Besvaret March 15, 2011 Hvor er jeg sej... hvorfor... tja det kan ses i resultatlisten i aften :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Hvor er jeg sej... hvorfor... tja det kan ses i resultatlisten i aften :P Det vil jeg glæde mig til :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Det vil jeg glæde mig til :kiss Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Ja sgu! Du er über cool :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Ja sgu! Du er über cool :gp :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2011 Du er ÛBER sej!!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Kanon godt gået Sandie!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Godt gået Sandie :gp Du er ÛBER sej!!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Kanon godt gået Sandie!! :balloon Hvor er i søde.. (har faktisk taget lidt af det på igen her til morges, men lad os give væske skylden ;) ) Kommer helt sikkert ikk til at tabe mig sådan de næste uger, men det var så fedt lige at give den et ordentlig hak nedad.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Hvor er i søde.. (har faktisk taget lidt af det på igen her til morges, men lad os give væske skylden ;) ) Kommer helt sikkert ikk til at tabe mig sådan de næste uger, men det var så fedt lige at give den et ordentlig hak nedad.. :) Det er derfor at du kun skal veje dig 1 gang om ugen :sm Ej pjat... Hvad jeg mener er bare, at alle har en vægt der svinger... Det skal du ikke lægge for meget i. Bare nyd det super flotte vægttab du har præsteret i denne uge! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Det er derfor at du kun skal veje dig 1 gang om ugen :sm Ej pjat... Hvad jeg mener er bare, at alle har en vægt der svinger... Det skal du ikke lægge for meget i. Bare nyd det super flotte vægttab du har præsteret i denne uge! :hurra Ja præcis.. ved det godt.. vejer mig hver dag, ligesom for at kontrollere mig selv, men skriver også kun ind 1 gang om ugen.. så piner mig heller ikk med det.. Synes jeg er go jeg tabte et kg.. Vi kom vidst også til at fejre vi nu havde en rask dag alle sammen og hyggede med ostehaps og juice og det sætter sig.. men pyt det er ude igen efter aftens trænning :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2011 Jeg synes dælemer du er sej- hold da op mand, det er næsten 19 kg i alt du har tabt :balloon :yiepie :super :gp :toot :yay :respekt Og så må du holde dig til at veje dig en gang om ugen- det andet er selvpineri. Du gør det jo så godt :) Og så synes jeg du ser smuk ud- flæskebilleder eller ej :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Så blev jeg igen rask... vægten står på 67kg. men frygter den stiger lidt, da vægttab jo er grundet ingen appetit og opskast. Men vi hoppede på wii'en i weekenden og det var ca ½ år siden jeg sidst har været på.. Det var lidt fedt, den sagde minus 7,5kg. og min wii figur gik nu fra at være tyk til almindelig person... hvor fedt er det lige :) udover er jeg med de 67kg også kun 2 kg fra den vægt min mand lovede mig vi kunne gå i gang med projekt baby... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Minder mig selv lidt om tiden efter fødsel.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Hold kæft en forskel smukke smukke Sandie :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2011 Her mangler jeg helt klart en smiley der pifter... :P For hulan Sandie! Sikke en forskel... :yay :balloon :yiepie :loveshower :bunny :wee :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Hold kæft en forskel smukke smukke Sandie :gp Her mangler jeg helt klart en smiley der pifter... :P For hulan Sandie! Sikke en forskel... :yay :balloon :yiepie :loveshower :bunny :wee :glad Hvor er i søde... tusinde tak piger :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Nui, en forskel :toot Du ser bare brandgodt ud smukke Sandie- elsker dit avatar :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Nui, en forskel :toot Du ser bare brandgodt ud smukke Sandie- elsker dit avatar :biglove :kiss tak søde.. elsker faktisk også billedet selv.. det var en fantastisk dag og har stadig den følelse når jeg kigger på billedet.. jeg er bare hende den smukke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 Hold op en forskel! Hvor ser du bare godt ud på avatarbilledet! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2011 ej hvor er det bare viiiildt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Hold op en forskel! Hvor ser du bare godt ud på avatarbilledet! :loveshower Hvor er du sød, mange tak :) ej hvor er det bare viiiildt!!! Tak søde..... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Sikke en forskel, du ser jo brand godt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Nøj hvor er der sket meget :respekt du er mit forbillede hvad angår vægttab :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Sikke en forskel, du ser jo brand godt ud :) Tak skal du have.. nogle gange når jeg jeg virkelig bare i er hopla humør (det er jeg i dag ) så har jeg det selv sådan.. :blush Nøj hvor er der sket meget :respekt du er mit forbillede hvad angår vægttab :blush Eeeij Anita hvor er du sød :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites