Oprettet January 14, 2011 Uh jeg glæder mig til at se dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Det bliver rigtig spændende :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ja jeg skal have tv'et tændt hele dagen, glæder mig til at se dem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Kunne lige læse på BT at årsagen til at Mary og tvillingerne først bliver udskrevet i dag er, at tvillingerne har været i behandling for gulsot, ligesom der storebror Christian var i sin tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Det blir spændende, skal helt klart se dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 De siger at de forlader Rigshospitalet sidst på eftermiddagen... Hvornår vil i definere at det er... jeg tænker umiddelbart kl. 16 og frem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg glæder mig til at se dem - og om de så er "grimme" som Farfar så pædagogisk udtrykte det. Og selvfølgelig også om de virkelig har gulsot... Det ville ikke undre mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ja jeg skal også sidde og se det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg skal også se det, hvis jeg når og opdage det i fjernsynet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg forbinder også sidst på eftermidagen med kl. 16 og frem... Så det er nok cirka deromkring.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Læste lige på et andet forum at det er klokken 14 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Hvorfra ved de fra på det andet forum at det er kl. 14..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ih hvor blir min mand glad når jeg kaprer fjernsynet i eftermiddag for at se de royale tvillinger :glad (FEEL THE IRONI :lolhit ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Hvorfra ved de fra på det andet forum at det er kl. 14..?? Aner det ikke. Ville bare fortælle det så der ikke var skuffelse kl. 16 hvis det hele var overstået der. Har lige tjekket det på forummet. Brugeren havde hørt det i radioen imorges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Aner det ikke. Ville bare fortælle det så der ikke var skuffelse kl. 16 hvis det hele var overstået der. Har lige tjekket det på forummet. Brugeren havde hørt det i radioen imorges. Det kan jo være rigtig, der er jo ikke nogle der ved det. Jeg har lige været på kongehuset hjemmeside, og der står ikke noget tidspunk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Tv2 sender direkte fra kl. 14.25 -og jeg kan ikke se tv2.... Håber DR også sender det, for det kan vi se over nettet! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ihhhhh jeg glæder mig til at se dem :loveshower :loveshower Så sidder klistret foran fjernsynet om ikke så længe :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Tv2 sender direkte fra kl. 14.25 -og jeg kan ikke se tv2.... Håber DR også sender det, for det kan vi se over nettet! :loveshower Mon ikke de gør det..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Glæder mig til at se de "små basser" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Ihhhh jeg glæder mig til at se de små pus, gad vide om de bærer en hver eller hun har begge..?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 :loveshower Tror Frederik bærer pigen og Mary drengen :D Det er om 15 min :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 :loveshower Tror Frederik bærer pigen og Mary drengen :D Det er om 15 min :loveshower øv så kan jeg lige præcist ikke nå at se det. Nå men det kommer jo nok igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 <_< Tvillingerne kommer først ud 15.30 regner de med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 så er der godt igang mellem dr og tv2. Del dette indlæg Link to post Share on other sites