Guest Cirkeline88

Jakke til baby??

7 indlæg i dette emne

jeg får jo et sommerbarn, jeg kan ikke finde ud af hvilket overtøj jeg skal ha til hende?

umiddelbart tænkte jeg en tynd jakke som kunne holde hende tør når det regner, men jeg kan ikke finde noget i str. 56 eller 62, eller jo det kan jeg godt men jeg vil ikke bruge 300-500 kr. når hun vokser ud af den så hurtigt..

hvad skal jeg købe?

og hvor kan jeg købe det til en rimelig pris?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok bare købe en fleecetrøje. Baby putter jo som regel i barnevognen, når man er uden for, men trøjen er god til bilture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte bare en trøje til de kølige dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En varm trøje er rigeligt. Vi fik et augustbarn, og hun fin en fleecedragt da hun var str 62, indtil da var det nok med en tynd cardigan. Hvis det var køligt, var hun altid pakket ind i dybe eller tæppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En varm trøje er rigeligt. Vi fik et augustbarn, og hun fin en fleecedragt da hun var str 62, indtil da var det nok med en tynd cardigan. Hvis det var køligt, var hun altid pakket ind i dybe eller tæppe.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ekstra trøje til de kølige dage. Men baby sover jo rigtig meget den første tid, og ligger derfor nærmest i liften hele tiden :) Sophia lå ALTID svøbt i sin dyne, og havde derfor næsten altid kun body på :) og så havde vi bare bukser, strømper, heldragt, ekstra trøje eller hvad det nu lige var der passede til vejret med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres inputs :)

det lyder som om jeg bare skal se tiden an og se om hun får brug for mere end det vi har til hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER