Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Har i så planlagt hvornår??

Nej ikke præcist. Vi skal lige have en idé om hvornår vi kan flytte først. Vi håber på afklaring i efteråret.

Ikke at flytningen kommer til at styre det 100% for vi er begge klar til en mere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her er så mig efter en dag i solen MED solcreme (og jeg puttede eddermame meget på, synes jeg):

IPtAYeV.jpg

Tør ikke tænke på, hvordan jeg havde set ud, hvis jeg ikke havde brugt solcreme :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke undervurdere skygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er så mig efter en dag i solen MED solcreme (og jeg puttede eddermame meget på, synes jeg):

IPtAYeV.jpg

Tør ikke tænke på, hvordan jeg havde set ud, hvis jeg ikke havde brugt solcreme :wacko

Sol er lort.. Længere er den ikke.

Ind i skyggen med dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg må have mig en gigantisk solhat eller et lille telt eller noget :D Det var til grøn koncert, og det er jo sådan en åben plads, så det er ikke skygge, der er mest af :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Jeg er total brugt i dag. Det har været aaaaalt for varmt, vi har haft gæster på camping = morsyg klister tumling, kort middagslur hvor jeg ikke kunne slappe af, men opvarte gæster og være på.

Og nu puttekamp, indtil videre 1,5 time.

Jeg har det psykisk dårligt over at jeg ikke bare kan være mig i en halv time. Jeg trænger helt sindsygt. Selv at gå på toilettet her på camping er åbenbart et problem, ikke en gang de få sekunder kan jeg have uden dårlig samvittighed.

Jeg prøver og prøver at forklare J hvordan det er, men han fatter det ikke - man skal nok have stået i det.

Lige de her dage er jeg ved at brække mig over når han vil kysse og kramme, jeg kan slet ikke al den fysiske kontakt, William er jo som fluepapir det meste af hans vågentid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Jeg er total brugt i dag. Det har været aaaaalt for varmt, vi har haft gæster på camping = morsyg klister tumling, kort middagslur hvor jeg ikke kunne slappe af, men opvarte gæster og være på.

Og nu puttekamp, indtil videre 1,5 time.

Jeg har det psykisk dårligt over at jeg ikke bare kan være mig i en halv time. Jeg trænger helt sindsygt. Selv at gå på toilettet her på camping er åbenbart et problem, ikke en gang de få sekunder kan jeg have uden dårlig samvittighed.

Jeg prøver og prøver at forklare J hvordan det er, men han fatter det ikke - man skal nok have stået i det.

Lige de her dage er jeg ved at brække mig over når han vil kysse og kramme, jeg kan slet ikke al den fysiske kontakt, William er jo som fluepapir det meste af hans vågentid.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Kan virkelig godt forstå dig. Jeg synes også at flue-papir-dage er MAX hårde, og kan slet ikke overskue fysisk kontakt de dage. Så synes du er mega sej at du har dage du magter det - det lyder jo til at W er noget mere flue-papir-agtig end A...

Du er sgi sej! :kram

Tak :) William er sådan ca 5 dage ud af 7, jeg ved ikke om det er mere end A, det er pisse hårdt, men han har jo BRUG for mig, det er ikke for sjovt/pyl/fjol og derfor klarer jeg det - og bryder sammen hver 3./4. uge.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i dag på familietur med mandens forældre og hans bror, og det har bare været den BEDSTE dag! Jeg har virkelig bare nydt at være sammen med min lille familie, samtidig med at se mine børn lege med deres bedsteforældre, og mærke deres kærlighed og interesse i hinanden. DET er guld værd!

Men i dag gjorde mig faktisk også lidt ked af det på A's fætters vejne. Der er 1 måned og 4 dage imellem dem - Aron er yngst. Vores opdragelsesstil er MEGET anderledes end deres, og jeg mener jo selvfølgelig at vi gør det rigtige - ellers ville jeg da være en klump!

Men ex. er en af mine stjernestunder i dag, hvor Aron står ved siden af mig på bænken, og han holder fast om mit ansigt, og han læner sit hoved ind mod mit hoved, således vi er næse mod næse, og pande mod pande - og han synes det er skide skægt, og griner. Han skubber mit ansigt lidt væk, og hiver det så ind igen osv mens han griner. Bagefter lægger han armene om halsen på mig, hovedet på mit skulder, og så står han der og putter.

Sådanne stunder ser jeg ALDRIG fætteren have med sine forælde. Jeg ser dem aldrig sidde og putte og nusse med ham, jeg ser dem aldrig bare kramme ham, kysse ham på panden osv. Den der helt tætte fysiske kontakt, den ser jeg bare aldrig - og det gør mig trist på hans vejne, at han ikke får det.

Herudover så må han helst ikke blive beskidt, så må fx helst ikke lege i sandkasse, for det bliver han beskidt af. Hans forældre har været utilfredse med dagplejen fordi han kommer beskidt hjem osv. Aron ELSKER sandkassen, og er jævnligt møgbeskidt. Og jeg mener det er vigtigt at børn bliver beskidte og får lov.

Og det gør mig virkelig ked og trist på fætterens vejne, at han ikke får lov. At han ikke bliver nusset og krammet, at han sådan lidt... ikke får lov at være tumling...

Åhh det er svært at være vidne til sådan noget.. Jeg kender det desværre, bare med nogle andre problemområder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ej ej! William vågner skrigende, total panisk og FULDSTÆNDIG utrøstelig, jeg sidder med ham, går med ham, prøver at vise ham tegnefilm på telefonen (hans måde at koble fra) men intet virker. Lige pludselig opdager jeg at hn lugter rimelig grimt, han har så pøllet en temmelig kraftig en og han er bare hudløs :(

Han blev ret hurtig glad da han fik lov at ligge lidt på mig helt nøgen - men shit hvor føler jeg mig ussel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ej ej! William vågner skrigende, total panisk og FULDSTÆNDIG utrøstelig, jeg sidder med ham, går med ham, prøver at vise ham tegnefilm på telefonen (hans måde at koble fra) men intet virker. Lige pludselig opdager jeg at hn lugter rimelig grimt, han har så pøllet en temmelig kraftig en og han er bare hudløs :(

Han blev ret hurtig glad da han fik lov at ligge lidt på mig helt nøgen - men shit hvor føler jeg mig ussel :(

Rolig nu, du reagerede, du trøstede, du opdagede, du fiksede, du lindede, du trøstede igen. Mere kan man absolut ikke forlange :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ej ej! William vågner skrigende, total panisk og FULDSTÆNDIG utrøstelig, jeg sidder med ham, går med ham, prøver at vise ham tegnefilm på telefonen (hans måde at koble fra) men intet virker. Lige pludselig opdager jeg at hn lugter rimelig grimt, han har så pøllet en temmelig kraftig en og han er bare hudløs :(

Han blev ret hurtig glad da han fik lov at ligge lidt på mig helt nøgen - men shit hvor føler jeg mig ussel :(

Det er da absolut ikke grund til at føle sig ussel :o

Det er også sket herhjemme - mere end én gang også..

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist fundet HUSET! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay :yay :yay Må man se?

Skriver lige til dig på fb :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en tråd i fortroligt som måske godt kunne bruge nogle "eksperter" på "psykiske problemer" området ;) skal til læge kl 10 og kunne måske godt bruge nogle indspark! Men intet akut :) bare nogle nye øjne på gamle problemer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuha, vi er lige kørt forbi en godt blodig ung mand. Der var heldigvis allerede nogen i fuld gang med at hjælpe ham, men shit han så hærget ud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kæreste har sådan en mani med skuffer, de skal være lukkede fordi.de.er.skuffer! Nåh.... jeg har sådan lidt altså, om lidt skal jeg jo bruge noget nede i den skuffe igen, måske først i morgen, men så er det da dejligt let at den allerede er åben  :rolleyes  :badgirl

Gud hvor kan man småskændes om nogle åndssvage bagateller af og til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har sådan en mani med skuffer, de skal være lukkede fordi.de.er.skuffer! Nåh.... jeg har sådan lidt altså, om lidt skal jeg jo bruge noget nede i den skuffe igen, måske først i morgen, men så er det da dejligt let at den allerede er åben :rolleyes :badgirl

Gud hvor kan man småskændes om nogle åndssvage bagateller af og til

KAN DU SÅ LUKKE DE SKUFFER ;) :lol

Ej helt seriøst, jeg blev helt dårlig over at læse at du kunne finde på at lade dem stå åben. Min mand gør det også, også hans tøjskab, så må jeg stå op om natten fordi jeg slet ikke kan slappe af :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAN DU SÅ LUKKE DE SKUFFER ;) :lol

Ej helt seriøst, jeg blev helt dårlig over at læse at du kunne finde på at lade dem stå åben. Min mand gør det også, også hans tøjskab, så må jeg stå op om natten fordi jeg slet ikke kan slappe af :lol

:ditto :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAN DU SÅ LUKKE DE SKUFFER ;) :lol

Ej helt seriøst, jeg blev helt dårlig over at læse at du kunne finde på at lade dem stå åben. Min mand gør det også, også hans tøjskab, så må jeg stå op om natten fordi jeg slet ikke kan slappe af :lol

:ditto :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av!

 

:lolhit

Hvad er I da for nogle stramme madammer  :D

 

Blir pludselig i tvivl om jeg er sammen med den forkerte slags mand... måske jeg burde have sådan en åben-skuffe-slags ligesom jeres?  :rolleyes  Eller måske SKAL der være balance i et forhold så den ene lukker skufferne...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har sådan en mani med skuffer, de skal være lukkede fordi.de.er.skuffer! Nåh.... jeg har sådan lidt altså, om lidt skal jeg jo bruge noget nede i den skuffe igen, måske først i morgen, men så er det da dejligt let at den allerede er åben :rolleyes :badgirl

Gud hvor kan man småskændes om nogle åndssvage bagateller af og til

Jeg har det sådan med skabe! Det er meget praktisk man kan lukke rodet inde når man får gæster og jeg syntes da også det er klart pænere med lukkede låger - men seriøst det er jo molbo arbejde at åbne og lukke konstant!!!

Min mand får derimod et mindre flip over åbnede låger :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe det er sjovt, det med, hvad man er hys med og ikke :D

Jeg vil gerne:

- have skufferne lukket

- have skabslåger lukket

- have døre lukkede (eller vist åbne - bare ikke på klem, bortset fra indtil Mar når han skal sove)

Alt det er min mand ligeglad med. Til gengæld er det vigtigt for ham - og ligegyldigt for mig:

- Om mælkekartonen er mast flad inden den kommer i skraldespanden

- Hvor på tandpastatuben, man trykker

- Hvilken vej toiletrullen vender

Og så vil jeg altid gerne tænde mere lys, mens han gerne vil slukke alt sammen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.