Besvaret August 21, 2014 I morgen skriver sælger og vi under på huset :o :gladJubiii! :glad :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 I morgen skriver sælger og vi under på huset :o :glad Fedt altså :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 I morgen skriver sælger og vi under på huset :o :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Det lyder ikke som noget jeg skal se :( Der 'skete' ikke noget med barnet på den måde, moderen var en ung kvinde hvor familien ikke vidste hun var gravid. Så hun ville bortadoptere drengen, og ville ikke engang se ham efter fødslen. Få minutter efter han var født fik plejemor ham i armene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Ja det forstår man jo ikke at nogen kan gøre frivilligt :( Nej. Stakkels mor at hun så det som eneste udvej. Heldigvis virkede plejemor rigtig god! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Mathildes arm ser bedre ud her til morgen :yay pyha er så lettet over at det nu er aftagende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Mathildes arm ser bedre ud her til morgen :yay pyha er så lettet over at det nu er aftagende Dejligt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 I morgen skriver sælger og vi under på huset :o :glad Sejt! :glad :wee :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hvor er det dejligt, at I allesammen er så begejstrede med mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hvor er det dejligt, at I allesammen er så begejstrede med mig :loveshower Det er da også kæmpe stort! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Det er da også kæmpe stort! :loveshowerHelt vildt!! :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Pøj pøj i dag Fru-Nielsen. Det er stort at skrive under! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Nu sidder jeg helt og ryster. Er lige blevet ringet op og skal til den 3. samtale i træk på mandag! Nu er vi på 5 samtaler ud af 10 ansøgninger. Det er faktisk alt for overvældende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Nu sidder jeg helt og ryster. Er lige blevet ringet op og skal til den 3. samtale i træk på mandag! Nu er vi på 5 samtaler ud af 10 ansøgninger. Det er faktisk alt for overvældende. :respekt Du må have skrevet en helt fantastisk ansøg :yay Håber snart du også bliver ansat :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Nu sidder jeg helt og ryster. Er lige blevet ringet op og skal til den 3. samtale i træk på mandag! Nu er vi på 5 samtaler ud af 10 ansøgninger. Det er faktisk alt for overvældende. Vildt! :yay :respekt :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Tak Anita og Mette. Nu er samtalen overstået. Umiddelbar bedre mavefornemmelse med det i går. Men jeg er bare fuldstændig overstimuleret og har lyst til at begrave mig under dynen. I morgen holder vi Silke Elia' fødselsdag for familien og vi har INTET klar. Min plan røg i vasken med vikararbejde og jobsamtaler. Jeg er grædefærdig fordi jeg ikke kan overskue det; vi har ingengang menu, der skal handles og gøres rent ikke mindst. Og vejret er lort, så vi skal være alle 20 indenfor. Suk! Burde nok være i brokke-tråden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Tak Anita og Mette. Nu er samtalen overstået. Umiddelbar bedre mavefornemmelse med det i går. Men jeg er bare fuldstændig overstimuleret og har lyst til at begrave mig under dynen. I morgen holder vi Silke Elia' fødselsdag for familien og vi har INTET klar. Min plan røg i vasken med vikararbejde og jobsamtaler. Jeg er grædefærdig fordi jeg ikke kan overskue det; vi har ingengang menu, der skal handles og gøres rent ikke mindst. Og vejret er lort, så vi skal være alle 20 indenfor. Suk! Burde nok være i brokke-tråden. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Tak Anita og Mette. Nu er samtalen overstået. Umiddelbar bedre mavefornemmelse med det i går. Men jeg er bare fuldstændig overstimuleret og har lyst til at begrave mig under dynen. I morgen holder vi Silke Elia' fødselsdag for familien og vi har INTET klar. Min plan røg i vasken med vikararbejde og jobsamtaler. Jeg er grædefærdig fordi jeg ikke kan overskue det; vi har ingengang menu, der skal handles og gøres rent ikke mindst. Og vejret er lort, så vi skal være alle 20 indenfor. Suk! Burde nok være i brokke-tråden. :kram Jeg er sikker på i får en god dag i morgen alligevel :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hm.. Sælger skriver først under mandag <_< Det pisser mig lidt af.. Men vi har da fået skrevet under. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hm.. Sælger skriver først under mandag <_< Det pisser mig lidt af.. Men vi har da fået skrevet under. Irriterende <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hm.. Sælger skriver først under mandag <_< Det pisser mig lidt af.. Men vi har da fået skrevet under. Øv hvor irriterende <_< :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Er jeg den eneste som synes at musikvideoen til Sia's Chandelier er helt fantastisk? Jeg bliver simpelthen så rørt, hver gang jeg ser den :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hm.. Sælger skriver først under mandag <_< Det pisser mig lidt af.. Men vi har da fået skrevet under.Det kan jeg godt forstå :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Overvejer kraftigt at lave en mor-tråd med lidt tilbagevirkende kraft. Kan mærke der ligger en masse tanker og ulmer, som er svære at slippe :-/ Men puha hvor er det også lidt uoverskueligt at skulle skrive ned og tage hul på det! :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Overvejer kraftigt at lave en mor-tråd med lidt tilbagevirkende kraft. Kan mærke der ligger en masse tanker og ulmer, som er svære at slippe :-/ Men puha hvor er det også lidt uoverskueligt at skulle skrive ned og tage hul på det! :-( Gør det, det gør godt, og tag lidt af gangen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites