Besvaret July 13, 2015 At jeg faktisk nød vores barselsbesøg idag :) Er virkelig glad for, at vi ventede til vi reelt var ovenpå, for nu kunne jeg følge med og syntes faktisk det var rigtig hyggeligt :) Super fedt Mette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At jeg har den skønneste lille dreng :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At der er ro i huset, og jeg endelig har tid i syværelset. Der klippes savlesmække af alle mine rester :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Besøg af Nina/ema :) Det var vist lige det jeg trængte til, bare sidde og sludre lidt :) Det var også bare super hyggeligt :) Du siger bare til en anden gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Årh, hvor er de bare sødeTak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At Simon er faldet i søvn uden at spørge efter sin sut! Det er store sager herhjemme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At Jesper og jeg brygger på hemmeligheder :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At Simon er faldet i søvn uden at spørge efter sin sut! Det er store sager herhjemme! :super Håber natten er gået godt også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At Jesper og jeg brygger på hemmeligheder :7himmel Uhhh :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At Jesper og jeg brygger på hemmeligheder :7himmel Ej snyd det kan du da ikke sige, nu er jeg jo herre nysgerrig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Ej snyd det kan du da ikke sige, nu er jeg jo herre nysgerrig ;) :ditto :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At vi flytter i dag :yay God flyttedag :goodluck :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 God flyttedag :goodluck :) tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At vi flytter i dag :yay :yay rigtig god flytning :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At vi flytter i dag :yay God flytning og god arbejdslyst søde du :yay :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jaeh, i er så nysgerrige, er i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jaeh, i er så nysgerrige, er i ;)Ville du ikke være det ved sådan en besked?! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Ville du ikke være det ved sådan en besked?! :lolJo! :D Og det er 100% derfor, at jeg skrev den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At vi er påbegyndt projekt babyværelse :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At vi er påbegyndt projekt babyværelse :glad Jaaa :yay Husk billeder :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jaaa :yay Husk billeder :tootHaha lige nu er det bare rod og kaos ;) Vi skal rydde op, rydde ud og lave en væg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Min fantastiske datter :biglove Hun er bare alt for fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Min fantastiske datter :biglove Hun er bare alt for fantastisk Det kan jeg godt forstå ovenpå den tur hos jm! :kuller søde beskytter Ida Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At vi er påbegyndt projekt babyværelse :glad Uh spændende!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites