Besvaret August 26, 2015 ...jeg startede på noget broderet under sidste barsel... OMG... :rolleyes Færdigkøbt it is... Jaeh... Min julekalender ligger også stadig og mobber mig :blush Men jeg har en sød moster, der er knalddygtig og hurtig til at brodere, og som er dronningen af god julekarma, så måske hvis jeg spørger pænt :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Ej det var da også ekstremt :blink Godt han lige kunne blive sat lidt på plads ;)Ja det var skønt. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare kan holde mund, hvis han ikke kan lide det b Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Ja det var skønt. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare kan holde mund, hvis han ikke kan lide det b Nej det lyder lidt vildt, at han har så meget behov for at ytre sig om det :blink Håber du kan børste det af dig :kram2 Jeg synes stadig, at Eigil er et helt perfekt navn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Nej, kommer ikke på bryllupsklar, selvom vi har datoen osv :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Nej, kommer ikke på bryllupsklar, selvom vi har datoen osv :-) Det kan ellers anbefales ^_^ Må vi høre datoen og evt lidt af hvad planen er? :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤️❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Forlovelsese. Vores. Smukke ringe i 14 karat guld, tre forskellige guld, som vi fik til vennepris. Men mest af alt forlovelse. Min kæreste og jeg ❤❤❤ Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Nej det lyder lidt vildt, at han har så meget behov for at ytre sig om det :blink Håber du kan børste det af dig :kram2 Jeg synes stadig, at Eigil er et helt perfekt navn :bigloveJa, men nu har vi valgt st holde navnet hemmeligt for resten af familien, orker ikke flere negative kommentarer omkring det. Så hvis de vil vide det, må de tyde når Ida siger det. Og det har der ikke været nogle det har kunnet endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2015 Såvidt jeg kan se, startede de i 84 :) Hmm Nordahl Andersen kender jeg ikke. :chin: Det må lures :) Herhjemme kombinerer vi med brink Nordic (det er i hvert fald min plan - har ikke så meget endnu) + diverse blandede gamle mere eller mindre grimme og i hvert fald absolut ikke stilfulde nisser fra hver vores barndom :D Elsker også guld og rød :loveshower Tænker bestemt at dugen er et must, men ved ikke om jeg måske er mere til noget broderet under træet :chin: Og uh, det er 10 (!!!) år siden, at jeg var på Frederiksberg sidst (og det var for at blive piercet, så det står sgu lidt i kontrast til at købe klassisk julepynt :lolhit), men når jeg en dag kommer igen, skal jeg da muligvis på GJ rov så ^_^ Jep de startede 1984, min mor startede med at samle det år jeg blev født (1984) og har alle årene :D Sidste år kom 84eren i jubilæumsudgave, der fik jeg den af min mand, da jeg gerne ville have mit eget år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Det kan ellers anbefales ^_^ Må vi høre datoen og evt lidt af hvad planen er? :biglove Datoen bliver d 6/7 nok 2017 alt efter hvor langt vi er nået i det hus vi forhåbentligt har købt. Datoen er min mors fødselsdag; men også min svigerfars og svigermors bryllupsdag. Min svigermor døde jo desværre for 5 år siden af kræft, men jeg nåede at kende hende et år og lidt mere, og vi vil gerne ære den stærke kærlighed hende og svigerfar havde sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Datoen bliver d 6/7 nok 2017 alt efter hvor langt vi er nået i det hus vi forhåbentligt har købt. Datoen er min mors fødselsdag; men også min svigerfars og svigermors bryllupsdag. Min svigermor døde jo desværre for 5 år siden af kræft, men jeg nåede at kende hende et år og lidt mere, og vi vil gerne ære den stærke kærlighed hende og svigerfar havde sammen. Smuk tanke :biglove Siges det ikke også at bringe held at blive gift på en mærkedag? Det mener jeg :) Er selv gift på, hvad der ville have været min farfars 90 års fødselsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Jep de startede 1984, min mor startede med at samle det år jeg blev født (1984) og har alle årene :D Sidste år kom 84eren i jubilæumsudgave, der fik jeg den af min mand, da jeg gerne ville have mit eget år. Hvor hyggeligt :biglove Min mand er fra 82, hvilket for første gang nogensinde irriterer mig lidt nu :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Hvor hyggeligt :biglove Min mand er fra 82, hvilket for første gang nogensinde irriterer mig lidt nu :lolhit Haha, ja - mosefundene her ('71 og '79) må i hvert fald nøjes med et 'mor' og 'far' på julekuglerne (hvor hunden også har sin egen :D ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Haha, ja - mosefundene her ('71 og '79) må i hvert fald nøjes med et 'mor' og 'far' på julekuglerne (hvor hunden også har sin egen :D ). :D Hyggeligt at hunden også har :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 :D Hyggeligt at hunden også har :biglove Han er skam en vigtig del af familien :biglove og i sådan en sammenbragt biks er han - lidt sjovt - nok egentlig den eneste, som alle elsker præcis lige højt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Han er skam en vigtig del af familien :biglove og i sådan en sammenbragt biks er han - lidt sjovt - nok egentlig den eneste, som alle elsker præcis lige højt :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Børnenes dag i skoringen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Hercule Poirot på netflix :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At bageren havde en enkelt romkugle tilbage :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 :loveshower :kuller :balloon :yay :toot :wub :biglove :glad :hurra :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 :loveshower :kuller :balloon :yay :toot :wub :biglove :glad :hurra :wee Noget med hus ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At vi lige har booket Lalandiatur :yay det bliver mega hyggeligt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At jeg har fået bestilt tid til 3D-scanning :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Det her: (hjemvendt efter flere måneder på hylden pga fede væskefyldte fingre ;)) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites