Besvaret June 14, 2011 Så nåede jeg endelig mit 2. delmål på 65kg og derved "kun" 5kg tilbage.. jeg har været knap et halvt år om at tabe mig de 5 kg, så jeg burde være i mål om endnu et halvt år.. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Du er simpelthen så sej!!! magre pind ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Du er simpelthen så sej!!! magre pind ;) Bare vent.. når jeg kommer og besøger dig så træner vi hver dag mens pigerne sover, så skal vi nok få dig igang :) ud i annekset :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :gp :respekt :gp :respekt Du er for sej :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Bare vent.. når jeg kommer og besøger dig så træner vi hver dag mens pigerne sover, så skal vi nok få dig igang :) ud i annekset :) :) er i gang ;) lidt i hvert fald.. har da løbet 2x 5,9 i sidste uge + træning i annekset bagefter :) alt har en begyndelse ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :gp :respekt :gp :respektDu er for sej :biglove :kiss tak søde.. i dag føler jeg mig også sådan.. er sq lidt stolt af mig selv :P er i gang ;) lidt i hvert fald.. har da løbet 2x 5,9 i sidste uge + træning i annekset bagefter :) alt har en begyndelse ikke? Det sq ikke kun begyndelse, det er så super sejt.. så meget løber jeg slet ikke.. Go' Mie :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Sådan :gp :respekt :glad :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 -22 kg :):glad Du er så sej Sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Du er så sej Sandie Tak.. .føler mig godt nok top lækker og sej i dag.. jeg simpelthen ikke til at pille ned.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Du ER også top lækker og sej!!! Kæmpe :respekt for dit flotte vægttab, og tillykke med delmålet! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2011 Du ER også top lækker og sej!!! Kæmpe :respekt for dit flotte vægttab, og tillykke med delmålet! :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Har slet ikke fået sagt, at du ser SÅ hodt ud på din nye avatar - det er kanon godt gået. Måske vi snart skal omdøbe :sandie :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Har slet ikke fået sagt, at du ser SÅ hodt ud på din nye avatar - det er kanon godt gået. Måske vi snart skal omdøbe :sandie :rolleyes Enig, det er RIGTIG godt det nye billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2011 Lexi sexi :biglove Du er SÅÅÅ sej :respekt :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Har slet ikke fået sagt, at du ser SÅ hodt ud på din nye avatar - det er kanon godt gået. Måske vi snart skal omdøbe :sandie :rolleyes Tusinde tak Ki :kram2 Jeg kan da indrømme jeg lige nu sidder og gufler kanelsnegle og chococookies i mig :sandie så lad du bare den hed sandie sådan her vil jeg være også som tynd :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Enig, det er RIGTIG godt det nye billede :) Lexi sexi :biglove Du er SÅÅÅ sej :respekt :gp Tak søde piger :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2011 Hvor er du bare så sej... jeg er bare så misundelig. jeg får mega meget lyst til at tabe mig. Bare så træls at det ikke rigtigt er muligt, når man ammer. <_< Men så må jeg prøve at sparke mig selv i gang efter. Er på 72kg her efter graviditeten. 69 var før vægten. men det står bare stille lige nu. Du er virkelig flot på din nye avatar. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Hvor er du bare så sej... jeg er bare så misundelig. jeg får mega meget lyst til at tabe mig. Bare så træls at det ikke rigtigt er muligt, når man ammer. <_< Men så må jeg prøve at sparke mig selv i gang efter. Er på 72kg her efter graviditeten. 69 var før vægten. men det står bare stille lige nu. Du er virkelig flot på din nye avatar. :glad Tak skal du have :kiss Det er da ikke så meget du mangler, så det får du da sikkert snart indhentet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Jeg elsker at jeg nu er "normal" .. men for pokker da.. hvor vil jeg gerne være tynd.. gerne slippe for den lorte hængemave.. og dellerne under bh kanten..... <_< Hele mit hoved er fyldt op med tankerne om det.. kan slet ikke fokusere på andet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2011 Tak skal du have :kiss Det er da ikke så meget du mangler, så det får du da sikkert snart indhentet ;) Tjoh, det er det faktisk - for det er før vægten med Jamie. Før vægten med Chloe er 60kg. og rigtig trist at tænke på at jeg i 2006 kun vejede 50kg. Det er altså vildt at tænke på at det er 22kg! :huh Mit mål er så 60kg. - det kan jeg leve med. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Tjoh, det er det faktisk - for det er før vægten med Jamie. Før vægten med Chloe er 60kg. og rigtig trist at tænke på at jeg i 2006 kun vejede 50kg. Det er altså vildt at tænke på at det er 22kg! :huh Mit mål er så 60kg. - det kan jeg leve med. :) Så må du bare ned på de 60 :) det også mit mål.. Gør du noget nu ? motion, kost ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Så snakker vi nok 7 år siden jeg var så let... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2011 Det er bare helt vild Sandie :glad :glad Sikke en motivation du lægger for dagen :gp Du skal nok snart nå dit mål om de 60 kg :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites