Nitzen1987

Så er det i dag

86 indlæg i dette emne

Har du så bare taget billeder af diaset?

Jeg har taget billeder af dr live og sat ind i en lille film og uploadet den til youtube :)

Del dette indlæg

TV2's reportage med billeder og film :) se her

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja de ligger i lifte

det var da autostole.

Del dette indlæg

Annonce ♥

de der huer som tvillingerne fik på var det sygehuspersonalet, der stod med dem???

Nej de var i Frederiks lomme.. Men de lod nogle af tilskuerne give dem hue på...fordi at de jo ikke ku hjælpe hinanden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er jo også 1 cm kortere og mindst 100 gram lettere ;)

Det nok det jeg lige kan se med det blotte øje ;) Hehe.. Ej, jeg synes bare hun så meget mindre ud end ham!.. Men det KAN jo også være han har taget mere på end hende ;) Sådan nogle små nogle kan jo godt nå at tage en del på, på 6 dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

En boxette hedder det.. Men så nu ikke hvad de var i.. Det kunne vel også være almindelige autostole :D

Pigen ser også mindre ud end drengen :) Men synes nu altså de er fine også i forhold til gulsot osv..

Hun er jo også 1 cm kortere og mindst 100 gram lettere ;)

Mary bekræftede at det kun var prinsen der havde haft gulsot.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mary bekræftede at det kun var prinsen der havde haft gulsot.

Ja, men som de sagde så det ud til pigen også havde haft det i mild grad da hun var lidt gullig. Men tænkte nu også bare mere i forhold til det hele - de var flotte.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, men som de sagde så det ud til pigen også havde haft det i mild grad da hun var lidt gullig. Men tænkte nu også bare mere i forhold til det hele - de var flotte.. :)

Ja bestemt - nogle rigtig kønne tvillinger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det nok det jeg lige kan se med det blotte øje ;) Hehe.. Ej, jeg synes bare hun så meget mindre ud end ham!.. Men det KAN jo også være han har taget mere på end hende ;) Sådan nogle små nogle kan jo godt nå at tage en del på, på 6 dage..

Ja men der var jo også en stor forskel på den måde de var pakket ind i deres tæppe på, det kan måske snyde lidt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen fuldstændig som jeg regnede med 2 babyer, ligeså søde som alle andre babyer er, hverken mere eller mindre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

det var da autostole.

Okay :) Lignede bare at at de lagde dem ind i lifte.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER