blomst27

Paraply klapvogn

8 indlæg i dette emne

hej Piger

Vi er begyndt at kigge efter en paraply klapvogn, især til rejser, men den skal have/kunne dette :

baby skal kunne ligge ned i den og sove

indkøbsnet/plads til taske nedenunder

være let og handy :7himmel

Og ikke falde fra hinanden efter 2 ugers brug ;)

Jeg har kigget på denne her fra mærket Quinny

http://www.babysam.d...a-rocking-black som er på tilbud til 1499 pt. Har nogen erfaringer med denne?

Jeg har en kombi teutonia mistral s, som er vores barnevogn og den kommer vi også til at bruge som klapvogn, men når vi skal til USA i september tænker jeg at den er alt for tung/stor til at bære op og ned af metro indgange, etc. og sålænge Cecilia kan sove i den er det jo fint med en paraplyklapvogn :unsure

Jeg går ud fra de kan begynde at sidde i den når de selv kan sidde op, ikk? sådan ved 6 måneders alderen?

Eller har i et andet bud på en god paraplyklapvogn?

TAAAAk :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Quinny laver vidst ret fine paralyklapvogne. Det er et stort plus, at sædet kan vendes, det har jeg aldrig hørt om ved paraplyklapvogne.

Ellers er Maclaren kendt for at lave rigtig gode paraplyklapvogne (til en rigtig god pris :rolleyes ), og jeg ved, at esprit har lavet nogle rigtig fine også.

En gang kunne man leje paraplyklapvogne i babysam, måske er det værd at undersøge om man stadig kan det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Quinny laver vidst ret fine paralyklapvogne. Det er et stort plus, at sædet kan vendes, det har jeg aldrig hørt om ved paraplyklapvogne.

Ellers er Maclaren kendt for at lave rigtig gode paraplyklapvogne (til en rigtig god pris :rolleyes ), og jeg ved, at esprit har lavet nogle rigtig fine også.

En gang kunne man leje paraplyklapvogne i babysam, måske er det værd at undersøge om man stadig kan det :)

Ja det med styret er smart! Vil lige tjekke de to andre mærker :) tak!

Tænker at vi også vil bruge den når hun er lidt ældre og måske til en nr 2 så tror vi køber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år var den bedste i en tænk-test en fra Chicco. Jeg skal ikke kunne sige om det gælder igen i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begejstrede for vores Esprit! Så nem og let at have med at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have en Nuna Pepp, hvis vi skal have en lille, let klapvogn til at tage med til f.eks. Venedig. Troldemor har den vist som eneste klapvogn - eller har haft i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Tænk havde test af paraplyklapvogne i det nummer der lige er kommet... - eller også kommer det næste gang. Du kan jo evt. prøve at se, hvad de siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en britax b-smart til rejsebrug - den er lidt større end en egentlig paraplyklapvogn, men den er vist ikke meget anderledes end quinny'en.

Vi valgte den fordi den kan lægges helt ned, sædet kan vendes, forhjulene kan dreje, og hjulene kan tages af når den skal pakkes ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER