Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

A vil have en baby mere :o (:loveshower)

:yay hvor der det skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:o :loveshower :biglove Altså NU? :)

Ja :o Det må satme være en god sommerhusferie vi er på, for jeg går med samme tanke :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor der det skønt :yay

Hihi :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :o Det må satme være en god sommerhusferie vi er på, for jeg går med samme tanke :blush

:loveshower :) I må overtage den jeg har i maven ;) Med sygdom til mig og nu til William, så oooorker jeg virkelig ikke alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.. :kram Jeg tror også mere det er slutningen på en æra jeg er lidt ked over. :unsure Vi er vist begge klar til at det skal være nu... :biglove

 

Ja, det kan jeg godt forstå. Det er det jo også lidt. Det er i hvert fald et skridt tættere på konfirmation og børnebørn :P Ej, men Elliot har sovet i mine arme hele natten alligevel, fordi han var så urolig. :kram2

 

A vil have en baby mere :o ( :loveshower)

 

:loveshower :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :o Det må satme være en god sommerhusferie vi er på, for jeg går med samme tanke :blush

Wuhuuuuu :) går i så i gang nu? Er også mere og mere skruk haha- troede aldrig det skulle komme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :) I må overtage den jeg har i maven ;) Med sygdom til mig og nu til William, så oooorker jeg virkelig ikke alligevel ;)

Haha. Jeg tror A bliver pænt skuffet hvis vi springer den del over han skal være med til ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuu :) går i så i gang nu? Er også mere og mere skruk haha- troede aldrig det skulle komme ;)

Jeg har kobberspiral, som lige skal ud først. Det sætter jo i sig selv en grænse for hvor hurtigt vi kan gå i gang.

Men jeg tror lige der går liiiidt tid endnu.

Vi bliver nødt til at få talt om det praktiske. Vi har fx ikke noget ekstra værelse til en baby, og det er ikke vores plan at flytte før vi køber vores eget. Jeg starter i et vikariat 1/9 og 13 måneder frem, så jeg vil potentielt være ledig når jeg går på barsel.

Men det er jo som regel en løsning på det meste, og de to "problemer" jeg lige har nævnt, kan jeg nu godt se fungere alligevel..

Men pyyyh altså.. 1000 tanker! :o

Det kommer også helt bag på mig, at jeg sådan har fået lysten til en baby :p hahah :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kobberspiral, som lige skal ud først. Det sætter jo i sig selv en grænse for hvor hurtigt vi kan gå i gang.

Men jeg tror lige der går liiiidt tid endnu.

Vi bliver nødt til at få talt om det praktiske. Vi har fx ikke noget ekstra værelse til en baby, og det er ikke vores plan at flytte før vi køber vores eget. Jeg starter i et vikariat 1/9 og 13 måneder frem, så jeg vil potentielt være ledig når jeg går på barsel.

Men det er jo som regel en løsning på det meste, og de to "problemer" jeg lige har nævnt, kan jeg nu godt se fungere alligevel..

Men pyyyh altså.. 1000 tanker! :o

Det kommer også helt bag på mig, at jeg sådan har fået lysten til en baby :p hahah :lolhit

Jeg synes det er stort :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kobberspiral, som lige skal ud først. Det sætter jo i sig selv en grænse for hvor hurtigt vi kan gå i gang.

Men jeg tror lige der går liiiidt tid endnu.

Vi bliver nødt til at få talt om det praktiske. Vi har fx ikke noget ekstra værelse til en baby, og det er ikke vores plan at flytte før vi køber vores eget. Jeg starter i et vikariat 1/9 og 13 måneder frem, så jeg vil potentielt være ledig når jeg går på barsel.

Men det er jo som regel en løsning på det meste, og de to "problemer" jeg lige har nævnt, kan jeg nu godt se fungere alligevel..

Men pyyyh altså.. 1000 tanker! :o

Det kommer også helt bag på mig, at jeg sådan har fået lysten til en baby :p hahah :lolhit

Forstår godt dine tanker- i finder ud af det praktiske :) man ved jo heller ikke om der går 1 eller 10 mdr inden der er gevinst etc så ja, puha

Men dejligt i begge har lyst!! Måske kan vi følges ad hihi :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er stort :kuller

Det er mega stort :o :d :loveshower

Vi går her i sommerhuset og er mega fjollede alt i mens A's søster er her og selvfølgelig intet aner.. Det er altså bareæoft hyggeligt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt dine tanker- i finder ud af det praktiske :) man ved jo heller ikke om der går 1 eller 10 mdr inden der er gevinst etc så ja, puha

Men dejligt i begge har lyst!! Måske kan vi følges ad hihi :lolhit

Det kunne da være sjovt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega stort :o :d :loveshower

Vi går her i sommerhuset og er mega fjollede alt i mens A's søster er her og selvfølgelig intet aner.. Det er altså bareæoft hyggeligt :blush

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Jeg tror A bliver pænt skuffet hvis vi springer den del over han skal være med til ;) :p

Haha! God pointe, jeg vil vidst også gerne have min baby, nu hvor jeg tænker mig om (og solen skinder, William sover og alt ikke er SÅ sort alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega stort :o :d :loveshower

Vi går her i sommerhuset og er mega fjollede alt i mens A's søster er her og selvfølgelig intet aner.. Det er altså bareæoft hyggeligt :blush

WWoop Woop!!!! :o :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er svigermor landet og på besøg i 4 døgn. Hun er sød, men jeg føler mig bare ikke rigtig hjemme i mit eget hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle bliver gift for tiden.. De der ikke bliver gift, får børn eller køber hus.. Hvorfor bliver alle jeg kender så voksne :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde svigermor - Vi var ude og shoppe i går og hun købte alt muligt til Lilly: 2 kjoler, 2 tshirts, 1 par shorts og 1 par bukser, badelegetøj og flotte nye ecco sko, og også en lille gave til Mathilde. 

 

Jeg er bare helt flad, orker ikke mere larm og mennesker og busrejser i dag så dagens udflugt blir "bare" en tur i vores lokale mini skov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde svigermor - Vi var ude og shoppe i går og hun købte alt muligt til Lilly: 2 kjoler, 2 tshirts, 1 par shorts og 1 par bukser, badelegetøj og flotte nye ecco sko, og også en lille gave til Mathilde. 

 

Jeg er bare helt flad, orker ikke mere larm og mennesker og busrejser i dag så dagens udflugt blir "bare" en tur i vores lokale mini skov.

Måske svigermor, din kæreste og Lilly kunne tage på en tur uden dig? Du kunne få ro, og de kunne lave lidt far/farmor boble?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske svigermor, din kæreste og Lilly kunne tage på en tur uden dig? Du kunne få ro, og de kunne lave lidt far/farmor boble?

Det blev også enden på det  :) og jeg fik lidt stille hyggetid med Mathilde. Jeg har bare brug for en lille smule "privatliv" eller hvad man må kalde det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare brug for en lille smule "privatliv" eller hvad man må kalde det...

Dét har jeg også, så det far jeg stor forståelse for! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm.. ved ikke om jeg burde overveje at ringe til lægen.. :(

 

Sidste fredag var jeg til vagtlægen med min hals. Jeg havde ondt når jeg synkede.. Han konstaterede bare at jeg ikke havde halsbetændelse..

 

Men jeg har stadigvæk ondt.. Jeg er ikke hævet, men det gør ondt når jeg synker og sådan nederst på tungen "nede i halsen", er det som om der er hævet??

Udover det, har jeg så fået flere blister i  munden, og min tunge er øm..

 

Hvad kan det være??? Skal jeg ringe til lægen mandag?

 

Det er så jeg er øm hver gang jeg synker, og jeg skal praktisk tygge min mad til mos.. Hvis jeg fx sluger noget "hårdt" (fx et stykke kød), så er jeg ved at græde :( Det gør oooondt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A vil have en baby mere :o (:loveshower)

Weeeeee.. :yay hvor er det dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm.. ved ikke om jeg burde overveje at ringe til lægen.. :(

Sidste fredag var jeg til vagtlægen med min hals. Jeg havde ondt når jeg synkede.. Han konstaterede bare at jeg ikke havde halsbetændelse..

Men jeg har stadigvæk ondt.. Jeg er ikke hævet, men det gør ondt når jeg synker og sådan nederst på tungen "nede i halsen", er det som om der er hævet??

Udover det, har jeg så fået flere blister i munden, og min tunge er øm..

Hvad kan det være??? Skal jeg ringe til lægen mandag?

Det er så jeg er øm hver gang jeg synker, og jeg skal praktisk tygge min mad til mos.. Hvis jeg fx sluger noget "hårdt" (fx et stykke kød), så er jeg ved at græde :( Det gør oooondt..

Ja ring - det lyder ikke som halsbetændelse men det kan jo være en betændelses tilstand eller virus (måske en børnesygdom) der har sat sig. Måske vagtlægen har et godt bud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeee.. :yay hvor er det dejligt..

Men det bliver ikke nu :p Vi venter.. Fornuften kom heldigvis snigende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.