Besvaret November 19, 2013 Måtte holde ind til siden i morges. For at brække mig.... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Øv, mere opkast og stadig ondt i bi-/pandehuler :( Jeg vil bare gerne være frisk så jeg kan passe mit job... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Er forvirret over kontanthjælpsreformen. Er det for alle eller for dem under 30?? Synes jeg får forskellige svar nemlig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Både og. Jeg er ikke ekspert, men det er noget med - som jeg forstår det - at man som udgangspunkt bliver ramt hvis man er under 30, men hvis man vurderes til hverken at være uddannelses- eller aktivitetsparat, så bliver man vidst ikke ramt så hårdt??? Dvs de nuværende matchgruppe 3 bliver vidst ikke ramt så meget, hvorimod gruppe 1-2 bliver ramt ret hårdt. Gensidig Forsørgerpligt rammer vidst alle. Men er faktisk usikker, fordi en jeg kender skrev noget med at hvis man er matchgruppe 3 gælder gensidig forsørgerpligt ikke - men pas... Der er en facebook gruppe som hedder "Gensidig Forsørgerpligt Nej Tak" hvor der er nogle folk som har sat sig ret grundigt ind i sagerne - måske du kunne spørge der??? Forsørger pligt er ikke så truende her med ks su på 5500 (han vil ikke tage su lån) ;) Men det betyder da noget hvis jeg mister 6-8000 pr mdr før skat :( Jeg vil lige høre der. Tusind tak for svar :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Får ikke udført min "borgerpligt" i denne omgang - orker ikke at bevæge mig til valgstedet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Så for pokker!!! Vi er sgi ved at overveje at købe hus :huh Den havde jeg virkelig ikke lige set komme!!! Der er lige nogle ting som evt. skal på plads - eksempelvis skal banken jo lige sige ja. Det står til 1,3 og vi har et købsbevis på 1,2 - tilgengæld er huset meget energi-venligt med årlige varmeudgifter på kun ca 13.000! Så det kan jo sagtens have noget at sige når banken skal udregne om vi må låne til det. Min far - som er über fornuftig og nede på jorden - så salgsopstillingen på nettet og ringede tilbage og sagde at det kunne han godt forstå at vi gerne ville købe... Så det er ikke engang bare os som bare er naive åbenbart :lol Er liiiiiiiidt angstprovokerende... Eeeej det er da mega spændende !! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Så for pokker!!! Vi er sgi ved at overveje at købe hus :huh Den havde jeg virkelig ikke lige set komme!!! Der er lige nogle ting som evt. skal på plads - eksempelvis skal banken jo lige sige ja. Det står til 1,3 og vi har et købsbevis på 1,2 - tilgengæld er huset meget energi-venligt med årlige varmeudgifter på kun ca 13.000! Så det kan jo sagtens have noget at sige når banken skal udregne om vi må låne til det. Min far - som er über fornuftig og nede på jorden - så salgsopstillingen på nettet og ringede tilbage og sagde at det kunne han godt forstå at vi gerne ville købe... Så det er ikke engang bare os som bare er naive åbenbart :lol Er liiiiiiiidt angstprovokerende... Det er FEDT at eje fremfor at leje! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Jeg er så ubeskriveligt træt af syge mænd, der næsten er døden nær så længe barnet stadig er vågen og når hun så sover trygt, så kan han godt sidde i sofaen og spise kiks og drikke sodavand :prik :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Har endnu engang snakket PB2 herhjemme, og har fået besked på at vi kan gå i gang når jeg har tabt mig 20 kg (så min sygdom forhåbentligt ikke kommer tilbage under en graviditet) :bunny Sikke en motivation for at få tabt sig :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Har endnu engang snakket PB2 herhjemme, og har fået besked på at vi kan gå i gang når jeg har tabt mig 20 kg (så min sygdom forhåbentligt ikke kommer tilbage under en graviditet) :bunny Sikke en motivation for at få tabt sig :8: Sæt i gang! :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Har endnu engang snakket PB2 herhjemme, og har fået besked på at vi kan gå i gang når jeg har tabt mig 20 kg (så min sygdom forhåbentligt ikke kommer tilbage under en graviditet) :bunny Sikke en motivation for at få tabt sig :8: Velkommen på det hold :glad (23kg to go her) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2013 Velkommen på det hold :glad (23kg to go her)Vi snupper sgu de kilo sammen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Har endnu engang snakket PB2 herhjemme, og har fået besked på at vi kan gå i gang når jeg har tabt mig 20 kg (så min sygdom forhåbentligt ikke kommer tilbage under en graviditet) :bunny Sikke en motivation for at få tabt sig :8: Hepper på dig :glad Jeg har også besluttet at nu skal det være, så det ikke er det der hindre en evt 2'er når vi når dertil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Min svoger var udsat for en arbejdsulykke igår, hvor han faldte 2,5 m ned på ryggen. så det bliver spændende at høre idag hvad scanningerne har sagt. Håber ikke der er sket alt for meget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Min svoger var udsat for en arbejdsulykke igår, hvor han faldte 2,5 m ned på ryggen. så det bliver spændende at høre idag hvad scanningerne har sagt. Håber ikke der er sket alt for meget... Det lyder ikke rart. Tanker til din svoger :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Endelig faldt Storm i søvn, han sover åbenbart bedst i soveværelset.. Giver også god mening, der er mørkt og køligt, så han ligger derinde med babyalarmen tændt... Og hvad bruger jeg den velsignede frihed til?? At tjekke ham hvert 10. minut! :lol Er han nu varm nok? Sover han stadig?? Altså, virker den alarm overhovedet?! :lolhit Ja ja, jeg skal nok vænne mig til det efterhånden.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 FruLR: haha, jeg er også helt sikker på alarmen ikke virker hvis han sover mere end en halv time ;) Sidder stadig med støvler på, for er sikker på han vågner liiige om lidt. (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Endelig faldt Storm i søvn, han sover åbenbart bedst i soveværelset.. Giver også god mening, der er mørkt og køligt, så han ligger derinde med babyalarmen tændt... Og hvad bruger jeg den velsignede frihed til?? At tjekke ham hvert 10. minut! :lol Er han nu varm nok? Sover han stadig?? Altså, virker den alarm overhovedet?! :lolhit Ja ja, jeg skal nok vænne mig til det efterhånden.. :rolleyes hahahah.. Jeg gør præcis det samme med Elliot når han ligger udenfor i barnevognen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Så for pokker!!! Vi er sgi ved at overveje at købe hus :huh Den havde jeg virkelig ikke lige set komme!!! Der er lige nogle ting som evt. skal på plads - eksempelvis skal banken jo lige sige ja. Det står til 1,3 og vi har et købsbevis på 1,2 - tilgengæld er huset meget energi-venligt med årlige varmeudgifter på kun ca 13.000! Så det kan jo sagtens have noget at sige når banken skal udregne om vi må låne til det. Min far - som er über fornuftig og nede på jorden - så salgsopstillingen på nettet og ringede tilbage og sagde at det kunne han godt forstå at vi gerne ville købe... Så det er ikke engang bare os som bare er naive åbenbart :lol Er liiiiiiiidt angstprovokerende... Det er satme også et fedt hus til pengene. Og ude på landet så der er massere af luft Det skøreste er at hvis huset lå i vores kvarter, ville det nok være 2 millioner dyre. Det er crazy hvad 13 km kan gøre. Håber for jer at det er det rigtige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Så for pokker!!! Vi er sgi ved at overveje at købe hus :huh Den havde jeg virkelig ikke lige set komme!!! Der er lige nogle ting som evt. skal på plads - eksempelvis skal banken jo lige sige ja. Det står til 1,3 og vi har et købsbevis på 1,2 - tilgengæld er huset meget energi-venligt med årlige varmeudgifter på kun ca 13.000! Så det kan jo sagtens have noget at sige når banken skal udregne om vi må låne til det. Min far - som er über fornuftig og nede på jorden - så salgsopstillingen på nettet og ringede tilbage og sagde at det kunne han godt forstå at vi gerne ville købe... Så det er ikke engang bare os som bare er naive åbenbart :lol Er liiiiiiiidt angstprovokerende... Vi vil se billeder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 http://www.brandeboligsalg.dk/(wlrkuk2m3ffddxfsolwhr345)/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=101489 Neden under billedet er der 2 pile som man kan skifte billeder med. Uh spændende med huskig. Det ser da rigtig lækkert ud! Med lidt anderledes vinkler og buer og med udsigt. Det virker rigtig lyst og åbent. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 http://www.brandeboligsalg.dk/(wlrkuk2m3ffddxfsolwhr345)/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=101489 Neden under billedet er der 2 pile som man kan skifte billeder med. Det ser da SÅ lækkert ud! Jeg ville nok vælge at bruge lidt maling på lofterne, for de er godt nok mørke ;) Men ellers ser det da skide godt ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 http://www.brandeboligsalg.dk/(wlrkuk2m3ffddxfsolwhr345)/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=101489 Neden under billedet er der 2 pile som man kan skifte billeder med. NIIICE!!! :super de 1200 kr SKAL i bare finde!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 FruLR: haha, jeg er også helt sikker på alarmen ikke virker hvis han sover mere end en halv time ;) Sidder stadig med støvler på, for er sikker på han vågner liiige om lidt. (null) hahahah.. Jeg gør præcis det samme med Elliot når han ligger udenfor i barnevognen :PDet er helt fjollet, men mon ikke vi lærer det efterhånden! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2013 Det er helt fjollet, men mon ikke vi lærer det efterhånden! :P Jo det gør i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites