Oprettet January 14, 2011 Vi kan gennem min arbejdsplads leje sommerhuse rundt om i DK og i år forsøger vi for første gang. Så I må gerne krydse fingre for, at vi kan leje det sommerhus vi gerne vil i uge 28 eller 29 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Vi kan gennem min arbejdsplads leje sommerhuse rundt om i DK og i år forsøger vi for første gang. Så I må gerne krydse fingre for, at vi kan leje det sommerhus vi gerne vil i uge 28 eller 29 :) :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg krydser også fingre! Håber I kommer afsted! Del dette indlæg Link to post Share on other sites