Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

BK :bk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At invitationerne til Karlas fødselsdag er ved at være færdige, og i næste uge kommer nogle af de skønneste piger og hjælper mig med at klippe og putte i kuverter. Glæder mig så meget til vi skal fejre hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste 2 år kun lige akkurat klaret mig gennem studierne, med karakterer, der kun lige sneg sig op over bestået. Men var til eksamen i et fag, jeg virkelig syntes var spændende, og f*ndeme så, om ikke jeg fik 10! Det hiver hele mit gennemsnit op, hold nu op, hvor er det fedt, at føle, at man godt kan!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste 2 år kun lige akkurat klaret mig gennem studierne, med karakterer, der kun lige sneg sig op over bestået. Men var til eksamen i et fag, jeg virkelig syntes var spændende, og f*ndeme så, om ikke jeg fik 10! Det hiver hele mit gennemsnit op, hold nu op, hvor er det fedt, at føle, at man godt kan!!

SÅDAN! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste 2 år kun lige akkurat klaret mig gennem studierne, med karakterer, der kun lige sneg sig op over bestået. Men var til eksamen i et fag, jeg virkelig syntes var spændende, og f*ndeme så, om ikke jeg fik 10! Det hiver hele mit gennemsnit op, hold nu op, hvor er det fedt, at føle, at man godt kan!!

Sejt.. Tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste 2 år kun lige akkurat klaret mig gennem studierne, med karakterer, der kun lige sneg sig op over bestået. Men var til eksamen i et fag, jeg virkelig syntes var spændende, og f*ndeme så, om ikke jeg fik 10! Det hiver hele mit gennemsnit op, hold nu op, hvor er det fedt, at føle, at man godt kan!!

Hvor er du sej! Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der gør mig glad i dag, er at jeg har fået ryddet op i stuen i dag.

Nu er smerterne der så bare, men så kan jeg sidde og sige til dem "yeah, men se lige min lækre stue nu, HA!" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået ryddet hele hytten op idag, og at jeg også nåede at lave mos til fryseren til Ayah :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden er hjemme :) Og at han er hjemme hele weekenden, så skal der familiehygges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været ude og shoppe med min store pige og købt en flot kjole til hende til afslutningsfest og dimmision. Det var så hyggeligt at være afsted bare os to, og det er så sjovt de mange små ting jeg opdager hvor vi bare ligner hinanden meget, altså med holdninger og måder at gøre ting på osv. Er stolt af min store pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sidste 2 år kun lige akkurat klaret mig gennem studierne, med karakterer, der kun lige sneg sig op over bestået. Men var til eksamen i et fag, jeg virkelig syntes var spændende, og f*ndeme så, om ikke jeg fik 10! Det hiver hele mit gennemsnit op, hold nu op, hvor er det fedt, at føle, at man godt kan!!

Fedt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Valdemar gider at sidde i sofaen sammen med mig, hvor vi kan putte og lege med hver sin iPhone :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN! :gp

Sejt.. Tillykke! :yay

Hvor er du sej! Stort tillykke :)

Fedt! :respekt

At BK er fyldt med skønne piger :bk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand, som kom hjem med et kæmpe smil

og mine forældres mail med alle booking oplysningerne omkring vores rejse til Sydney, hvilket også giver sommerfugle i maven, for nu er det virkeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mandens fodboldkamp imorgen er aflyst og han alligevel ka komme med til familieweekend.

At jeg derfor ikke skal køre 2,5 time alene med baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet lovet en fastansættelse inden for den næste måneds tid, selvom jeg er kun har været der knap 7 måneder i min 1½ års tidsbegrænsede stilling - Yay! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søde lillesøster spontant spurgte om vi gav aftensmad og godt selskab. Så kunne hende og Anna lige mødes igen inden moster skal være hos Anna mens Søren og jeg ser på Mikael Birkkær i Ulvedalene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekend med min skønne familie.. I morgen skal jeg på cafe med en veninde helt alene og søndag skal vi besøge min mormor, har ikke set hende i flere måneder, så glæder mig sådan til hun skal se Silje igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sophia får den skønneste DP :yay

At Sophia og Christian trillede op med barnevognen så vi kunne følges hjem fra arbejde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Edith, S og jeg imorgen skal til Norlie lagersalg med S' dankort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At høre min søn komme med de mest fantastiske smil og små grin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand igen spurgte om vi skulle gå aftentur med bette i klapvogn og storesøster på løbehjul :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smilet fra den sødeste tumling i flyet på vej hjem fra London

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Karla nu sover i egen seng - nøj, hvor jeg håber det holder. Vi sover allesammen så ringe, når hun ligger i vores seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand - han kom med blomster til mig fordi jeg sidder og læser til eksamen - så tænkte han at jeg kunne bruge noget opmuntring og noget smukt at kigge på. Åh hvor jeg dog elsker den mand :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.