Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Præcis :D

Jeg er også nørdet - især når det kommer til mønstre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Mie kyssede mig :wub igår fik Anders æren af hendes allerførste kys (på hendes initiativ)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie kyssede mig :wub igår fik Anders æren af hendes allerførste kys (på hendes initiativ)

Åh det er bare så kært når de gør det.. Vi har aldrig sådan kysset Silje på munden, men en dag spidsede hun læberne og så meget koncentreret ud og ville så kysse... så kært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare så kært når de gør det.. Vi har aldrig sådan kysset Silje på munden, men en dag spidsede hun læberne og så meget koncentreret ud og ville så kysse... så kært

:biglove Aww...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har taget en omsorgsdag fordi min mor-intuition sagde at Sofia havde brug for en fridag- og at hun allerede fra morgenstunden nyder fritid og mor-tid Big time!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det går bedre og bedre i dp og det faktisk lignede, at Valdemar allerede var holdt lidt op med at græde, da han vinkede farvel i dps køkkenvindue :yay

At vi nu ENDELIG er på vej i Fårup Sommerland :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter :-) Og en kort løbetur på 2,5 hvor jeg heldigvis ikke pressede mig selv så meget, at jeg fik knæsmerter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J :wub

Han kan altid få mit humør op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumleriet i min mave <3 Solen der skinner <3 Mit nye lille kamera <3 Min familie <3

Brinck's sang: "Sommer" (Så tumler hun endnu mere i maven) :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til tøseaften med 2 naboer, vi skal spise sushi og drikke hvidvin til vi revner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beboerne på døgninstitutionen jeg går forbi hver dag! De er så søde, har man sagt Hej en gang så smiler de stort og sørger for at man aldrig glemmer at sige Hej igen. Kan de komme til det vil de så gerne snakke (hvilket godt kan være en udfordring at forstå :P så meget er gæt værk) bare smalltalk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beboerne på døgninstitutionen jeg går forbi hver dag! De er så søde, har man sagt Hej en gang så smiler de stort og sørger for at man aldrig glemmer at sige Hej igen. Kan de komme til det vil de så gerne snakke (hvilket godt kan være en udfordring at forstå :P så meget er gæt værk) bare smalltalk.

Denne her besked gør mig glad - jeg arbejder selv på døgninstitution, og borgerne bliver simpelthen så glade, når folk hilser på dem! :glad :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er weekend :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Solen skinner og jeg har weekend nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ida har klaret gæstedagpleje så flot idag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flagermusen i Fårup Sommerland og det at den fik mig til at grine så hysterisk at både forlystelsespasseren og damen i kiosken efterfølgende også kom til at grine :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne her besked gør mig glad - jeg arbejder selv på døgninstitution, og borgerne bliver simpelthen så glade, når folk hilser på dem! :glad :kram2

De vil jo bare så gerne passe ind i samfundet og mødes som ligesindede, det koster ikke mig noget at se dem i øjnene og vise respekt!

Kom en dag kørende med klapvognen med en pakke bleer i (dp var ved at løbe tør) på vej ned efter Mie der mødte jeg en af dem som vist spurgte "hvor er barnet" (bare et gæt, han er ret svær at forstå) han grinede så tårene trillede da jeg sagde at jeg bare kørte en tur med bleerne med et stort grin og slet skjult ironi - ARH den hoppede han altså ikke på!!! :D så måtte jeg jo fortælle at hun var i dagpleje og at jeg skulle hente hende.

Han er lidt voldsom og ret direkte, han kan fx finde på at hive fat i folk så der er mange der er bange for ham, men han er bare misforstået fordi han er så svær at forstå, og bare gerne vil forståes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flagermusen i Fårup Sommerland og det at den fik mig til at grine så hysterisk at både forlystelsespasseren og damen i kiosken efterfølgende også kom til at grine :D

Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol

:ditto :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vil jo bare så gerne passe ind i samfundet og mødes som ligesindede, det koster ikke mig noget at se dem i øjnene og vise respekt!

Kom en dag kørende med klapvognen med en pakke bleer i (dp var ved at løbe tør) på vej ned efter Mie der mødte jeg en af dem som vist spurgte "hvor er barnet" (bare et gæt, han er ret svær at forstå) han grinede så tårene trillede da jeg sagde at jeg bare kørte en tur med bleerne med et stort grin og slet skjult ironi - ARH den hoppede han altså ikke på!!! :D så måtte jeg jo fortælle at hun var i dagpleje og at jeg skulle hente hende.

Han er lidt voldsom og ret direkte, han kan fx finde på at hive fat i folk så der er mange der er bange for ham, men han er bare misforstået fordi han er så svær at forstå, og bare gerne vil forståes.

Du er et godt menneske, Majs! :kiss

Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol

Hahahahah - det var satme aftenens grin :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At LilleMi og hendes familie har fået lejlighed med have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flagermusen i Fårup Sommerland og det at den fik mig til at grine så hysterisk at både forlystelsespasseren og damen i kiosken efterfølgende også kom til at grine :D

Ihhh.. Den er også sjov :glad Glæder mig endnu mere til vi skal til Fårup næste weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At LilleMi og hendes familie har fået lejlighed med have :)

Ej altså hvor er du sød :blush

:kiss

Det var lige det jeg gik herind for at skrive :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som man dog kan læse forkert. Jeg læste forlystelsesSpasseren og kunne SLET ikke forstå hvordan du dog kunne finde på at skrive sådan noget :lol

Ha ha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.