Besvaret August 10, 2013 Jeg har besluttet for slet ikke at holde noget. Med den holdning der er til det, så er det vel bare bedst at jeg lader være.. Jeg ville nu også ha' holdt det stille og roligt som et slags BK møde eller lign. (Da jeg jo ikke rigtigt har nogle veninder irl udover Diden). Men jeg tror ikke det bliver til noget. Jeg har også så mange møder og ting jeg skal tage mig af, at jeg virkeligt ikke tror at tiden er til det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2013 Jeg har besluttet for slet ikke at holde noget. Med den holdning der er til det, så er det vel bare bedst at jeg lader være.. Jeg ville nu også ha' holdt det stille og roligt som et slags BK møde eller lign. (Da jeg jo ikke rigtigt har nogle veninder irl udover Diden). Men jeg tror ikke det bliver til noget. Jeg har også så mange møder og ting jeg skal tage mig af, at jeg virkeligt ikke tror at tiden er til det. Det synes jeg da er ærgerligt, hvis du virkelig gerne ville have holdt det. Du spørger om, hvordan folk ville gøre det, og om xx er dumt. Så skriver, folk jo hvad de mener. At flere, inkl jeg, så ikke mener, at man kan holde et shower for sig selv og forvente gaver og lege, er jo ikke ensbetydende med, at du ikke kan gøre det :) Jeg foreslog faktisk også, at din mand kunne arrangere det? Hvis det bare er et BK møde uden gaver/ønskesedler og forpligtelser til at arrangere lege, så er det jo en anden sag. Men det er jo ikke det, som du spørger til i dit indlæg - og dermed heller ikke det, som folk forholder sig til. Men som sagt - hold det da, hvis du fortryder bagefter, at det ikke blev til noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2013 Hej Tazdiginez Først :kram Min fornemmelse er nemlig, at du efter besvarelserne er blevet lidt skuffet over, at din ide fik så mange negative kommentarer med på vejen. Det kan der jo være mange grunde til, (jeg selv har bare lige lidt svært med navnet...) Jeg tror også, du blev misforstået. Nogle så det som pres det med, at der var ønskeliste og kontaktliste. Jeg tror mere at grunden til dette er, at i og med du ikke lige har nogle være veninder, så gør du det for ligesom at give dig selv det, som du jo nok ønskede en anden gav dig? :kiss (Ja der gik jeg måske tæt på) Derfor mit forslag er: Gå all ind! :balloon Dvs lav invitationen rigtig Baby-agtig. Menuen ligesådan ikke, at du skal servere mos men for eksempel kunne baby majs indgå. Og så er det at jeg ikke lige kender til mere spiseligt, hvor ordet baby indgår. :D Men det kan være nogle herinde kan. Din udsmykning skal også være helt ekstra ordinær. Måske man kan bestille noget hjem fra Amerika - gerne et banner hvor der står baby-shower. I tilfælde af at du ved, hvilket køn du venter så tyl i enten lyserød eller lyserblå. Legene ville jeg nok selv have ansvaret for hovedplanlægningen og selv have alt tilbehøret for dem. Til festen ville hver gæst så have ansvaret for at bestemme, hvornår legen blev udført. Det kunne jo være, at hver gæst skulle trække en leg, ligeså snart de var ankommet. Jeg tænke,r at kontaktoplysninger slet ikke er så dumt af to grunde. 1. hvis dine gæster er herinde fra, kan de jo komme fra hele landet, og derfor kan det jo være, at de gerne vil koordinere samkørsel. 2. de kan tale sammen om en gave. Ønskelisten ville jeg skrotte, fordi når jeg havde gjort så meget ud af invitationen og kaldt det et baby-shower ja så tror jeg at mine gæster ville vide at de skulle have en gave med. Og en ønskeseddel hvor der ønskes sutter og stofbleer - ja til den fest jeg forestiller mig er det bare for kedeligt! Desuden tænker jeg lidt: kvinder der bevæger sig i det her forum, de elsker da at shoppe baby-ting! :P Endelig lige lidt forslag til nogle lege, foruden dem som er blevet forslået. Jeg syntes, de ideer var super gode. I stedet for body'er ville jeg vælge, at mine gæster skulle skrive på et tæppe, da babyen vokser ud af bodyerne (hvis den da nogensinde ville få dem på) Et tæppe til barnevognen, hvor der stod alle de dejlige ting, kan da kun give gode lure! Endelig, hvad med at dele gæsterne op i to hold, og de så skulle lave en babyslynge af toiletpapir, og så skulle de se, hvor lang tid den kunne holde. (Du skal så lige have to dukker som er lige tunge, som de kan bruge som baby). Ja det var bare mine tanker og ideer. Jeg håber du kan bruge dem til noget. Pøj pøj med dit baby.shower. Husk vi vil gerne se billeder!. Mange hilsner Ømor 34 Del dette indlæg Link to post Share on other sites