Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Manden føler sig varm på at søge et job hvor han ikk vil være hjemme i 7 dage (man-man), men så fri efterfølgende en uge.

Hmm

Det kan jeg godt forstå du siger hmm til. Det ville jeg også gøre.

Del dette indlæg

Skal man gøre noget hvis man har mistanke om en brækket tå. Det er den midterste tå der har fået en ordentlig slag. Den gør ikke ondt (jo når jeg trykker på den) og den er ikke hævet. Men den føles adskilt på midten og ser generelt mærkelig ud...

Du kan evt tabe den op med nabotåen.... Og tænk over hvilket fodtøj du vælger, ellers gør de ikke noget medmindre det er åbent knoglebrud

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe sjovt som forkortelser kan betyde noget forskelligt for forskellige mennesker...

Jeg sad her til aften og kiggede Brian over skulderen, mens han lavede lektier. Jeg får øje på en post-it, hvor der står noget med "BH pligter".

Jeg grubler vældigt over, hvilke børnehave pligter, man mon kan have som konstruktør :chin:

Brian spørger mig så, om hans lektier ser spændende ud, siden jeg kigger sådan. Jeg forklarer, at jeg prøver at blive klog på, om der virkelig står "BH pligter" og så fniser han lidt, og vi tænker begge noget småsjofelt med BH (altså undertøjet).

Han forklarer mig så bagefter, at indenfor hans fag, er BH en almindelig forkortelse for "Bygherre", altså kunden, som man arbejder for.

Måske lidt nørdet, men det kunne altså godt lige more mig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe sjovt som forkortelser kan betyde noget forskelligt for forskellige mennesker...

Jeg sad her til aften og kiggede Brian over skulderen, mens han lavede lektier. Jeg får øje på en post-it, hvor der står noget med "BH pligter".

Jeg grubler vældigt over, hvilke børnehave pligter, man mon kan have som konstruktør :chin:

Brian spørger mig så, om hans lektier ser spændende ud, siden jeg kigger sådan. Jeg forklarer, at jeg prøver at blive klog på, om der virkelig står "BH pligter" og så fniser han lidt, og vi tænker begge noget småsjofelt med BH (altså undertøjet).

Han forklarer mig så bagefter, at indenfor hans fag, er BH en almindelig forkortelse for "Bygherre", altså kunden, som man arbejder for.

Måske lidt nørdet, men det kunne altså godt lige more mig :D

:lol Det kan jeg bestemt også se det sjove i :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så trillede tårnene lige da jeg læste at lille Magnus døede i nat inden han boede at få behandlingen for kræft i Malaga :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forsøger at gøre det nemt for min kæreste at vaske tøj. Vi skal fra 2. sal og over i nabo huset for at vaske. Derfor kan jeg ikke selv vaske, og vi gør så det at jeg sortere tøjet, han sætter det over og henter det op i lejligheden og jeg hænger det op.

I dag er så vaskedag. Jeg har lavet 3 vaske.. En kulørt, en hvid også en kogevask..

Kulørt er vasket rigtigt.

Hvidt, har fået en kulørt vask, fremfor en hvid vask men det går nok...

Kogevasken, som er alle vores viskestykker og håndklæder er vasket på 40grader MED SKYLLEMIDDEL - bah!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forsøger at gøre det nemt for min kæreste at vaske tøj. Vi skal fra 2. sal og over i nabo huset for at vaske. Derfor kan jeg ikke selv vaske, og vi gør så det at jeg sortere tøjet, han sætter det over og henter det op i lejligheden og jeg hænger det op.

I dag er så vaskedag. Jeg har lavet 3 vaske.. En kulørt, en hvid også en kogevask..

Kulørt er vasket rigtigt.

Hvidt, har fået en kulørt vask, fremfor en hvid vask men det går nok...

Kogevasken, som er alle vores viskestykker og håndklæder er vasket på 40grader MED SKYLLEMIDDEL - bah!

Men han har GJORT det :kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er blevet kontaktet af Kelly service vedr et job i Århus. Det må skisme være et gammelt cv de har gravet frem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm har lige fået fast arbejde på en skole. Helt vildt langt væk. Eller en times kørsel væk, så arbejder på at finde en løsning med afhentning af Ida. Da dp når at lukke inden jeg kan nå og hente hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det normalt at få kramper i overarmen efter blodprøve?

Jeg har i forvejen aldrig haft så ondt efter en blodprøve. Det føltes som om det var min muskel der var blevet drænet. Total øm som efter hård træning. MEN igår ændrede det sig til krampe agtig smerte og i nat vågnede jeg 2 gange pga krampe i overarmen. I dag har jeg måttet strække armen flere gange for at undgå krampe.

Og det gør bare forkert ondt, ikke som trænings ondt men som om musklen er skadet. Det er den jo nok ikke men ØJ den irriterer mig (jeg vil ALDRIG ind til en læge praktikant igen :prik )

Blodprøven blev taget i torsdags!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det normalt at få kramper i overarmen efter blodprøve?

Jeg har i forvejen aldrig haft så ondt efter en blodprøve. Det føltes som om det var min muskel der var blevet drænet. Total øm som efter hård træning. MEN igår ændrede det sig til krampe agtig smerte og i nat vågnede jeg 2 gange pga krampe i overarmen. I dag har jeg måttet strække armen flere gange for at undgå krampe.

Og det gør bare forkert ondt, ikke som trænings ondt men som om musklen er skadet. Det er den jo nok ikke men ØJ den irriterer mig (jeg vil ALDRIG ind til en læge praktikant igen :prik )

Blodprøven blev taget i torsdags!

Der har jeg godt nok ikke hørt om før. Jeg ville lige give lægen et kald i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der har jeg godt nok ikke hørt om før. Jeg ville lige give lægen et kald i morgen.

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet noget lignende, der var ramt en nerve. Det gjorde skide ondt, var død irriterende men ganske harmløst.

Men det er jo ikke sikkert det er det samme, så ring til lægen. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet noget lignende, der var ramt en nerve. Det gjorde skide ondt, var død irriterende men ganske harmløst.

Men det er jo ikke sikkert det er det samme, så ring til lægen. :)

Jeg satser på det samme. Jeg tror min arm har det bedre i dag! Ingen direkte krampeanfald i nat og det er først nu jeg læser det her at jeg tænker på det og derfor mærker det. Men ja det er skide irriterende!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg satser på det samme. Jeg tror min arm har det bedre i dag! Ingen direkte krampeanfald i nat og det er først nu jeg læser det her at jeg tænker på det og derfor mærker det. Men ja det er skide irriterende!!!

De har ramt en nerve, det var da også en af mine medstuderende der gjorde da vi skulle øve os på hinanden, det gør mega nas, men er ufarligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

De har ramt en nerve, det var da også en af mine medstuderende der gjorde da vi skulle øve os på hinanden, det gør mega nas, men er ufarligt

Godt at høre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skete også for mig, da jeg skulle have en sprøjte i låret efter jeg fødte. Jeg kan stadigvæk få onde jag på det sted, selvom det er over 4 måneder siden, at jeg fødte :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hader at snakke politik med folk. Jeg gider ikke diskutere mine holdning, jeg vil bare gerne have dem i fred :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det kun hos mig forumet opfører sig lidt skørt? Bytter rundt på profilbilleder og smileys.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det kun hos mig forumet opfører sig lidt skørt? Bytter rundt på profilbilleder og smileys.

Nej også her

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej også her

Godt at høre! Så er det nok noget der arbejdes på!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at høre! Så er det nok noget der arbejdes på!

De er i gang med at forberede til at opdatere og det kunne godt give lidt bøvl rundt omkring har Martin skrevet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er i gang med at forberede til at opdatere og det kunne godt give lidt bøvl rundt omkring har Martin skrevet :)

:super tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dilemma:

I morgen skal vi til min nevøs fødselsdag (6år).

Jeg har selvfølgelig lyst til at fejre min nevø, men jeg er så flad i batterierne at selv almindelig dagligdag er lidt af en mundfuld pt. Det skal også tillægges at selvom jeg hygger mig til sådanne fødselsdage, så bliver jeg meget drænet for energi så jeg tit sidder og tuder hjem i bilen :blush

Vi sås med disse mennesker vi skal ses med i morgen for 14 dage siden til fødselsdag og vi skal afsted til ny fødselsdag på torsdag.

Så er det så, at J har tilbudt at tage W med til den her fødselsdag i morgen uden mig. Det er min familie, men han hygger sig godt med dem, og når vi er afsted snakker J og jeg knap nok fordi han hygger med mændene. Det vil jo så være lidt anerledes hvis han står med eneansvar over W.

De vil være væk fra 10tiden til maks 20, men det lød som om J mente de så ville komme hjem og spise klokken 18. (Hvis jeg er med er det væk 10-20).

Hvad tænker i?

Skal jeg mande mig op og tage til fødselsdag, som sikkert bliver hyggelig omend hård

Eller

Skal jeg sende J og W og nyde lidt ro hjemme?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dilemma:

I morgen skal vi til min nevøs fødselsdag (6år).

Jeg har selvfølgelig lyst til at fejre min nevø, men jeg er så flad i batterierne at selv almindelig dagligdag er lidt af en mundfuld pt. Det skal også tillægges at selvom jeg hygger mig til sådanne fødselsdage, så bliver jeg meget drænet for energi så jeg tit sidder og tuder hjem i bilen :blush

Vi sås med disse mennesker vi skal ses med i morgen for 14 dage siden til fødselsdag og vi skal afsted til ny fødselsdag på torsdag.

Så er det så, at J har tilbudt at tage W med til den her fødselsdag i morgen uden mig. Det er min familie, men han hygger sig godt med dem, og når vi er afsted snakker J og jeg knap nok fordi han hygger med mændene. Det vil jo så være lidt anerledes hvis han står med eneansvar over W.

De vil være væk fra 10tiden til maks 20, men det lød som om J mente de så ville komme hjem og spise klokken 18. (Hvis jeg er med er det væk 10-20).

Hvad tænker i?

Skal jeg mande mig op og tage til fødselsdag, som sikkert bliver hyggelig omend hård

Eller

Skal jeg sende J og W og nyde lidt ro hjemme?

Hvor skuffet bliver nevøen, hvis du ikke kommer? Hvis du er mega yndlingsmoster og han glæder sig vildt til at se DIG, så ville jeg tage med. Ellers ville jeg sende drengene afsted og slappe af :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.