Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Haha ja merci er nok en god idé :super

Det var også mit bud - det siger der du gerne vil og det er noget han kan spise med ro i sindet :)

Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men i hjemmeplejen spiser vi aldrig ting der ikke er pakket ind, man ved jo aldrig. Og vi kommer altså også i virkelig pæne hjem, men når man får noget ved fremmede er det bare rart at være sikker på det er ok, hvis du forstår :)

Virkelig fin tanke af dig forresten :respekt

Del dette indlæg

Nå ja, jeg skal nok bare lade være med at læse til eksamen når jeg skal op.. Jeg fik 12! Nu kan jeg kalde mig autoriseret Social og sundhedsassistent :yay

Hvor er det fedt! Stort tillykke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var også mit bud - det siger der du gerne vil og det er noget han kan spise med ro i sindet :)

Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men i hjemmeplejen spiser vi aldrig ting der ikke er pakket ind, man ved jo aldrig. Og vi kommer altså også i virkelig pæne hjem, men når man får noget ved fremmede er det bare rart at være sikker på det er ok, hvis du forstår :)

Virkelig fin tanke af dig forresten :respekt

Jamen det er netop derfor, jeg var skeptisk med boller, så jeg forstår til fulde! :)

Jeg køber sgu sådan en pakke merci. Så må vi se, om den overlever indtil næste gang, han kommer :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

BBM. Jeg købte 3 plader chokolade for et par jule siden. 1 til posten, 1 til viceværten og 1 til ham som drønede rundt tidlig morgen og fejede sne udenfor. Alle blev rigtigt glade! Hvorfor har jeg ikke gjort det siden? Tak for at du lige fik prikket til mig også, dér.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det er netop derfor, jeg var skeptisk med boller, så jeg forstår til fulde! :)

Jeg køber sgu sådan en pakke merci. Så må vi se, om den overlever indtil næste gang, han kommer :lolhit

Men så synes jeg næsten, at du også skal spille sangen for ham, når du overrækker den! 

Ej spøg til side - det er da mega sødt af dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men så synes jeg næsten, at du også skal spille sangen for ham, når du overrækker den!

Ej spøg til side - det er da mega sødt af dig!

HAHAHA det kan jeg alligevel ikke få mig til! :D Men nu er der købt chokolade til ham i hvert fald :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

BBM. Jeg købte 3 plader chokolade for et par jule siden. 1 til posten, 1 til viceværten og 1 til ham som drønede rundt tidlig morgen og fejede sne udenfor. Alle blev rigtigt glade! Hvorfor har jeg ikke gjort det siden? Tak for at du lige fik prikket til mig også, dér.

Det er sgu god karma! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAHA det kan jeg alligevel ikke få mig til! :D Men nu er der købt chokolade til ham i hvert fald :)

Heller ikke for min skyld? Æij nu skuffer du mig Mette :rolleyes ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heller ikke for min skyld? Æij nu skuffer du mig Mette :rolleyes ;)

:D :D :D :D You do NOT want me to sing! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forbindelse med god karma, har jeg simpelthen sådan en stor trang til at gøre noget godt for min gravide søster som møder mange udfordringer i sit liv. Vi bor en halv times togtur fra hinanden, og det er ikke muligt for hende i øjeblikket at komme til mig.

Jeg overvejer lidt at sende hende et brev og fortælle hende hvor meget hun betyder for mig, men jeg er lidt bange for at det ikke bliver gjort. Så jeg er lidt på SMS idéen, men jeg ved ikke om det bliver for "fladt " at modtage en sms på 3-4 sider om hvor meget hun betyder for mig? Hvad ville i gøre?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man gøre noget for at være lidt flink ved sit postbud?

Vi har over den sidste måned-2 måneder fået MANGE pakker og STORE pakker (julegaveindkøb, you know...) og det er altid det samme stakkels bud, der halser op på 4. sal til os. Vi er begyndt at joke med ham om, at han glæder sig til at vi flytter og anerkender, at det er lidt strengt.

Jeg får bare sådan lyst til at have kaffe og boller klar til ham, når han kommer, men han har jo nok ikke tid til at sætte sig og drikke/spise det, har måske heller ikke lyst når han ikke kender os, og jeg har forresten heller ikke tid til at bage boller. :rolleyes

Jeg har en enkelt gang gået med ned og selv slæbt op, fordi der var så meget at han ellers skulle gå to gange, men ellers så ved jeg jo først at han er her, når han ER kommet op.

Det bliver nok ved tanken, men stakkels gut altså :rolleyes

Fra et tidligere postbud kan jeg også fortælle, at han ikke har tid til at sidde ned og spise boller og drikke kaffe ;) Men han vil helt sikkert blive glad for lidt snacks til resten af turen eller et julekort :) Jeg havde nogle på min rute, som hængte slikposer i deres postkasse med en post-it hvor der stod "til postbuddet", eller fået marcipan og julekager stukket i hånden, når jeg afleverede noget, der ikke kunne være i postkassen. Næsten hvad som helst vil man blive glad for som postbud faktisk :)

Især fordi man ofte læser om folk, der er irriterede på Post Danmark eller man får skældud fordi man har reklamer med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forbindelse med god karma, har jeg simpelthen sådan en stor trang til at gøre noget godt for min gravide søster som møder mange udfordringer i sit liv. Vi bor en halv times togtur fra hinanden, og det er ikke muligt for hende i øjeblikket at komme til mig.

Jeg overvejer lidt at sende hende et brev og fortælle hende hvor meget hun betyder for mig, men jeg er lidt bange for at det ikke bliver gjort. Så jeg er lidt på SMS idéen, men jeg ved ikke om det bliver for "fladt " at modtage en sms på 3-4 sider om hvor meget hun betyder for mig? Hvad ville i gøre?

Har du mulighed for at komme til hende? Ellers ville jeg nok foretrække en mail, SMS'er er så små at læse, at det bliver uoverskueligt og den kan hurtigt blive væk. En mail kan læses på en computerskærm og kan markeres eller printes ud, hvis man gerne vil gemme den :)

Stort! tillykke med eksamen, karakteren og din nye titel :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg ingen søstre, men jeg ville blive glad for det hele fra mine brødre. Og mindre kan også gøre det. Til mit og Brians bryllup sagde min ene storebror til mig "Jeg elsker dig. Det har jeg altid gjort og det vil jeg altid gøre". Og det har bare brændt sig fast i sådan en grad at jeg stadig får lidt våde øjne ved tanken her over 4 år senere... Anyway, det skulle ikke handle om mig, pointen var: Go for it :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du mulighed for at komme til hende? Ellers ville jeg nok foretrække en mail, SMS'er er så små at læse, at det bliver uoverskueligt og den kan hurtigt blive væk. En mail kan læses på en computerskærm og kan markeres eller printes ud, hvis man gerne vil gemme den :)

Det er egentlig en god pointe, det med at en mail er lettere at gemme. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fra et tidligere postbud kan jeg også fortælle, at han ikke har tid til at sidde ned og spise boller og drikke kaffe ;) Men han vil helt sikkert blive glad for lidt snacks til resten af turen eller et julekort :) Jeg havde nogle på min rute, som hængte slikposer i deres postkasse med en post-it hvor der stod "til postbuddet", eller fået marcipan og julekager stukket i hånden, når jeg afleverede noget, der ikke kunne være i postkassen. Næsten hvad som helst vil man blive glad for som postbud faktisk :)

Især fordi man ofte læser om folk, der er irriterede på Post Danmark eller man får skældud fordi man har reklamer med.

Nej det er også min tanke, at det er der ikke tid til. Men godt at høre at chokolade ikke er dumt :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

I princippet er mail også en god ting, men vi kommunikerer overhovedet ikke på mail i min familie, så jeg ved faktisk ikke om hun ville læse den :unsure

Tusind tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I princippet er mail også en god ting, men vi kommunikerer overhovedet ikke på mail i min familie, så jeg ved faktisk ikke om hun ville læse den :unsure

Tusind tak :)

Hvad med et sødt postkort? Evt julekort? Et kort i postkassen er nu så hyggeligt ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til dem der synes "Steven with a Ph" var sjov :D :D :D

Tn3386R.jpeg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tn3386R.jpeg

^_^

Også selvom jeg bedre kan li Steven :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh.. min læge har lagt en henvisning op d 14/10, men min psykolog kan ikke finde den. Er der nogen der har prøvet det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh.. min læge har lagt en henvisning op d 14/10, men min psykolog kan ikke finde den. Er der nogen der har prøvet det?

prøv at se, om du selv kan se den på sundhed.dk under henvisninger - er den heller ikke der, så har lægen ikke fået lavet den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg savner efterhånden sex. Og jeg kan altså gå længe uden ;) Så håber blødningen snart stopper helt så jeg kan være sammen med min mand igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg ingen søstre, men jeg ville blive glad for det hele fra mine brødre. Og mindre kan også gøre det. Til mit og Brians bryllup sagde min ene storebror til mig "Jeg elsker dig. Det har jeg altid gjort og det vil jeg altid gøre". Og det har bare brændt sig fast i sådan en grad at jeg stadig får lidt våde øjne ved tanken her over 4 år senere... Anyway, det skulle ikke handle om mig, pointen var: Go for it :)

:boo jeg bliver rørt af der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boo jeg bliver rørt af der :)

Det var også så fint :biglove (Min storebror er en af de der sjældne mænd, der bare er SÅ god til at sætte ord på følelser :biglove I skulle have hørt hans tale til konen til deres bryllup, ej nej nej hvor vi vrælede alle sammen :D)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tn3386R.jpeg

:D

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.