Pumpkins

Vis mig, hvad du sukker efter!

56 indlæg i dette emne

Åh den er altså også skøøøøøn. Vi fik en i bryllupsgave :loveshower

What?! Rimelig vilde gaver I giver i Jeres familie?! :blink :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

What?! Rimelig vilde gaver I giver i Jeres familie?! :blink :yay

:ditto

Har du en eller anden onkel eller noget, jeg kan gifte mig med? Altså bare sådan rent proforma, vil bare gerne have stolen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Rimelig vilde gaver I giver i Jeres familie?! :blink :yay

Haha nej, ikke i min familie - i min mands familie ;) Det var dog kun en i stof :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Har du en eller anden onkel eller noget, jeg kan gifte mig med? Altså bare sådan rent proforma, vil bare gerne have stolen ;)

Haha svoger/min mands storebror - kan det gøre det? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha svoger/min mands storebror - kan det gøre det? :D

Hihi, det kan godt være manden bliver lidt muggen, hvis jeg bytter ham ud med en Arne Jacobsen-stol :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nej, ikke i min familie - i min mands familie ;) Det var dog kun en i stof :)

'kun'?! Jeg drømmer om en i stof og de koster jo stadig på den forkerte side af 35.000! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, det kan godt være manden bliver lidt muggen, hvis jeg bytter ham ud med en Arne Jacobsen-stol :D

Argh pjat :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'kun'?! Jeg drømmer om en i stof og de koster jo stadig på den forkerte side af 35.000! :o

Mener de var heldige at få den på tilbud, men ja, ikke billig. Vil gerne have fodskamlen. Men den koster 12.000. For en skammel!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener de var heldige at få den på tilbud, men ja, ikke billig. Vil gerne have fodskamlen. Men den koster 12.000. For en skammel!!!

Da jeg boede på Amager cyklede jeg hver dag forbi Vestergaard møbler på Christianshavn og de havde med jævne mellemrum en udstillingsmodel til salg til 28.000 kr. inkl. skammel - nuj, hvor jeg tit drømte, når jeg kørte forbi der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham her!

Eller bare en til at ordne min have ;)

post-2960-0-88663400-1373050918_thumb.jp

post-2960-0-18005900-1373050927_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham her!

Eller bare en til at ordne min have ;)

Ikke dårligt, hm, mon han kunne ordne min altan også :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke dårligt, hm, mon han kunne ordne min altan også :-p

Vi kunne da spørge ham når vi finder ham :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt sukker jeg efter en hel masse ting, da vi er ved at renovere hus!!

Men af de større ting er det:

Montana reol/tv-møbel i sort - kan ikke vise et billede, da det jo er specialbyggede moduler!!

Et Pinocchio tæppe fra Hay i str. 140:

http://www.casanovaf...eppe-4667p.html

Og lænestolen fra Ilva:

http://shop.ilva.dk/...ole&webgroupid=

Og et rundt sofabord, som jeg endnu ikke har fundet - suk! Vil nemlig gerne have et som er ca. Ø90-100 og de modeller jeg har fundet er absolut ikke billige!!!

Har du set, at Bilka har et lyst træsofabord i massivt eg med Ø90 på tilbud i denne uge til 999,- (normalpris 1699,-)? Tænkte straks på dig :) (LINK)

31710800010_1_details.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sødt af dig, men har købt sofaborde! Isabel fra Ilva - 2 stk (en stor og en lille).. Planen er så på et senere tidspunkt at få lakeret benene i nogle gode farver!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nanna Ditzels trinidad spisestole i sortlakeret ask.... Uuuh de er så flotte og lette og passer lige i alrummet, da vi også har sort eg på højskabene i køkkenet.

http://www.fredericia.com/ProductDetails.aspx?id=606

Ægget naturligvis, hvem vil ikke gerne eje den...

Og sidst men ikke mindst en ny læderkabine i hvid/creme til vores røde veteranbil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmer om at kunne dække op med fiiiiiint porcelæn fra Royal Copenhagen *SUK*

Ville gerne både have julestellet, og sort mega riflet.

 

Det må blive når jeg har vundet det helt store pengebeløb i lotto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om en Tom Dixon spisebordslampe i stål - heldigvis skal jeg ikke drømme så meget længere, da svigerforældrene gav et gavekort til den i julegave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmer om den sorte Kubus lysestage til 4 lys fra Mogens Lassen - har ønsket mig den de sidste 3 år til jul og fødselsdag!! Så håber 2014 er året ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmer blandt andet om Mussel stel, kubus stagen til fire lys i kobber, 6 nye spisestole og nyt spisebord... Derudover ny sofa og større seng :)

Der er nok at drømme om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om det her køkken. Ellers er jeg sgu lidt idéforladt. Men jeg kan da sige at jeg er meget, meget glad for vores kähler-sofaborde...og for Ikea generelt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi snakker hus&have er jeg vist ret beskeden :blush

Jeg drømmer om en lille "ekstra-altankasse" til krydderurter og så denne kop fra le creuset:

YKZKIue.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi snakker hus&have er jeg vist ret beskeden :blush

Jeg drømmer om en lille "ekstra-altankasse" til krydderurter og så denne kop fra le creuset:YKZKIue.jpg

Den er så fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om det her køkken. Ellers er jeg sgu lidt idéforladt. Men jeg kan da sige at jeg er meget, meget glad for vores kähler-sofaborde...og for Ikea generelt ;)

Jeg drømmer også om Svanekøkken! De er så flotte. Er lidt i tvivl om hvilken bordplade jeg ønsker mig, dog. Nu bliver det nok ikke et Svane-køkken på os, hellere Kvik eller Ikea eller lignende, men det er lov at drømme.

 

Hvad slags bordplade har I i køkkenet, og er I glade for jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også om Svanekøkken! De er så flotte. Er lidt i tvivl om hvilken bordplade jeg ønsker mig, dog. Nu bliver det nok ikke et Svane-køkken på os, hellere Kvik eller Ikea eller lignende, men det er lov at drømme.

 

Hvad slags bordplade har I i køkkenet, og er I glade for jeres?

 

Ja, det er simpelthen så sejt og praktisk og "møbel-agtigt" det køkken. Jeg har en drøm om at bygge eget hus med det køkken dér. Men bortset fra det, så har Ikea altså nogle superfede og fleksible køkkenløsninger. 

Vi har en massiv træbordplade, som var her da vi flyttede ind. Den er (var) flot, men lidt svær at holde i længden. Vi havde en dag en ny pose kartofler stående på bordet, og det viste sig så at der var en rådden kartoffel i bunden, så væsken sivede (sev?) ned i bordpladen og det blev rigtigt grimt. Så jeg har slebet den ned (DET er altså nemt) og lakeret den sort med Trip Trap Køkkenbordsolielak - det er blevet ret godt. Og så med en sort fuge langs kanten. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om denne her  :kuller

2541563_Sauce_boat_521207157e43f.jpg

Og de her dybe tallerkner

2546606_Deep_plate____6_524bfa2f10f46.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER