Besvaret November 1, 2013 At jeg lige har set hjerteblink i dag og dermed fået bekræftet at jeg ER gravid!!! :kuller tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At jeg lige har set hjerteblink i dag og dermed fået bekræftet at jeg ER gravid!!! Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 :kuller tillykke! Tillykke! Åhr, mange tak begge to!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2013 At købe en Reima flyverdragt til kun 500 kr og så i de rette farver! Sort og grå :yay Mies hjertelige latter som hun ENDELIG deler ud af! At lege med Mie - årh hun er det dejligste! Kongens efterfølger er HITTET lige nu. Vi skiftes til at gøre som hinanden og det er åbenbart det sjoveste i verden. At putte uden flaske!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg har er 4 uger inde i mit løbeprogram, og at jeg løb i morges. At min datter er 3 mdr i dag At min mand lavede lækker morgenmad til os (yoghurt, masser af frugt, smoothies og cafe latte) At vi har fjollet og danset til lady gaga efter morgenmaden At vi også havde tid til at læse Politiken Og at vi skal være sammen med et vennepar i eftermiddag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At manden mener vi i morgen skal hygge med bøf og vin. Noget han ellers aldrig foreslår :)Lækkert:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg igår var sammen med en skøn skøn mand :wub (tidligere kæreste gennem 5 år) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 En god fremvisning af lejligheden, hvor mægler siger de virkede interesserede..så krydser fingre for et snarligt salg...og ellers kommer min mand snart hjem og holder weekend med mig og hunden :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg har en skøn familie og ikke mindst helt fantastisk mand! Føler mig simpelthen så heldig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg blev totalt overfuset af en flok kvindfolk som kom for at holde surprise-babyshower :blush :7himmel Og så scorede J lige på fedte-kontoen ved at komme med roser imens de var her - åh er totalt fyldt op på kærlighedskontoen her til aften! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg blev totalt overfuset af en flok kvindfolk som kom for at holde surprise-babyshower :blush :7himmel Og så scorede J lige på fedte-kontoen ved at komme med roser imens de var her - åh er totalt fyldt op på kærlighedskontoen her til aften! :7himmel Det ser så hyggeligt ud på billedet på insta! Og på face - ku se du havde tagget Majs :)Du bor i Århus, ik? Skøn overraskelse altså!!!! Og lækkert med roser fra J.!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Det ser så hyggeligt ud på billedet på insta! Og på face - ku se du havde tagget Majs :) Du bor i Århus, ik? Skøn overraskelse altså!!!! Og lækkert med roser fra J.!! Det var også bare smadder hyggeligt :loveshower Jeg bor lidt uden for Århus, men med 15 minutters kørsel ind til centrum. Det var bare en helt fantastisk overraskelse og blomster er jo altid dejligt at få ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Det var også bare smadder hyggeligt :loveshower Jeg bor lidt uden for Århus, men med 15 minutters kørsel ind til centrum. Det var bare en helt fantastisk overraskelse og blomster er jo altid dejligt at få ;) Hvor er de søde! Der er da alligevel et stykke vej for nogle af dem :) Skønne kvinder!!Jeg bor også 15 min udenfor Århus :D i Viby! Hvilken vej bor du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Hvor er de søde! Der er da alligevel et stykke vej for nogle af dem :) Skønne kvinder!! Jeg bor også 15 min udenfor Århus :D i Viby! Hvilken vej bor du? Ja, Barbamama kom helt fra Aalborg!! :o Der var mange der havde kørt en lang vej, bare for lille mins skyld :) er så beæret og føler mig så super værdsat :7himmelFantastiske mennesker altså :loveshower Jeg bor nordpå, i Trige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Ja, Barbamama kom helt fra Aalborg!! :o Der var mange der havde kørt en lang vej, bare for lille mins skyld :) er så beæret og føler mig så super værdsat :7himmel Fantastiske mennesker altså :loveshower Jeg bor nordpå, i Trige :) Jeg synes nok, jeg kunne kende hende :D Hvor er de gode! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Noah der griner <3 (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg blev totalt overfuset af en flok kvindfolk som kom for at holde surprise-babyshower :blush :7himmel Og så scorede J lige på fedte-kontoen ved at komme med roser imens de var her - åh er totalt fyldt op på kærlighedskontoen her til aften! :7himmel :biglove Superdejlig dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Hvor er de søde! Der er da alligevel et stykke vej for nogle af dem :) Skønne kvinder!! Jeg bor også 15 min udenfor Århus :D i Viby! Hvilken vej bor du? ARGH så skulle du da have været med!!!! Jeg havde vist sat mig i hovedet, at du var fra Sjælland. Jeg har altså for lidt styr på, hvem der kommer hvorfra :rolleyes Nå, måske ses vi ved et andet bk-møde en dag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg blev totalt overfuset af en flok kvindfolk som kom for at holde surprise-babyshower :blush :7himmel Og så scorede J lige på fedte-kontoen ved at komme med roser imens de var her - åh er totalt fyldt op på kærlighedskontoen her til aften! :7himmel SUPER GOD dag!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 At jeg blev totalt overfuset af en flok kvindfolk som kom for at holde surprise-babyshower :blush :7himmel Og så scorede J lige på fedte-kontoen ved at komme med roser imens de var her - åh er totalt fyldt op på kærlighedskontoen her til aften! :7himmel Så billedet på fb, det så bare så hyggeligt ud! :loveshower Du har fortjent det! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 ARGH så skulle du da have været med!!!! Jeg havde vist sat mig i hovedet, at du var fra Sjælland. Jeg har altså for lidt styr på, hvem der kommer hvorfra :rolleyes Nå, måske ses vi ved et andet bk-møde en dag :kram2Jeg ville hvert fald gerne have været med :) Men det er jo heller ikke nemt at holde styr på alle herinde fra ;) så det er okay! Vi må ses en anden god gang.! Og flot, at I alligevel ku samle så mange fra nær og fjern - du havde da et stykke vej.!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 En god dag i Århus hos Taz Godt selskab på en ellers lang køretur! IKEA tur med tille Mie Fjolleøre :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2013 Jeg ville hvert fald gerne have været med :) Men det er jo heller ikke nemt at holde styr på alle herinde fra ;) så det er okay! Vi må ses en anden god gang.! Og flot, at I alligevel ku samle så mange fra nær og fjern - du havde da et stykke vej.!! Og det ville da have været tophyggeligt hvis du havde været med :kiss Men ja, det må så blive en anden gang :) Også pokkers at der ikke kunne have været en tråd om det herinde, men så ville Taz jo nok have luret det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Synes bare der er love love love overalt :loveshower Hjemme ved Taz igår, på patienthotel ved Pada idag og bestemt også i vores hjem. :biglove Spirer, babyer, tumlinger, forelskede forældre og kærlig stemning everywhere I go :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Synes bare der er love love love overalt :loveshower Hjemme ved Taz igår, på patienthotel ved Pada idag og bestemt også i vores hjem. :biglove Spirer, babyer, tumlinger, forelskede forældre og kærlig stemning everywhere I go :loveshowerDejligt indlæg!!! Føler mig også selv ret fuld af sweet lovin' pt... ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites