Besvaret October 21, 2015 Åh, den er altså heller ikke sjov! :o Hvad sagde han? Han sagde tillykke. Da jeg lidt undskyldende sagde, at jeg godt var klar over, at det nok ikke var nogen ønskesituation for ham, erkende han at det da aldrig var en ønskesituation for en leder, men at det var en del af jobbet og at jeg ikke skulle have dårlig samvittighed over det. Han var faktisk rigtig sød, og gjorde min frygt totalt til skamme :) Så det værste ved det hele er jo i virkeligheden mine egne tanker omkring det, og alt det jeg forestiller mig, at han nu tænker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Han sagde tillykke. Da jeg lidt undskyldende sagde, at jeg godt var klar over, at det nok ikke var nogen ønskesituation for ham, erkende han at det da aldrig var en ønskesituation for en leder, men at det var en del af jobbet og at jeg ikke skulle have dårlig samvittighed over det. Han var faktisk rigtig sød, og gjorde min frygt totalt til skamme :) Så det værste ved det hele er jo i virkeligheden mine egne tanker omkring det, og alt det jeg forestiller mig, at han nu tænker... ... og det skal du så gemme langt væk! (selvom jeg godt ved det er svært!) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Sådan her bliver en totalt kitschet og cliché-agtig 80´er-sang pludselig virkelig smuk og fuld af indlevelse! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Sådan her bliver en totalt kitschet og cliché-agtig 80´er-sang pludselig virkelig smuk og fuld af indlevelse! :biglove :biglove vildt så forskelligt man kan fremføre det samme nummer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 :biglove vildt så forskelligt man kan fremføre det samme nummer. Ja! Jeg er helt tosset med Tim :blush :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Sådan her bliver en totalt kitschet og cliché-agtig 80´er-sang pludselig virkelig smuk og fuld af indlevelse! :biglove Åh blev helt salig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Sådan her bliver en totalt kitschet og cliché-agtig 80´er-sang pludselig virkelig smuk og fuld af indlevelse! :biglove :biglove fantastisk nummer, sunget af en endnu mere fantastisk mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Min superseje lillesøster Nicoline, drømmer om at komme på gymnastik-højskole på Zanzibar til vinter og hun deltager lige nu i en konkurrence med lodtrækning om at få opholdet betalt. Kan jeg lokke nogen af Jer til at smide hende en stemme via Facebook her: http://zanzibarhojskolen.offerpop.com/campaign/777209/entry/6131188?fb_ref=Default Man skal trykke på Stem ved Nicolines billede. Tusind tusind tak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Min superseje lillesøster Nicoline, drømmer om at komme på gymnastik-højskole på Zanzibar til vinter og hun deltager lige nu i en konkurrence med lodtrækning om at få opholdet betalt. Kan jeg lokke nogen af Jer til at smide hende en stemme via Facebook her: https://www.facebook.com/zanzibarhojskolen?sk=app_448952861833126&rest=1 Tusind tusind tak! :kiss Hvor er det man skal stemme/like? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Hvor er det man skal stemme/like? :unsure Godt spørgsmål! Links´ne driller. Nu har jeg fundet et ordentlig link der går direkte til Nicolines billede http://zanzibarhojskolen.offerpop.com/campaign/777209/entry/6131188?fb_ref=Default Beklager besværet! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Godt spørgsmål! Links´ne driller. Nu har jeg fundet et ordentlig link der går direkte til Nicolines billede http://zanzibarhojskolen.offerpop.com/campaign/777209/entry/6131188?fb_ref=Default Beklager besværet! <_< Jeg kan stadig ikke stemme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Ja! Jeg er helt tosset med Tim :blush :biglove Du gætter aldrig hvem jeg (også) er vild med :D Ej, men både Tim Christensen-albummet og Honeyburst er jo noget nær fuldstændigt fuldendte albums (bortset fra de to tudesange, som jeg aldrig blev helt fan af). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Jeg kan stadig ikke stemme :( Hvorfor ikke? :unsure Åh, hvorfor skal det drille sådan :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Det er lykkes for mig, Susanne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Godt spørgsmål! Links´ne driller. Nu har jeg fundet et ordentlig link der går direkte til Nicolines billede http://zanzibarhojskolen.offerpop.com/campaign/777209/entry/6131188?fb_ref=Default Beklager besværet! <_< Done :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Du gætter aldrig hvem jeg (også) er vild med :D Ej, men både Tim Christensen-albummet og Honeyburst er jo noget nær fuldstændigt fuldendte albums (bortset fra de to tudesange, som jeg aldrig blev helt fan af). Og når du siger Tim Christensen-albummet, mener du så 'Secrets on parade' ? ;) Hvad er det for nogen tudesange? 'Right next to the right one'? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Det er lykkes for mig, Susanne :) Done :) YAY - Tusind tusind tak! :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 YAY - Tusind tusind tak! :yay :kiss Jeg har forsøgt, ved ikke om det lykkedes! Men når jeg er på fra mobil er det lidt mærkeligt når jeg ikke går på fra facebook appen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Min superseje lillesøster Nicoline, drømmer om at komme på gymnastik-højskole på Zanzibar til vinter og hun deltager lige nu i en konkurrence med lodtrækning om at få opholdet betalt. Kan jeg lokke nogen af Jer til at smide hende en stemme via Facebook her: http://zanzibarhojskolen.offerpop.com/campaign/777209/entry/6131188?fb_ref=Default Man skal trykke på Stem ved Nicolines billede. Tusind tusind tak! :kiss Har forsøgt mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Jeg har forsøgt, ved ikke om det lykkedes! Men når jeg er på fra mobil er det lidt mærkeligt når jeg ikke går på fra facebook appen. Har forsøgt mig :) I er seje! Jeg kan se stemmerne ticker ind! Nu er hun kun 5 stemmer fra at være nr. 2 - YAY :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Så har jeg stemt Susanne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Så har jeg stemt Susanne :) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Linket virker ikke hos mig, Susanne :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites