Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

På alt vinterovertøj? :)

Alt textil...

Del dette indlæg

Og der er 40 % på alt i Bilka i morgen dog kun 25% på uld :balloons

Kunne da godt være man skulle et smut omkring Bilka i morgen så

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gad vide om jeg er den eneste dansker der endnu ikke har mit barns vintergarderobe i hus?

Nix, vi er heller ikke i hus endnu :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt textil...

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok måske jeg ikke burde sidde oppe på det her tidspunkt. Jeg tænker vidst ikke så meget :rolleyes for jeg har da lige shoppet en vinterjakke til W, som jeg ikke er 100 på at jeg er vild med og som jeg er meget i tvivl om størrelsen på :lol men den var på 40% og der var een tilbage :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok måske jeg ikke burde sidde oppe på det her tidspunkt. Jeg tænker vidst ikke så meget :rolleyes for jeg har da lige shoppet en vinterjakke til W, som jeg ikke er 100 på at jeg er vild med og som jeg er meget i tvivl om størrelsen på :lol men den var på 40% og der var een tilbage :lolhit

Netshopping er farligt om natten...

Jeg har lige skullet bestille en bog ved plusbog og endte med 5 i kurven :p

Men 5 bøger for 200 er også ok. Og de to er til advents/nissegaver til Simon.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker sprog! Vidste I at det svenske ord for "måge" er "mås"? :D

Og at der derfor i den svenske udgave af en af mine yndlingsbørnebøger indgår en "fiskmås"? :D

A5jsBkc.png

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og at der derfor i den svenske udgave af en af mine yndlingsbørnebøger indgår en "fiskmås"? :D

A5jsBkc.png

Man kalder den også en skrikmås for den larmer en del

Del dette indlæg

Annonce ♥

A5jsBkc.png

Ja! Min svenske kollegas mor blev vældigt populær, da hun fortalte os danskere til en sammenkomst, at hun elskede at sidde på havnen og kigge på alle måserne :)

Jeg elsker også sprog!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kalder den også en skrikmås for den larmer en del

Åh endnu bedre! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja! Min svenske kollegas mor blev vældigt populær, da hun fortalte os danskere til en sammenkomst, at hun elskede at sidde på havnen og kigge på alle måserne :)

Jeg elsker også sprog!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck så skræmmende. At vågne op til hvad jeg troede var stemme, men vidste sig heldigvis at være hundens snorken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

zPhsnH0.jpg

Vil lige hører bk-panelet - kan den her tegning bruges til tatovering ??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck så skræmmende. At vågne op til hvad jeg troede var stemme, men vidste sig heldigvis at være hundens snorken.

Creepy :o :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

zPhsnH0.jpg

Jeg har ikke forstand på tatoveringer, men giraffen er vildt sød! :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke forstand på tatoveringer, men giraffen er vildt sød! :kuller

Tak :)

Ku godt tænke mig en giraf med idas fødselsdag nemlig.

Og så et eller andet fyr der skal reprænsenterer Eigil når han bliver glad for et dyr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :)

Ku godt tænke mig en giraf med idas fødselsdag nemlig.

Og så et eller andet fyr der skal reprænsenterer Eigil når han bliver glad for et dyr.

Det er da også en rigtig sød idé :kuller Og ingen tvivl om at giraffen repræsenterer Ida :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

zPhsnH0.jpg

Sagtens! Din krop dine regler og så synes jeg i øvrigt det er en rigtig rigtig fin og personlig repræsentant for Ida :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sagtens! Din krop dine regler og så synes jeg i øvrigt det er en rigtig rigtig fin og personlig repræsentant for Ida :)

Mange tak, ja jeg ved godt jeg selv bestemmer, men kunne ikke helt finde ud af om ideen var dum.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man have ægløsning to gange i en cyklus? :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man have ægløsning to gange i en cyklus? :chin:

Det er der delte meninger om, men nogle taler om en sekundær ægløsning, som altså kan falde som en "ekstra" udenfor den som styrer din cyklus (den som ligger ca 14 dage før mensen).

Jeg er ret overbevist om at man kan have æl to gange, men jeg har jo ikke ligefrem videnskabeligt bevis. Men så svar mig hvorfor blir nogle kvinder gravide mens de har menstruation? eller lige før og efter, hvor man ikke burde være frugtbar? No? Det er sket for mig, og min mor har også fortalt om det. Altså jeg blev fx "lavet" på cyklus dag 7-8 i en ellers regelmæssig cyklus.

Da jeg blev gravid med Melissa havde jeg haft tegn på æl (testede ikke men fulgte med i sekret), men fik æl  (igen?) få dage efter sex på dag 35 i cyklus. Da jeg blev gravid med Lilly kom min æl 8 dage før end forventet (kan jeg regne ud, for R var rejst til Holland da jeg burde ha fået æl). Så enten kan man få ægløsning af lutter fornøjelse (  :P ) eller også kan man være heldig/uheldig at få en sekundær ægløsning.

Det er så også grunden til at jeg aldrig kunne bruge "sikre perioder" som prævention. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ondt i halsen :prik og jeg ved faktisk ikke hvad jeg "må" tage mod det :chin:

Har taget en skefuld honning (ad - det er edder mug mig sødt bare at tage), en enkelt Pinex og så har jeg taget en "væk imorgen" der står nemlig ikke noget om graviditet som jeg kunne finde her kl bæ om natten, så tog chancen.

Kunne jo lave noget the men lige nu vil jeg jo faktisk bare gerne sove! Og så virker the som et stort projekt! Det samme gør is.

Ved chokolade også kan lindre i en snæver vending, men vi har ikke noget.

Nogen råd?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har taget en skefuld honning (ad - det er edder mug mig sødt bare at tage), en enkelt Pinex og så har jeg taget en "væk imorgen" der står nemlig ikke noget om graviditet som jeg kunne finde her kl bæ om natten, så tog chancen.

Kunne jo lave noget the men lige nu vil jeg jo faktisk bare gerne sove! Og så virker the som et stort projekt! Det samme gør is.

Nogen råd?

Jeg lever højt på strebsils! Den med honning synes jeg virker bedst. De er lokalbedøvende :super Der står ingen advarsel i forhold til gravide.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogen råd?

Du må gerne tage hexokain. God bedring

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Stephie og lpd - jeg faldt i søvn da pinexen begyndte at virke og vågnede først kl 6. Selvom det var en meget dum søvn derimellem hvor jeg godt har registreret halsen så var det trods alt søvn. Og halsen bliver jo ofte bedre når man får mad og væske igennem så nu er jeg ved st lave kamille the med honning. strepsils tror jeg faktisk jeg har på lager. Det må jeg lige se om ikke jeg kan finde.

Men altså bortset fra halsen så er jeg faktisk rimelig ok. Igår gøede jeg som en gammel mand, det er næsten væk nu. Hvis det er det samme som Mie havde for en uges tid siden så er det nok også væk fra halsen igen ret hurtigt.

Hun hostede grumt 1 dag og klagede over halsen 1 nat og var hæs 1 dag men var ellers heller ikke rigtig plaget. Så kryds fingre :goodluck

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.