Oprettet January 14, 2011 Nu er der jo ikke så længe til Magnus bliver 3 år, det han ønsker sig alle mest er en barndbil kage. Nu har jeg så fundet den her .Tror i at den er svær at lave..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg tror den er let at lave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Altså hvis du har materialerne i orden og lidt tålmodighed så skulle det ikke være det store problem... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Tror ikke jeg havde tålmodighed til at lave sådan en kage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 JEg vil også gætte på den var "nem" nok... men synes godt nok det virker som meget creme... men det vel smag og behag... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 JEg vil også gætte på den var "nem" nok... men synes godt nok det virker som meget creme... men det vel smag og behag... ;) Ha ha, ja det var også min første tanke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 den ser ret nem ud.... ser frem til resultatet.,. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Jeg syntes os den ser ud som noget man sagtens selv kunne klare :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Nu har jeg siddet og set den nogle gange, ja den ser nem ud. Men hvad er det for noget fave de bruge til det..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 Tror det er pastafarve - eller det er jeg næsten sikker på, at det er ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2011 pastafarve og smørcreme eller icing Del dette indlæg Link to post Share on other sites