Besvaret January 14, 2011 Har du så bare taget billeder af diaset? Jeg har taget billeder af dr live og sat ind i en lille film og uploadet den til youtube :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 TV2's reportage med billeder og film :) se her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ja de ligger i lifte det var da autostole. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 de der huer som tvillingerne fik på var det sygehuspersonalet, der stod med dem??? Nej de var i Frederiks lomme.. Men de lod nogle af tilskuerne give dem hue på...fordi at de jo ikke ku hjælpe hinanden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Hun er jo også 1 cm kortere og mindst 100 gram lettere ;) Det nok det jeg lige kan se med det blotte øje ;) Hehe.. Ej, jeg synes bare hun så meget mindre ud end ham!.. Men det KAN jo også være han har taget mere på end hende ;) Sådan nogle små nogle kan jo godt nå at tage en del på, på 6 dage.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 En boxette hedder det.. Men så nu ikke hvad de var i.. Det kunne vel også være almindelige autostole :D Pigen ser også mindre ud end drengen :) Men synes nu altså de er fine også i forhold til gulsot osv.. Hun er jo også 1 cm kortere og mindst 100 gram lettere ;) Mary bekræftede at det kun var prinsen der havde haft gulsot. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Mary bekræftede at det kun var prinsen der havde haft gulsot. Ja, men som de sagde så det ud til pigen også havde haft det i mild grad da hun var lidt gullig. Men tænkte nu også bare mere i forhold til det hele - de var flotte.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ja, men som de sagde så det ud til pigen også havde haft det i mild grad da hun var lidt gullig. Men tænkte nu også bare mere i forhold til det hele - de var flotte.. :) Ja bestemt - nogle rigtig kønne tvillinger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Det nok det jeg lige kan se med det blotte øje ;) Hehe.. Ej, jeg synes bare hun så meget mindre ud end ham!.. Men det KAN jo også være han har taget mere på end hende ;) Sådan nogle små nogle kan jo godt nå at tage en del på, på 6 dage.. Ja men der var jo også en stor forskel på den måde de var pakket ind i deres tæppe på, det kan måske snyde lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jamen fuldstændig som jeg regnede med 2 babyer, ligeså søde som alle andre babyer er, hverken mere eller mindre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 det var da autostole. Okay :) Lignede bare at at de lagde dem ind i lifte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites