Oprettet June 24, 2013 Er der nogle der kender til den her klapvogn http://www.babysam.dk/avenue-sort-lime ?? Min svigermor og svigerfar vil gerne købe den til os(men kun hvis vi vælger odder, fordi det ifølge dem er de eneste rigtigte) Så vil da lige hører om der er nogle der kender den eller har hørt noget om den ?(udover der det står om den i forvejen ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 De er lige kommet på markedet, så det er nok begrænset hvor meget erfaring du ka finde :) Ud i en butik og prøv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 Jeg tror ikke Odder er ret brugt som klapvogn. Der er det nok mere emaljunga der fører på den konto. Så ingen gode erfaringer herfra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 De er lige kommet på markedet, så det er nok begrænset hvor meget erfaring du ka finde :) Ud i en butik og prøv! Ved godt de er helt nye, men det kunne jo være ;) Jeg tror ikke Odder er ret brugt som klapvogn. Der er det nok mere emaljunga der fører på den konto. Så ingen gode erfaringer herfra. ja men svigermor forlænger det er en odder, hvis hun skal betale.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 Køb den! Hvis ikke det er fordi vi har købt, så havde jeg købt den - efter at have prøvet den selvfølgelig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 Køb den! Hvis ikke det er fordi vi har købt, så havde jeg købt den - efter at have prøvet den selvfølgelig ;) Må ud i babysam på onsdag så vi kan få den prøvet ;) Så svigermor kan betale :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 Hvis ikke vi havde haft klapvogn havde jeg købt den, syntes den ser lækker ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Haha, hvor sjovt at svigermor forlanger et særligt mærke...det ville jo være nok til at jeg selv ville købe klapvogn! Nå, men når det er sagt, så har jeg hørt andre, der har været rigtigt glade for Odders tidligere klapvogne, og hvis kvaliteten bare er i nærheden af deres barnevogne er det sikkert en god vogn. Desuden har Avenue både vendbart sæde samt drejehjul, som var to af de ting jeg synes er vigtige - så, ud og prøv den, og så fortæl om hvad du synes så vi andre kan blive klogere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Odder klapvognene er ikke produceret i Danmark men er nogle som Odder fabrikken har valgt at importere - fik jeg forklaret i Babysam. Så syns det er en lille smule misvisende at kalde dem Odder klapvogne. Udover det syns jeg den ser helt genial ud af en let lille vogn at være, og så er det jo 50% sale så har selv overvejet den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Vi prøvede den i Babysam den anden dag, for vi var helt solgt over netop at overdelen kunne vendes og at den er så lille! Og så syntes vi også den så ret smart ud, og jo netop var til halv pris. Men vi kunne simpelthen ikke klappe den sammen! Vi forsøgte så at få personalet til at hjælpe, og de kunne heller ikke. De troede måske udstillingsmodellen var samlet forkert eller slået skæv eller noget, men det var nok til at vi ikke turde. Det og så at bunden ikke kan lægges helt flad, hvilket er en ulempe for os da vi jo ikke ved hvilken alder vores baby har når vi vil begynde at bruge den. Det gør at de helst skal være lige lidt større, men jeg tror ikke det er noget problem når jeres allerede er 8 mnd. Så ud og prøv om den kan klappes sammen, for hvis det bare var den vi prøvede ved der var fejl ved, så tror jeg det er et godt køb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Vi prøvede den i Babysam den anden dag, for vi var helt solgt over netop at overdelen kunne vendes og at den er så lille! Og så syntes vi også den så ret smart ud, og jo netop var til halv pris. Men vi kunne simpelthen ikke klappe den sammen! Vi forsøgte så at få personalet til at hjælpe, og de kunne heller ikke. De troede måske udstillingsmodellen var samlet forkert eller slået skæv eller noget, men det var nok til at vi ikke turde. Det og så at bunden ikke kan lægges helt flad, hvilket er en ulempe for os da vi jo ikke ved hvilken alder vores baby har når vi vil begynde at bruge den. Det gør at de helst skal være lige lidt større, men jeg tror ikke det er noget problem når jeres allerede er 8 mnd. Så ud og prøv om den kan klappes sammen, for hvis det bare var den vi prøvede ved der var fejl ved, så tror jeg det er et godt køb :) Dejligt, at du skriver den ik ka ligge helt ned, så har jeg det bedre med, at vi næsten lige har købt en anden :) Det var et af vores krav nemlig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Vi må helt sikkert i babysam og prøve den. Og så tager vi den derfra :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Haha, hvor sjovt at svigermor forlanger et særligt mærke...det ville jo være nok til at jeg selv ville købe klapvogn! Nå, men når det er sagt, så har jeg hørt andre, der har været rigtigt glade for Odders tidligere klapvogne, og hvis kvaliteten bare er i nærheden af deres barnevogne er det sikkert en god vogn. Desuden har Avenue både vendbart sæde samt drejehjul, som var to af de ting jeg synes er vigtige - så, ud og prøv den, og så fortæl om hvad du synes så vi andre kan blive klogere ;) Jun forlanger Odder fordi vores barnevogn til dagplejen faktisk er mandens gamle vogn fra da han var bette. Så den har 26år på bagen og den fejler INTET, ikke engang rust har ramt den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Dejligt, at du skriver den ik ka ligge helt ned, så har jeg det bedre med, at vi næsten lige har købt en anden :) Det var et af vores krav nemlig! Ja, altså de kan ligge helt ned, men med fødderne bøjet lidt. Jeg overvejer nemlig også om vi ikke kommer til at ville bruge klapvogn til småture ret hurtigt, og så skal den altså også kunne ligges helt ned. Har i fundet en god en som kan det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Ja, altså de kan ligge helt ned, men med fødderne bøjet lidt. Jeg overvejer nemlig også om vi ikke kommer til at ville bruge klapvogn til småture ret hurtigt, og så skal den altså også kunne ligges helt ned. Har i fundet en god en som kan det? Nej okay, så er det nogenlunde det samme som vores kan. Vi har købt en stokke. Min datter kan dog fint sove lur i den når vi er på tur. Det jeg vildt godt kan lide ved den er, at hun sidde oppe i vores øjenhøjde næsten. I stedet for at være nede ved jorden, som man er i mange klapvogne, synes jeg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Ja, altså de kan ligge helt ned, men med fødderne bøjet lidt. Jeg overvejer nemlig også om vi ikke kommer til at ville bruge klapvogn til småture ret hurtigt, og så skal den altså også kunne ligges helt ned. Har i fundet en god en som kan det? Britax B-smart kan lægges helt ned, har vendbart sæde og drejehjul. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2013 Ja, altså de kan ligge helt ned, men med fødderne bøjet lidt. Jeg overvejer nemlig også om vi ikke kommer til at ville bruge klapvogn til småture ret hurtigt, og så skal den altså også kunne ligges helt ned. Har i fundet en god en som kan det? Vores emaljunga kan det og han kan stadig sagtens være i den selv om han har rundet 90 cm. Det ser faktisk ud til at han ligger godt i den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Vi var ude og se på odder klapvognen igår og vi endte med at købe den. :D :yay Den fylder ingenting når den er slået sammen, og den KAN ligges helt ned.. :D Den virkede dejlig nemt at kører med, og så var den ufattelig nem at slå sammen - ligesom barnevognen Glæder mig til at afprøve den idag. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Den gik fantastisk. Den er så dejlig nem at køre rundt med :D :yay både i skoven og inde i byen. :-) da drejehjulene kan låses fast :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Det er en super klapvogn. Den kan ligges helt ned dog er benene dog en smule bøjet, som svarer til at de sidder i en baby autostol. Den kan klappes helt sammen og alle 4 hjul kan tages af... Jeg kan have hele klapvognen i bagagerummet på min lille Citroen C1 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2013 Det er en super klapvogn. Den kan ligges helt ned dog er benene dog en smule bøjet, som svarer til at de sidder i en baby autostol. Den kan klappes helt sammen og alle 4 hjul kan tages af... Jeg kan have hele klapvognen i bagagerummet på min lille Citroen C1 :-) Ja vi er godt nok også bare glade for at vi købe den :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites