Besvaret February 23, 2015 Ideer til farvel kage på arbejdet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2015 Ideer til farvel kage på arbejdet? 4 æggehvider 140 gr. Kokos 140 gr. Flormelis Pisk æggehviderne meget stive og vend derefter kokos og flormelis forsigtigt i. Bages ved 180 grader i 40-45 min. Topping: flødeskum med lidt vanilje og friske bær. Den er super nem, og smager SÅ godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 SygeplejerskeSpændende, kan du bruge HH'en til at komme ind? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 4 æggehvider 140 gr. Kokos 140 gr. Flormelis Pisk æggehviderne meget stive og vend derefter kokos og flormelis forsigtigt i. Bages ved 180 grader i 40-45 min. Topping: flødeskum med lidt vanilje og friske bær. Den er super nem, og smager SÅ godt! Kan man erstatte kokos med noget andet? lyder ellers lækker, men min mand kan ikke li kokos :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Kan man erstatte kokos med noget andet? lyder ellers lækker, men min mand kan ikke li kokos :rolleyesMin stedmor gjorde det samme, bare med em tærtebund.. Det var også super lækkert! Man kan også erstatte flødeskum med råcreme. Åh, nu er jeg nødt til at lave en kage, bliver mega lækkersulten! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Min stedmor gjorde det samme, bare med em tærtebund.. Det var også super lækkert! Man kan også erstatte flødeskum med råcreme. Åh, nu er jeg nødt til at lave en kage, bliver mega lækkersulten! :lol Hvordan med en tærtebund? :unsure Kan jeg bare undlade kokos eller?, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Hvordan med en tærtebund? :unsure Kan jeg bare undlade kokos eller?, Nej, hun bagte en tærtebund (eller tror endda hun købte en færdig..), og så flødeskum og bær.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Nej, hun bagte en tærtebund (eller tror endda hun købte en færdig..), og så flødeskum og bær.. Og så ikke noget med æggehvider som den første opskrift? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Og så ikke noget med æggehvider som den første opskrift?Nej nej, hun lavede bare flødeskum og bær på en tærtebund.. Det har hun også gjort med råcreme, og det er godt, fordi tærtebund måske ikke smager af så meget i sig selv.. Og så ellers masser af bær! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Nej nej, hun lavede bare flødeskum og bær på en tærtebund.. Det har hun også gjort med råcreme, og det er godt, fordi tærtebund måske ikke smager af så meget i sig selv.. Og så ellers masser af bær! :sandieDet kan også laves på en marengs bund :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Det kan også laves på en marengs bund :)Det er rigtigt.. Det tror jeg at jeg vil prøve næste gang! Mmmh... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Det kan også laves på en marengs bund :) Ja, du kan vel også bruge malte mandler i stedet for kokos. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Ja, du kan vel også bruge malte mandler i stedet for kokos. Eller finthakkede hasselnødder. Det smager fantastisk i marengs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 4 æggehvider 140 gr. Kokos 140 gr. Flormelis Pisk æggehviderne meget stive og vend derefter kokos og flormelis forsigtigt i. Bages ved 180 grader i 40-45 min. Topping: flødeskum med lidt vanilje og friske bær. Den er super nem, og smager SÅ godt! Er vi enige om, at det er kokosmel? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Jeg er vist lidt rundforvirret! :p Jeg spurgte til alternativ til erstatning af kokos(mel) i den første opskrift....??? Men får så en anden opskrift med tærtebund... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Er vi enige om, at det er kokosmel? :DHehe, ja.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Jeg er vist lidt rundforvirret! :p Jeg spurgte til alternativ til erstatning af kokos(mel) i den første opskrift....??? Men får så en anden opskrift med tærtebund... :unsure Glem tærtebunden.. Der er kommet andre med fine alternativer til kokosmel. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2015 Glem tærtebunden.. Der er kommet andre med fine alternativer til kokosmel. :) Jeg må prøve med noget nøddehalløj! ;) tak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Puha, det er farligt sådan at få løn :D Har bestilt en kjole og et par sandaler, og har 3 vinduer med indkøbskurve åbne på telefonen :whistling :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Skal man gøre noget hvis man har mistanke om en brækket tå. Det er den midterste tå der har fået en ordentlig slag. Den gør ikke ondt (jo når jeg trykker på den) og den er ikke hævet. Men den føles adskilt på midten og ser generelt mærkelig ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Skal man gøre noget hvis man har mistanke om en brækket tå. Det er den midterste tå der har fået en ordentlig slag. Den gør ikke ondt (jo når jeg trykker på den) og den er ikke hævet. Men den føles adskilt på midten og ser generelt mærkelig ud... Jeg tror ikke de kan gøre noget ved den. Ring evt til vagtlægen og hør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Jeg tror ikke de kan gøre noget ved den. Ring evt til vagtlægen og hør :) Det skete i går så vil bestemt ikke genere vagtlægen. Er også alene med to sovende børn. Felix skal til læge i morgen så kan jeg jo høre ad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Normalt gør de ikke noget ved en brækket tå(siger hende med skæve tæer, fordi de har været brækket så mange gange). Men det kommer an på hvor bruddet er sket henne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Jeg har brækket samtlige tæer adskillige gange - sågar på flamingo! Og de gør intet ved en brækket tå, medmindre den er synligt beskadiget (som i at den sidder skævt, at knoglen stikker ud etc.) Det skal hele sammen selv :) Og hvis tåen ikke er misfarvet, så er det nok mere slaget end at den er brækket. Men det skader aldrig at få det tjekket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2015 Manden føler sig varm på at søge et job hvor han ikk vil være hjemme i 7 dage (man-man), men så fri efterfølgende en uge. Hmm Del dette indlæg Link to post Share on other sites