Besvaret May 8, 2015 Åh altså det her hus!!! Der er lyde jeg ikke kan forklare og det er skide irriterende! Ting der "smækker" og "vælter" på vores næsten tomme loft! Og nu fødder der løber! Det giver et sæt hver gang! Nå men eftersom jeg IKKE tror på spøgelser må der jo være en forklaring men mår, rotter og mus er værre forklaring end spøgelser :prik heldigvis tror jeg ikke det er nogen af delene da der ikke er puslen bare pludselige høje lyde! Jeg tror på det første :rolleyes Men har også både herhjemme og hos min søsters oplevet nogle lidt sjove ting :rolleyes Men det er total creepy indtil man kender huset :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2015 Der er nogle clairvoyante som mener at børns hjerner er mere åbne/modtagelige for det overnaturlige. Min Liva havde som 2 årig set og snakket med flere af den slags. Først tænkte jeg ikke over det, men en dag havde min nabo besøg af en, som åbenbart var clairvoyant. Hun kom over til mig og spurgte til Liva som legede i haven med sin ven. Hun kunne beskrive hvordan denne pige så ud, og det var nøjagtigt som Liva havde beskrevet. Vi havde aldrig mødt min nabos bekendt før, så det var ret creepy. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Kan det virkelig passe, at der ikke findes flyverdragte til voksne? Eller hedder de så bare noget andet? Jeg ved godt, at der overhovedet ikke er sæson for det nu (måske er det bare derfor, jeg ikke kan finde en?), men nu blev jeg lige grebet af at lede efter en, og jeg kan jo sagtens finde vinterfrakker, så hvorfor ikke flyverdragter? Jeg har tænkt på, at man kunne kigge skidragter, men det virker umiddelbart lidt overkill, når den bare skal bruges til at tumle i sne med ungerne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Foret kedeldragt? :D ellers var mit bud også skidragt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Hahaha foret kedeldragt lyder YNDIGT :D Jeg synes i øvrigt ikke engang, jeg kan finde en skidragt :chin: Det er alt sammen jakke + bukser :unsure + det virker som om, at så snart det hedder noget med "ski", så stiger prisen gevaldigt :rolleyes Edit: foret kedeldragt er måske slet ikke så dumt! :o https://www.clothes2you.dk/billig-arbejdstoej/mascot-originals-thule-klassisk-4483 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg tænkte også kedeldragt eller termodragt - der dukker en del op, på en hurtig Google :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Hahaha foret kedeldragt lyder YNDIGT :D Jeg synes i øvrigt ikke engang, jeg kan finde en skidragt :chin: Det er alt sammen jakke + bukser :unsure + det virker som om, at så snart det hedder noget med "ski", så stiger prisen gevaldigt :rolleyes Edit: foret kedeldragt er måske slet ikke så dumt! :o https://www.clothes2you.dk/billig-arbejdstoej/mascot-originals-thule-klassisk-4483 Told you so ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg tænkte også kedeldragt eller termodragt - der dukker en del op, på en hurtig Google :P Ja det er vist den vej, jeg skal :super Det ord var jeg bare aldrig kommet frem til selv :D (Brian kalder sin for en "pyllerkok" - det får man ikke noget ud af at google :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Told you so ;) Jeg havde bare et helt andet billede i hovedet, da jeg læste ordet kedeldragt :D Så sådan nogle blå overalls agtige ting for mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Haha, nej det kommer du nok ikke langt med :P men jeg ved fra mine pædagog-veninder at sådan en god arbejdsdragt er genial til snetumling, selv på kolde dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Haha, nej det kommer du nok ikke langt med :P men jeg ved fra mine pædagog-veninder at sådan en god arbejdsdragt er genial til snetumling, selv på kolde dage :) Sejt! Så må det være det, jeg skal have! :super Altså når det bliver vinter :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 http://m.billig-arbejdstoj.dk/termokedeldragter/Her er en del :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Sejt! Så må det være det, jeg skal have! :super Altså når det bliver vinter :lol Ja, jeg tænker at du får svært ved at finde en med plads til maven - så det er nok en god ide at vente til lillesøster er kommet ud :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Hahaha foret kedeldragt lyder YNDIGT :D Jeg synes i øvrigt ikke engang, jeg kan finde en skidragt :chin: Det er alt sammen jakke + bukser :unsure + det virker som om, at så snart det hedder noget med "ski", så stiger prisen gevaldigt :rolleyes Edit: foret kedeldragt er måske slet ikke så dumt! :o https://www.clothes2you.dk/billig-arbejdstoej/mascot-originals-thule-klassisk-4483 Mette prøv dit lokale byggemarked. Det skulle kunne gøres billigere end den du har på billedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Mette prøv dit lokale byggemarked. Det skulle kunne gøres billigere end den du har på billedet. Det må prøves :) Men det bliver alligevel tidligst efter fødslen, for vil gerne prøve den først :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Det må prøves :) Men det bliver alligevel tidligst efter fødslen, for vil gerne prøve den først :) Søg ligeledes på termokedeldragt når du googler ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Haha - jeg har delt mit første billede på Facebook, der har fået mere end 100 likes. Det havde jeg alligevel ikke troet skulle ske :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Haha - jeg har delt mit første billede på Facebook, der har fået mere end 100 likes. Det havde jeg alligevel ikke troet skulle ske :D Babybump billede? Det skete hvertfald her. Det var jo helt skørt :rolleyes Tror også der var over 200 der likede vores offentliggørelse af graviditeten. Det havde jeg ikke liige set komme :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Babybump billede? Det skete hvertfald her. Det var jo helt skørt :rolleyes Tror også der var over 200 der likede vores offentliggørelse af graviditeten. Det havde jeg ikke liige set komme :P Nej - et billede af mig og Søren fra vores bryllup i anledning af vores 5 års bryllupsdag i fredags :blink Havde det så bare været annoncering af graviditet, havde jeg kunne forstå det. Det har vi dog ikke gjort endnu - det hastede ikke lige for nogen af os, så vi venter til vi kender kønnet. Det er spændende hvor langt den kommer op - det får vi se på fredag :chin: ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Nej - et billede af mig og Søren fra vores bryllup i anledning af vores 5 års bryllupsdag i fredags :blink Havde det så bare været annoncering af graviditet, havde jeg kunne forstå det. Det har vi dog ikke gjort endnu - det hastede ikke lige for nogen af os, så vi venter til vi kender kønnet. Det er spændende hvor langt den kommer op - det får vi se på fredag :chin: ;) Nogle veninder og jeg snakkede om det der med billeder/opdateringer der får mange likes (efter vores offentliggørelse af graviditet faktisk). Baby, bryllups eller gode nyheder på børnefronten er bare "nemme" at like-agtigt.. Men det bliver da lidt sjovt at se fredag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg er i fuld sving med at læse bogen "særligt sensitive børn", den er rigtig god så det går stærkt med at læse den. Jeg bliver rigtig glad over at jeg forsøger rigtig meget at være en "optimal" (forkert ord, det lyder helt helligt, men jeg er lige mega træt og tom i hovedet) forældre over for W, og gøre det rigtige i forhold til at han vokser op og bliver en mand fuld af tro på sig selv. Men samtidig så bliver jeg altså også lidt ked. Jeg ved godt at det er fjollet at bebrejde mine forældre noget der ligger mange år tilbage i tiden, de var jo ikke håbløse, de gjorde sikkert deres bedste og man vidste jo altså lidt mindre dengang. Men alligevel. Hvor var de/den forældre der lyttede sådan rigtigt til hvad jeg MÅ have prøve at sige, hvor var de forældre der tog hensyn, accepterede og opdragede mig ud fra mine betingelser? Jeg bliver helt klart klogere på hvad man kalder det jeg allerede gør med W, når jeg læser sådan en bog. Men helt intuitivt er det d naturligt for mig at LYTTE til hvad mit barn viser mig han føler/vil/tænker/hvad der virker/ikke virker. Mig og W er virkelig ens, men der er da også tidspunkter hvor jeg i et nanosekund tænker "ej hvorfor fanden bliver han bange for det" men lige bagefter tænker jeg da altid "nå.... Han ser det nok anerledes end mig" og trøster/hjælper/guider/what ever. Jeg siger skuda aldrig "ej hvor er du fjollet, støvsugeren er da ikke farlig". Nogengange, selvom det er dumt, tænker jeg på hvordan jeg ville have det indeni, hvis mine forældre havde lyttet og anerkendt mig. Nu håber jeg snart W gider sove, så J kan stikke mig et kram. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Stephi jeg kan fuldt id sætte mig ind i dine tanker. Har selv læst - omend kort om særlig sensitive - og det er mig - fuldstændig mig, sådan som jeg reagerer og har det. Først blev jeg lettet over Hey det er det mange der har og så blev og bliver jeg rigtig ked af det. Hold op hvor gør det ondt når min familie siger jeg er pyller mor når jeg idag lige tager Mie lidt fordi jeg kan se nu bliver det for meget med gæster. Jeg ved hun er helt smadret imorgen og var mega svær at putte. Hvor gør det ondt hele ens liv og stadigvæk at få at vide man er hysterisk og bare må tage sig sammen og er for nærtagende - fordi man netop ikke kan kapere støj og mennesker som de kan. Nåh ville bare sende et :kram og sige jeg forstår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg er i fuld sving med at læse bogen "særligt sensitive børn", den er rigtig god så det går stærkt med at læse den. Jeg bliver rigtig glad over at jeg forsøger rigtig meget at være en "optimal" (forkert ord, det lyder helt helligt, men jeg er lige mega træt og tom i hovedet) forældre over for W, og gøre det rigtige i forhold til at han vokser op og bliver en mand fuld af tro på sig selv. Men samtidig så bliver jeg altså også lidt ked. Jeg ved godt at det er fjollet at bebrejde mine forældre noget der ligger mange år tilbage i tiden, de var jo ikke håbløse, de gjorde sikkert deres bedste og man vidste jo altså lidt mindre dengang. Men alligevel. Hvor var de/den forældre der lyttede sådan rigtigt til hvad jeg MÅ have prøve at sige, hvor var de forældre der tog hensyn, accepterede og opdragede mig ud fra mine betingelser? Jeg bliver helt klart klogere på hvad man kalder det jeg allerede gør med W, når jeg læser sådan en bog. Men helt intuitivt er det d naturligt for mig at LYTTE til hvad mit barn viser mig han føler/vil/tænker/hvad der virker/ikke virker. Mig og W er virkelig ens, men der er da også tidspunkter hvor jeg i et nanosekund tænker "ej hvorfor fanden bliver han bange for det" men lige bagefter tænker jeg da altid "nå.... Han ser det nok anerledes end mig" og trøster/hjælper/guider/what ever. Jeg siger skuda aldrig "ej hvor er du fjollet, støvsugeren er da ikke farlig". Nogengange, selvom det er dumt, tænker jeg på hvordan jeg ville have det indeni, hvis mine forældre havde lyttet og anerkendt mig. Nu håber jeg snart W gider sove, så J kan stikke mig et kram. Dejligt du får noget ud af bogen. Kan evt sende dig nogle link, som vi fik i forbindelse med gårsdagens seminar omkring sensitive fordele og nyere forskning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Stephi jeg kan fuldt id sætte mig ind i dine tanker. Har selv læst - omend kort om særlig sensitive - og det er mig - fuldstændig mig, sådan som jeg reagerer og har det. Først blev jeg lettet over Hey det er det mange der har og så blev og bliver jeg rigtig ked af det. Hold op hvor gør det ondt når min familie siger jeg er pyller mor når jeg idag lige tager Mie lidt fordi jeg kan se nu bliver det for meget med gæster. Jeg ved hun er helt smadret imorgen og var mega svær at putte. Hvor gør det ondt hele ens liv og stadigvæk at få at vide man er hysterisk og bare må tage sig sammen og er for nærtagende - fordi man netop ikke kan kapere støj og mennesker som de kan. Nåh ville bare sende et :kram og sige jeg forstår Tak :kram2 forståelse er det bedste :kiss Og :kram til dig også! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Dejligt du får noget ud af bogen. Kan evt sende dig nogle link, som vi fik i forbindelse med gårsdagens seminar omkring sensitive fordele og nyere forskning. Det må du mega gerne!! Blev du klogere ellers? Var det godt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites