Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Håber du har det bedre i dag :kram

Tak :kram2

Jeg tager smertestillende piller efter der program der er lagt. Og ellers går det rigtig fint. Selvfølgelig er det ømt men kunne sagtens være alene med Asger allerede i går :)

Del dette indlæg

Jeg tager smertestillende piller efter der program der er lagt. Og ellers går det rigtig fint. Selvfølgelig er det ømt men kunne sagtens være alene med Asger allerede i går :)

Hvor er det dejligt Britta :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dyrt at være låst til sofaen under W, kun udstyret med ipaden :LOL for har man overhovedet andre muligheder end at shoppe til sine drenge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dyrt at være låst til sofaen under W, kun udstyret med ipaden :LOL for har man overhovedet andre muligheder end at shoppe til sine drenge?

Nej ingen :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overhovedet ingen!! Du er jo tvunget... :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt!!! :) :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D

Go for it! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

At finde ud af ens nabo er højte national partileder og komme ud til at hans bil er smadret og oversprøjtet med nazi på siden, gør mig ikke gladere for at bo her. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At finde ud af ens nabo er højte national partileder og komme ud til at hans bil er smadret og oversprøjtet med nazi på siden, gør mig ikke gladere for at bo her. :(

Puha! :unsure

Leder I efter noget andet? For jeg tænker da bestemt, I skal væk derfra.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ingen :p

Overhovedet ingen!! Du er jo tvunget... :lol

:D

Go for it! :super

Haha, det er ikkepå BK at man skal finden styrken til ikke at shoppe :LOL

Ej så galt var det heller ikke og der var jo tilbud og tilbud er nærmest automatisk need-to-have ikke ;) ej sengetøjet til lillebror var på need-to-have listen, og når nu jeg har sukket længe efter det og det så var på 20% :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha! :unsure

Leder I efter noget andet? For jeg tænker da bestemt, I skal væk derfra.

:kram2

Nej gør vi ikke. Vi vil gerne købe hus - men det kræver jeg har et job hvor jeg 1 får en ok løn og 2 ikke bliver fyret ;)

Og vi synes det er dumt at flytte i en ny leje bolig for 2-3 år som vi håber er max - det er dyrt hver gang med indskud, gardiner osv.

Men åh håber jo jeg får et job jeg bliver glad for her til efteråret (det må da eksisterer?) og vi så kan flytte næste sommer igen senest.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej gør vi ikke. Vi vil gerne købe hus - men det kræver jeg har et job hvor jeg 1 får en ok løn og 2 ikke bliver fyret ;)

Og vi synes det er dumt at flytte i en ny leje bolig for 2-3 år som vi håber er max - det er dyrt hver gang med indskud, gardiner osv.

Men åh håber jo jeg får et job jeg bliver glad for her til efteråret (det må da eksisterer?) og vi så kan flytte næste sommer igen senest.

Det kan jeg sagtens forstå. Sådan havde vi det også, inden vi købte hus :)

Hvilket job leder du efter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg sagtens forstå. Sådan havde vi det også, inden vi købte hus :)

Hvilket job leder du efter?

Åh det ved jeg ikke helt. Er uddannet revisor - men den branche er jeg SÅ færdig med. Ikke om jeg vil arbejde så mange timer nu jeg har Mie. Men formentlig en økonomi stilling af en art - controller eller bogholder. - havde overvejet at skifte spor men gider virkelig ikke være studerende igen og har ingen ide om hvad det så skulle være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det ved jeg ikke helt. Er uddannet revisor - men den branche er jeg SÅ færdig med. Ikke om jeg vil arbejde så mange timer nu jeg har Mie. Men formentlig en økonomi stilling af en art - controller eller bogholder. - havde overvejet at skifte spor men gider virkelig ikke være studerende igen og har ingen ide om hvad det så skulle være.

Det lyder lidt som min situation. Jeg aner heller ikke, hvad jeg skal efter barsel. :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder lidt som min situation. Jeg aner heller ikke, hvad jeg skal efter barsel. :unsure

:kram2 det er en skod situation :(

Og når jeg så bare synes min hjerne bliver til mere og mere mos så er det ikke ligefrem selvtillid der bare bruser i mig, så når jeg læser stillingsopslag tænker jeg spændende men jeg er nok ikke dygtig nok alligevel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er underligt at se alle mine gamle medstuderende fra medicinstudiet blive færdiguddannet læger i disse dage, og tænke at hvis jeg havde fortsat på studiet ville jeg være en af dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 det er en skod situation :(

Og når jeg så bare synes min hjerne bliver til mere og mere mos så er det ikke ligefrem selvtillid der bare bruser i mig, så når jeg læser stillingsopslag tænker jeg spændende men jeg er nok ikke dygtig nok alligevel.

:ditto Det er præcis sådan, jeg har det! Jeg er sikker på, du er rigtig dygtig og sagtens kan få et godt og spændende job :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Det er præcis sådan, jeg har det! Jeg er sikker på, du er rigtig dygtig og sagtens kan få et godt og spændende job :kiss

Tak søde :kiss og i lige måde ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er underligt at se alle mine gamle medstuderende fra medicinstudiet blive færdiguddannet læger i disse dage, og tænke at hvis jeg havde fortsat på studiet ville jeg være en af dem.

:ditto Bare med Journalisthøjskolen. Det er lidt spøjst, men samtidig er jeg virkelig glad for at jeg tog beslutningen om ikke at blive på den uddannelse, når det ikke var mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Bare med Journalisthøjskolen. Det er lidt spøjst, men samtidig er jeg virkelig glad for at jeg tog beslutningen om ikke at blive på den uddannelse, når det ikke var mig.

Er søreme også glad for at jeg stoppede ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nerver på! De andre er i gang med deres forsvar, og om 2 timer er det min tur.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nerver på! De andre er i gang med deres forsvar, og om 2 timer er det min tur.

Held og lykke :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pøj pøj :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damen fra pladsanvisning siger til mig. Juli er betalingsfri måned, men du får ikke friplads tilskud - jeg forstår det ikke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger. Jeg fik 10, og er nu endelig færdig med den skole. Er lykkelig! :yay

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.