Oprettet June 10, 2013 Jeg vil gerne have jeres helt ærlige kommentarer om tasken! Vi bestilte den da vi bestilte barnevogn og nu er jeg bare kommet sådan i tvivl!! Er den stor nok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2013 Jeg synes den er stor nok til vores behov og den har været fyldt op flere gange uden problemer. Men der findes vist flere modeller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2013 Okay den vi har bestilt er den der tilhører vognen Big Star supreme!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2013 Jeg har ikke et flaskebarn og Emmaljungaen passer fint til mit behov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2013 Okay det lyder til at der er ok med plads i den!! Synes bare ikke den så så stor ud! Men nu må vi se.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2013 Indtil videre har vi ikke plads problemer i den, men det begynder at blive presset nu hvor bleerne vokser, tøjet vokser og vi skal have legesager med. Jeg har lidt fortrudt den, men det er fordi jeg ikke synes den er pæn. Den har jo fuldstændig overtaget dametasken og det er den altså ikke pæn nok til. Så jeg går og drømmer om en ny. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2013 Jeg har haft en del pusletasker med de to store. Havde en Emmaljunga taske til liva i starten og blev hurtigt træt af den. Der var ikke rigtig plads til noget i den. Fik istedet en gaia og ko som var helt perfekt til vores behov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2013 Altså her må jeg nok komme med en af de forfængelige; jeg synes, at den er alt for "Jeg har børn"-agtig og slet ikke kvali nok i forhold til prisen. Nu har min mand så også dikteret, at han vil have en anden, lidt dyrere, taske, som mest af alt ligner en almindelig skuldertaske og er - forholdsvis - neutral. Men om den, vi er faldet for, er bedre - det ved jeg ikke. Den ser dog lidt større ud end Emmaljungaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites