændende! er sikker på du nok skal klare det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Starter i morgen allerede :o Så er man ligesom i gang! Wauw det var hurtig :glad Håber du bliver glad for det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Spændende! er sikker på du nok skal klare det! Wauw det var hurtig :glad Håber du bliver glad for det :) Ja det var ret hurtigt. Fandt lige ud af at en af mødrene til et søskende par i min gamle børnehave også arbejder der. Det er nu dejligt at vide. Hun er i hvert fald sød og kompetent :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Tillykke Louise :yay kæmpe fedt med job!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Tillykke Louise :yay kæmpe fedt med job!!! Tak :kiss Det er dejligt, lidt tæller også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Starter i morgen allerede :o Så er man ligesom i gang! Hold da op! Det var ikke meget tid til at blive klar på... men nogen gange er det også det bedste bare at blive kastet ud i det... og så er der heldigvis weekend lige om lidt hvor du kan hvile hovedet for alle de nye indtryk. Håber at du bliver glad for det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Verden er sgu pudsig nogle gange. Har lige googlet mig selv, og opdaget at jeg har en navnesøster (dog minus Larsen), der arbejder på et hospital, der hedder Valdemar. Det er da lidt skægt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Har været på kursus idag, hvor en advokat skulle undervise. Synes altid det er spændende, hvordan undervisningen bliver, når det er advokat der underviser. Men hun var rigtig god. Fyldt med humor og god til at forklare hvordan tingene foregår i det virkelige liv og give eksempler fra egen firma i stedet for at sætte det hele op i paragraffer. Så eftermiddagen blev slet ikke så lang som frygtet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Det er godt nok hårdt at starte op et nyt sted og bare blive kastet ind i det. Personalet er heldigvis søde, og børnene også (det er dog tydeligt det er et belastet område, og der er flere børn med særlige udfordringer end jeg har været vant til tidligere). I morgen skal jeg møde 6.30 - det er nok 6 år siden jeg sidst har skullet. Er mest spændt på hvordan Silke Elia takler jeg ikke er der i morgen tidlig. Det er første gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Har været på kursus idag, hvor en advokat skulle undervise. Synes altid det er spændende, hvordan undervisningen bliver, når det er advokat der underviser. Men hun var rigtig god. Fyldt med humor og god til at forklare hvordan tingene foregår i det virkelige liv og give eksempler fra egen firma i stedet for at sætte det hele op i paragraffer. Så eftermiddagen blev slet ikke så lang som frygtet :) Hvad handlede kurset om? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Det er godt nok hårdt at starte op et nyt sted og bare blive kastet ind i det. Personalet er heldigvis søde, og børnene også (det er dog tydeligt det er et belastet område, og der er flere børn med særlige udfordringer end jeg har været vant til tidligere). I morgen skal jeg møde 6.30 - det er nok 6 år siden jeg sidst har skullet. Er mest spændt på hvordan Silke Elia takler jeg ikke er der i morgen tidlig. Det er første gang. :Kram2 både kram og hep herfra - til både dig og Silke Elia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Hvad handlede kurset om? :)Noget så spændende som dødsboer :D Men det er jo en del af min hverdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Noget så spændende som dødsboer :D Men det er jo en del af min hverdag :) Hvad arbejder du med? Dødsboer behøver ikke være kedelige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Hvad arbejder du med? Dødsboer behøver ikke være kedelige ;)Jeg arbejder på et (faktisk 2) ejendomsmæglerkontor. Så jeg møder der jo både i forbindelse med salgsarbejdet, men også når jeg tinglyser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Det er godt nok hårdt at starte op et nyt sted og bare blive kastet ind i det. Personalet er heldigvis søde, og børnene også (det er dog tydeligt det er et belastet område, og der er flere børn med særlige udfordringer end jeg har været vant til tidligere). I morgen skal jeg møde 6.30 - det er nok 6 år siden jeg sidst har skullet. Er mest spændt på hvordan Silke Elia takler jeg ikke er der i morgen tidlig. Det er første gang. Dejligt med søde mennesker omkring dig, og ja, det er benhårdt, at alt er nyt! Håber du får en god nattesøvn :) Og morgenen bliver god for jer alle tre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Min mor har været til speciallæge med en "knude"... Hun nedtoner det selv meget, det er næsten helt sikkert ikke noget alvorligt. Jeg kan bare mærke på min egen knude i maven at jeg meget meget gerne vil have svaret på biopsien snart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Det brænder ved naboen bag os. Havde godt nok hørt en masse udrykning og slået det hen med, at det kører ude på hovedvejen. Det var vores nabo der ringede og sagde det og jeg troede først det var ved dem men det var det heldigvis ikke. Håber ikke det er alvorligt men der er da blevet slået ruder ind og ambulancer og lægebil. Vi kender dem ikke men ved de drikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Det brænder ved naboen bag os. Havde godt nok hørt en masse udrykning og slået det hen med, at det kører ude på hovedvejen. Det var vores nabo der ringede og sagde det og jeg troede først det var ved dem men det var det heldigvis ikke. Håber ikke det er alvorligt men der er da blevet slået ruder ind og ambulancer og lægebil. Vi kender dem ikke men ved de drikker. Det lyder ikke rart. Er der langt mellem Jeres huse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Det lyder ikke rart. Er der langt mellem Jeres huse? Vi deler lidt hæk med og der er et stykke for begge huse hen til hækken, så nej og ilden var ret hurtig slukket. Hørte ambulancen kører væk for kort tid siden så håber ikke det er alvorligt. Men det kan vi nok blive klogere på i morgen. Det var naboerne neden for os der var tættest på, hvis man kan sige det. Men det kommer da lige tæt nok på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Min mor har været til speciallæge med en "knude"... Hun nedtoner det selv meget, det er næsten helt sikkert ikke noget alvorligt. Jeg kan bare mærke på min egen knude i maven at jeg meget meget gerne vil have svaret på biopsien snart! Åh det er noget træls noget at skulle vente på, selvom det selvfølgelig ikk er noget alvorligt.... :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites