Ihpets-mortilto

Indendørs tøj om vinteren til baby

4 indlæg i dette emne

Måske lidt underligt spørgsmål, men til vinter (oktober) er William 7 måneder, så han er jo lille baby nede på gulvet hele vinteren. Så jeg forestiller mig at uldbody+strømpebukser + et almindeligt sæt tøj udenover er vejen frem.

Men det der udenover sæt, hvad har i brugt /vil bruge der? Lige nu er jeg slet ikke glad for bluser, jeg bryder mig ikke om når de kravler op på ham. Men gør de stadig det på 7-12 måneders baby? Bruger i langærmede bodyer uden på den kortærmede? Er heldragte vejen frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herhjemme brugte vi bare uldbodyer (med korte eller lange ærmer) og så bukser + bluse ELLER heldragt udover :) Vi har aldrig brugt strømpebukser (bortset fra til dåben) og har heller ikke savnet dem :) Body udenpå body har vi gjort nogle få gange, fordi vi havde nogle pæne bodysæt, som jeg gerne ville bruge, samtidig med at jeg ikke ville undvære uldbodyen - men jeg synes det var lidt noget hø med body på body :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte meget strømpebukser, langærmet body, bukser og en vest til David hen over vinteren. Ellers var det mest heldragte (nogen gange med en kortærmet body under)

Nu er han næsten 9 måneder, og jeg er langt om længe ved at være ok med at putte ham i trøjer, men har det stadig bedst med body'er :) Og så selvfølgelig bukser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været glade for strømpebukser+bukser+kortærmet body+bluse i vinterhalvåret. Det har holdt hende fint varm. Babyer på 7 måneder + ligger ikke så meget ned, så deres bluser bliver ikke skubbet op på samme måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER