Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Min skønne søn, som under godnat-babsen bliver ved med at trække sig væk for at give mig det ene skønne smil efter det andet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har haft en hyggelig eftermiddag og aften sammen med svigerfamilen :)

At have fået at vide, at Maja skal have en lille kusine eller fætter om et halvt års tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik trænet på trods af stor træthed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smilet på Ida under hendes første karruseltur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er lækkert vejr, og at manden er hjemme hele dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lille dreng er glad og tilpas til trods for utrolig mange skoldkopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg tævede kæresten i Call of Duty ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn kom hjem bare 10 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At Edith nu har to tænder der titter frem, så håber jeg nemlig på en bedre nat. Hun er nemlig betydligt mindre pylret her til eftermiddag, hvor nr to kom rigtigt op. :yay

- At manden og jeg er blevet gode venner igen og har fået snakket dagen igennem. Vi var vist begge lidt uretfærdige :whistling

-At Edith og mig har fået pakket 4 flyttekasser og 2 plastiksække. Det går fremad med pakning :yay

-At jeg har fået lov til en lille lur og ligger i sengen nu og slapper lidt af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand var så sød at tage Max og Theo med på tur så jeg kunne få en lur og give bækkenløsningen lidt hvile. Shit det er hårdt at være 3. Gangs gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har besøgt min mormor som jeg ikke har set alt for længe..

Da vi kom hjem tog manden Silje med ud at svømme så jeg kunne få en lur... skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand var så sød at tage Max og Theo med på tur så jeg kunne få en lur og give bækkenløsningen lidt hvile. Shit det er hårdt at være 3. Gangs gravid :D

Eeeeejjjj, er du gravid?!?!?! Det har jeg fuldstændig misset :blush

Kæmpe tillykke!!! :wee

Skønt med sød mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået bestilt Filippas fødselsdagsgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden havde lyst til is og derfor hentede noget imens jeg puttede Anabella :D mums!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeejjjj, er du gravid?!?!?! Det har jeg fuldstændig misset :blush

Kæmpe tillykke!!! :wee

Skønt med sød mand!

Tak <3 er i 20. Uge med en lillesøster <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har fået lokket Jan med i IKEA :D Han glæder sig ikke, haha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal i mødregruppe for første gang i dag :yay

Han er selvfølgelig også kun 3 måneder :lolhit

Så dejligt for dig, søde! :) Glæder mig til at høre hvordan det er gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At A og min svigerfar er ved at bygge højbed!! :yay Har allerede krydderurterne klar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hjemmet er ryddet op og rengjort.

At jeg har taget en hjemmedag med lillepigen, som nu putter i det lækre vejr udenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At læse denne tråd!! :loveshower ( HVORFOR har jeg dog ikke set den noget før?? )

At være en del af BK :wub

At jeg har skøn musik i højtalerne, og er godt i gang med den store rengøringstur i hele huset.... Det giver bare den bedste energi!

At manden og jeg har fået redskaber til at gøre vores dejlige ægteskab, endnu bedre.... Bare ved at læse en lille bog (som burde være en gave fra staten til ethvert bryllup) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden og jeg har fået redskaber til at gøre vores dejlige ægteskab, endnu bedre.... Bare ved at læse en lille bog (som burde være en gave fra staten til ethvert bryllup) :loveshower

Hvilken bog?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken bog?!

Den hedder "kærlighedens 5 sprog" og er skrevet af Gary Chapman.... Det er noget om at alle har et primært kærlighedssprog, som kan være tjenester, tid til hinanden, anerkendende ord, fysisk berøring eller at modtage gaver. Og hvis man taler et forkert kærlighedssprog til sin ægtefælle, så vil den anden ikke opfatte ens kærlige handlinger/ord som et udtryk for kærlighed. Ofte bruger man sit eget kærlighedssprog til at vise sin ægtefælle at man elsker ham, men hvis ægtefællen har et andet primært kærlighedssprog, så vil han ikke opfatte at det er kærlighed.

Bogen hjælper med at identificere hvilket kærlighedssprog du og din ægtefælle taler, og så kan man handle derefter.

Det lyder måske en smule langhåret, men det er utrolig simpelt, og vi har virkelig fået meget ud af den bog....

KLIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste den på bryllupsrejsen og den er faktisk meget spændende. Har i hvert fald lært at mug og min mand opfatter kærlighed helt forskelligt, og det er jo rart at vide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har set ungerne i en af "mine" specialinstitutioner opføre det cirkusnummer, de skal optræde med til deres sommerfest. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har gennemført en træn hjemme dvd med fokus på faste lår/baller og stærke ben :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.