Besvaret July 25, 2015 De her 2 :kuller Vi mangler så godt nok en :boo men hun kommer hjem igen imorgen :yay :wub dejligt hun kommer hjem i morgen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 At spille Yoshis Woolly World på Mellow Mode. Det er fileme afstressende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 At spille Yoshis Woolly World på Mellow Mode. Det er fileme afstressende :D Hvad er det? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2015 Hvad er det? :huh Et spil til wii u :) Mellow mode betyder bare let sværhedsgrad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At alting er forløbet perfekt, Anna har været en stjerne og vi nu sidder i flyet og venter på take off! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At alting er forløbet perfekt, Anna har været en stjerne og vi nu sidder i flyet og venter på take off! :yayDejligt, Sus!! God tur :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Om 12 timer sidder vi på Kreta! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Kæresten stod lydløst op, lod mig sove og gik ud i ombygningen og gik igang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Melde til igen med fryseæg :bunny :loveshower :loveshower :loveshower :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Melde til igen med fryseæg :bunny :loveshower :loveshower :loveshower :baby1 :Loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At vi har fået indrettet gangen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Melde til igen med fryseæg :bunny :loveshower :loveshower :loveshower :baby1 :yay held og lykke søde Kathrine :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Overskud. :yay Har tørret støv af, støvsuget, ordnet vasketøj (delvist), ordnet opvask og leget med lego med Mar. Og B har ordnet vasketøj (den anden del), leget lego og togbane med Mar, haft Mar med på osetur, og købt franskbrød og bagt kage til barselsbesøg her om ikke så frygteligt længe. :yay Nu håber vi bare at nå i bad og så vil vi slappe af og hygge med vores gæster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At A bare ruller og ruller! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Overskud. :yay Har tørret støv af, støvsuget, ordnet vasketøj (delvist), ordnet opvask og leget med lego med Mar. Og B har ordnet vasketøj (den anden del), leget lego og togbane med Mar, haft Mar med på osetur, og købt franskbrød og bagt kage til barselsbesøg her om ikke så frygteligt længe. :yay Nu håber vi bare at nå i bad og så vil vi slappe af og hygge med vores gæster :) Hold da op et overskud! :O :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Hold da op et overskud! :O :respekt Tak :) Det er heller ikke lige sådan dagen typisk er herhjemme :P Men ddt hjælper når Tullen sover godt og ikke gylper i syndflodsagtige mængder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At A bare ruller og ruller! :loveshower Seje dreng! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Om 12 timer sidder vi på Kreta! :yayLækkert :D Jeg ku' godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At her er ret så meget renere end da vi stod op i morges :yay at jeg har fået spejl, hylde, mørklægningsgardin, billeder og natbordshylder op :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At her er ret så meget renere end da vi stod op i morges :yay at jeg har fået spejl, hylde, mørklægningsgardin, billeder og natbordshylder op :yay Billeder! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Mødte en Hus Forbi-sælger ved Netto. på vej ud måtte jeg afslå at give ham penge, da vi allerede har købt Hus forbi i denne måned, og jeg havde ingen kontanter. "Det' i orden du! Hav en dejlig søndag".... Da jeg lidt efter kom tilbage med vognen efter at have sat mine varer i bilen, henvendte han sig så igen "Og må jeg lige sige - du ser sgu da skide godt ud, men det er jo en helt anden sag. men lov mig lige at passe på mændene ik'?`" Hvorefter jeg smilede, kiggede ned på min mave og sagde "Tusind tak! men jeg er fakitsk allerede gift". Og så sagde han gudhjælpemig: "Så MEGET desto mere! Mænd er VILDE med den slags" :lolhit :lolhit :lolhit Altså, det kan godt være, at det kun er fordi, han vil smøre mig med henblik på salg en anden gang! Men det er sgu da sødt alligevel :) og lidt sjovt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites