Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Ha ha jeg tænkte straks at hans målestok for hvor syg du er og om du "pjækker" er om du siger nej til sex :D

Haha ja det kan der vel være noget om. 

Del dette indlæg

Puha vi er lige kommet forbi et uheld. Jeg bryder mig ikke om det :( det så heldigvis udstil kun at være et singeluheld. Der var ingen redningskøretøjer endnu men nogle havde stilt sig pg styret trafikken forbi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha vi er lige kommet forbi et uheld. Jeg bryder mig ikke om det :( det så heldigvis udstil kun at være et singeluheld. Der var ingen redningskøretøjer endnu men nogle havde stilt sig pg styret trafikken forbi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i haven i de nye havemøbler i solen med dyne. Ah ☀️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad skal jeg gøre? Tage 4 ugers ferie, eller kun 3, hvoraf den ene ferieuge er bh indkøring. Vi er jo blevet inviteret til Tyrkiet i en uge.... :-) Men det kommer jo til at ramme mig på næste job, så at sige

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad svarer 4 til på den nye skala?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad svarer 4 til på den nye skala?

4 på den nye skala svarer til 7 på den gamle.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg vil også sige 7 på den gamle skala, hvor 7 på den nye svarer til 8-9 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Melissa tog afsted kl 3.30 og skal flyve fra Kbh til Washington DC om et par timer. Jeg er helt ulogisk bekymret, hun er jo "voksen", 18 år... Men min lille pige helt på den anden side af kloden sådan et stort sted, det skræmmer mig lidt. Er sikker på det blir en fantastisk tur og jeg glæder mig på alle måder til at få hende hjem i næste uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Melissa tog afsted kl 3.30 og skal flyve fra Kbh til Washington DC om et par timer. Jeg er helt ulogisk bekymret, hun er jo "voksen", 18 år... Men min lille pige helt på den anden side af kloden sådan et stort sted, det skræmmer mig lidt. Er sikker på det blir en fantastisk tur og jeg glæder mig på alle måder til at få hende hjem i næste uge.

:kram Min mor var også vældig ængstelig, da jeg backpackede som 24-årig. Det slipper man nok aldrig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Mor flippede fuldstændig da jeg meldte mig som organdonor og rejste til Sydamerika. På en eller anden måde fik hun kodet det sammen, at så måtte 'de' jo gerne sælge min lever på det sorte marked i Bolivia!!!

Der lyder som om din ængstelighed er noget mere naturlig Saga, og din datter kommer hjem men en ordentlig een på opleveren. DC er en superspændende by.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh har lige sagt ja til at gå modeshow på tirsdag :o

Mon de kan finde noget tøj der passer min post-gravide krop??? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh har lige sagt ja til at gå modeshow på tirsdag :o

Mon de kan finde noget tøj der passer min post-gravide krop??? :blink

Spændende!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende!!!

Ja det er både spændende og liiiidt nervepirrende!

men mon ikke nok det skal gå? - det er trods alt tøjmærker jeg kender :p (fra arbejde)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er både spændende og liiiidt nervepirrende!

men mon ikke nok det skal gå? - det er trods alt tøjmærker jeg kender :p (fra arbejde)

"Bøllings next top model" :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Bøllings next top model" :D

:Lolhit i don't think so!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søren og jeg er gået retro og ser det første afsnit af 'Strisser på Samsø' :D

Jeg kan slet ikke komme mig over, hvor meget Maj (Laura Christensen) minder mig om Anna! :o :blink 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige addet nogle af jer BK damer jeg ku finde på Facebook, hvis nogen føler sig overset kan I tilføje Ena Sofie Lund - jeg er meget lidt aktiv men hvem ved en dag fanger det mig måske lige pludselig, og lidt mere sandsynligt hvis jeg må følge med jeres små basse børn og andet sjov. Kan ikke huske om vi har haft en facebook tråd mon ikke engang?  :rolleyes

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige addet nogle af jer BK damer jeg ku finde på Facebook, hvis nogen føler sig overset kan I tilføje Ena Sofie Lund - jeg er meget lidt aktiv men hvem ved en dag fanger det mig måske lige pludselig, og lidt mere sandsynligt hvis jeg må følge med jeres små basse børn og andet sjov. Kan ikke huske om vi har haft en facebook tråd mon ikke engang?  :rolleyes

:balloons

:super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså det her hus!!! Der er lyde jeg ikke kan forklare og det er skide irriterende! Ting der "smækker" og "vælter" på vores næsten tomme loft! Og nu fødder der løber! Det giver et sæt hver gang!

Nå men eftersom jeg IKKE tror på spøgelser må der jo være en forklaring men mår, rotter og mus er værre forklaring end spøgelser :prik heldigvis tror jeg ikke det er nogen af delene da der ikke er puslen bare pludselige høje lyde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså det her hus!!! Der er lyde jeg ikke kan forklare og det er skide irriterende! Ting der "smækker" og "vælter" på vores næsten tomme loft! Og nu fødder der løber! Det giver et sæt hver gang!

Nå men eftersom jeg IKKE tror på spøgelser må der jo være en forklaring men mår, rotter og mus er værre forklaring end spøgelser :prik heldigvis tror jeg ikke det er nogen af delene da der ikke er puslen bare pludselige høje lyde!

Åh, I know the feeling!

David INSISTERER på at der bor en dreng på værelset ved siden af hans. Han siger at drengen ser mærkelig ud, men at han ikke er bange for ham - han gør ikke noget :blink Han har snakket om ham mange gange og har flere gange spurgt hvad han hedder. Jeg har sagt at jeg ikke ved det, men han er nu begyndt at omtale ham som Agger. Han leger med ham og siger godnat til ham nogle gange. Virkelig creepy!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, I know the feeling!

David INSISTERER på at der bor en dreng på værelset ved siden af hans. Han siger at drengen ser mærkelig ud, men at han ikke er bange for ham - han gør ikke noget :blink Han har snakket om ham mange gange og har flere gange spurgt hvad han hedder. Jeg har sagt at jeg ikke ved det, men han er nu begyndt at omtale ham som Agger. Han leger med ham og siger godnat til ham nogle gange. Virkelig creepy!

Hæ hæ ikke mærkeligt at folk tror deres børn ser spøgelser! Mie har også nogle fantasi lege mønstre, hun stopper tit op på stien og siger STOOOP, eller pas på eller Se eller snakke ud i luften på det samme sted og på en ENORMT overbevisende måde. Men eftersom det er Tandløs (en drage fra en tegnefilm) der ligger der, flyver eller spærer stien er det let gennemskueligt at det er fantasi - hendes fantasi venner er i øvrigt altid så små at de kan være i hendes hånd! Undtagen tandløs, men drager ER jo også store :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ hæ ikke mærkeligt at folk tror deres børn ser spøgelser! Mie har også nogle fantasi lege mønstre, hun stopper tit op på stien og siger STOOOP, eller pas på eller Se eller snakke ud i luften på det samme sted og på en ENORMT overbevisende måde. Men eftersom det er Tandløs (en drage fra en tegnefilm) der ligger der, flyver eller spærer stien er det let gennemskueligt at det er fantasi - hendes fantasi venner er i øvrigt altid så små at de kan være i hendes hånd! Undtagen tandløs, men drager ER jo også store :D

Det der bare er underligt er, at David begyndte på det dagen efter vi flyttede ind i huset. Han har aldrig gjort det før og har ellers ikke nogen fantasivenner (som han snakker om). Det er ikke noget unormalt ved denne fantasiven, udover at vi ikke kan se ham. De leger helt almindelige lege sammen, og nogle gange beder David ham også om at gå. Han har ellers ingen fatasivenner, men til gengæld en meget livlig fantasi og har ofte set både hajer og krokodiller på vuggestuens legeplads ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, I know the feeling!

I efteråret hvor mørket faldt på om aftenen, begyndte Me. At tale om en pige hun ikke gad og lege med inde i stuen. Fra kl. 18 til hun blev puttet nægtede hun at færdes på egen hånd i

Stuen, for hun ville ikke lege med pigen. Pigen er Me. Først stoppet med at tale om efter der ikke er mørkt i stuen om aftenen længere. Vi havde en lille hund, som også kunne blive drønsur på et hjørne i stuen og her har Me. Talt med en sød mand, han taler hun stadig med og om, og siger nu, at det er hendes morfar :blink Det kan det så godt være, min far og jeg lavede engang en aftale om, at han måtte bevise for mig, om der var et liv bagefter, hvis altså han døde før mig ;)

Ellers leger vi nemlig også meget med slanger, edderkopper, krokodiller mm. Og Maja (Nitzens datter) leger hun også ofte med :)

Jeg er tilbøjelig til at tro, at den måske er godt nok med de par spøgelser i huset :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.