Besvaret June 21, 2013 Uh, følgende sange er HELT klart på min danse-glad-i-låget-liste :glad B52´s: Loveshack Dolly Parton: Jolene Otto Brandenburg: Sailor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 Nu kan jeg ikke lige huske hvordan du har det med rock, men her er lidt forslag i den genre ;) Kid Rock - All summer long Steelheart - Sticky side up The Ark - Gimme love to give The Ark - It takes a fool to remain sane Aerosmith - Dude (looks like a lady) Def Leppard - Pour some sugar on me DAD - Bad craziness Og lidt andet: Aqua - Back to the 80's Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun Bob Sinclair - Love generation Bob Marley - Don't worry, be happy Hermes House Band - Country Roads Escape (pina coalda song) - kan ikke huske hvem der har lavet den... Alle sange der gør mig i godt humør :loveshower All summer long er såååååå god :) den har bare den gode glade sommer feeling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2013 Shakira - "Waka Waka" (og så danser vi!) Enig! Og mange af de der "vi spiller dem lidt ud på natten efter godt med øl-sange" såsom Volvo-sangen, VLTJ, knalde-kalle og... Fugt i fundamentet! Den er fantastisk :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2013 Herlig tråd :-)! All Night Long - Lionel Richie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 Har lige set en skraldemand "danse" til den her: Mungo Jerry - "In the summertime" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2013 Ray Charles kan man dælme også blive i godt humør af :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 The Holly Dolly Song :loveshower Og hvor ville jeg gerne have set den skraldemand *fnis* :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Jeg er en glad lille cowboy sammen med Alma Del dette indlæg Link to post Share on other sites