Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jer fra Aalborg:

Hvor ligger spillestedet Skovdalen?

Del dette indlæg

Tak piger! Jeg er også lidt stolt. Det var ret dramatisk i øjeblikket. Men jeg er bare heller ikke normalt bange for torden, min mor var skide god da jeg var lille, torden = hun ryddede vindueskarmen for potteplanter satte os op og serverede kiks, nutella madder eller lune boller og saftevand og så skulle vi tælle hvor langt de var væk. De minder kommer altid op i mig når det buldrer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger! Jeg er også lidt stolt. Det var ret dramatisk i øjeblikket. Men jeg er bare heller ikke normalt bange for torden, min mor var skide god da jeg var lille, torden = hun ryddede vindueskarmen for potteplanter satte os op og serverede kiks, nutella madder eller lune boller og saftevand og så skulle vi tælle hvor langt de var væk. De minder kommer altid op i mig når det buldrer.

:ditto Min mor bagte bare boller og lavede varm kakao med flødeskum :p

Og så :respekt for håndteringen af 40 børn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ligget vågen flere timer i nat og tænkt på bl.a om jeg skulle prøve at skrive noget om det stress jeg går med for tiden og hvad det gør ved mig for måske at prøve at få nogle nye tanker eller at få nogle nye vinkler på fra BK panelet.

Nu er det morgen og jeg magter det bare ikke. Kan slet ikke finde ud af at sætte ord sammen. Måske en anden dag. Den her skal bare overleves.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ligget vågen flere timer i nat og tænkt på bl.a om jeg skulle prøve at skrive noget om det stress jeg går med for tiden og hvad det gør ved mig for måske at prøve at få nogle nye tanker eller at få nogle nye vinkler på fra BK panelet.

Nu er det morgen og jeg magter det bare ikke. Kan slet ikke finde ud af at sætte ord sammen. Måske en anden dag. Den her skal bare overleves.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jer fra Aalborg:

Hvor ligger spillestedet Skovdalen?

Ved kunsten tror jeg?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Jeg kender det godt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved kunsten tror jeg?

Ja lige "bagved" kunsten. Det er en frisk tur fra banegaarden, men IMO i gåafstand :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er manden kørt til Ålborg med en kammi. De skal hente en ovn og så skal de i Biltema og i IKEA.... Er spændt på hvornår han dukker op herhjemme igen :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lige "bagved" kunsten. Det er en frisk tur fra banegaarden, men IMO i gåafstand :)

Men hvis man går igennem kildeparken er der vel kun ca 2 km hver vej?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum, det der med at bedømme km er ikke min stærke side :P Det kan godt være, det ikke er mere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum, det der med at bedømme km er ikke min stærke side :P Det kan godt være, det ikke er mere :)

Ha ha, heller ikke min :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så langt tror jeg faktisk ikke der er hvis man går gennem Kilden :glad 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fryyyyyser! :( sidder med dyne på, men synes ikke det hjælper!

ved ikke om endnu en sygedag i morgen, måske var det smarteste! Hovedet driller stadig og er lidt dvask!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en dag ekstra imorgen, fordi der er en fremvisning, af lejligheden, imorgen formiddag, har jeg i dag været ekstremt aktiv og gjort alt det + lidt, som jeg havde sat dagen imorgen af til. Så nu er dagen åben.

Men hvad skal jeg så vælge?

1) Maja dag med hjemmespa, fodbad, neglelak på tæer og fingre.

2) praktisk dag med rengøring af køleskab, rydde ud i Mies legetøj, rydde op i spil og tømme fryseren, Vasketøj og at skifte sengetøj.

Jeg er hjemme kl 11 ca. Anders og Mie er hjemme 15-15.30

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en dag ekstra imorgen, fordi der er en fremvisning, af lejligheden, imorgen formiddag, har jeg i dag været ekstremt aktiv og gjort alt det + lidt, som jeg havde sat dagen imorgen af til. Så nu er dagen åben.

2) praktisk dag med rengøring af køleskab, rydde ud i Mies legetøj, rydde op i spil og tømme fryseren, Vasketøj og at skifte sengetøj.

Tag dig en Maja-dag. - du knokler for tiden! Tag et par timer hvor du får pustet ud, inden weekenden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville lave en kombi og først gøre køleskab rent og/eller tømme fryser. Og så bagefter hjemmespa (og så få A og M til at ordne vasketøj evt). Så føler du, at du har fået noget gjort + rent køkken inspirerer til sund og dejlig mad + der er stadig tid til velfortjent spa :) Men en 100% spa-dag lyder nu også som er fornuftigt bud :)

Legetøj og spil render IMO ingen steder, så det ville jeg vente med :) Og jeg synes uanset hvad, at du skal bruge i hvert fald mindst noget af dagen på dig selv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gab jeg er træt... I dag har den stået på forberedelse til barnedåb.

Bage cheesecake og lave karamelsauce. Røre rugbrød i. Bage blinis. Lave lakserulade. Rengøring.

Og så selvfølgelig passe baby imens. Kunne godt lige bruge en lille lur inden Silje kommer hjem fra vuggestue hi hi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at vaske og elsker at vasketøjet kan hænge ude :loveshower Vil sy lidt i løbet af dagen og så småt begynde at pakke til veninde tur på mandag :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fanme en underlig dag at holde morgenfest?! :blink

6-6.30 gjaldede det bare: "Så noooooo'n som OS har jo bruuuuuug for en kæææææærste! Og den kæææææææærste havd' jeg tænkt sku' vææææære diiiig!" :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fanme en underlig dag at holde morgenfest?! :blink

6-6.30 gjaldede det bare: "Så noooooo'n som OS har jo bruuuuuug for en kæææææærste! Og den kæææææææærste havd' jeg tænkt sku' vææææære diiiig!" :rolleyes

Det er påskeferie...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er påskeferie...

Aaaaarh ja, det havde jeg lige glemt :D Oh lord, gad vide om jeg så har soundtrack på hele dagens arbejde idag? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaaarh ja, det havde jeg lige glemt :D Oh lord, gad vide om jeg så har soundtrack på hele dagens arbejde idag? :unsure

Nej nu går de jo i seng :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker det var et forsøg på at forføre den sidste gæst inden han/hun gik hjem. Så skal de nok sove resten af dagen, uafhængigt af, hvorvidt forførelsen lykkedes eller ej. Du kan evt. tage en er ørlille hævn ved at spille høj musik kl.10?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Well de kører "Må man tage hunden med sig ind i himlen" nu :D Det er nu ikke vildt generende på det niveau det er på nu. Men jeg har på fornemmelsen at de langt fra er færdige :rolleyes

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.