Besvaret July 11, 2015 Vores "lille" nye fjernsyn... på intet mindre end 58" :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2015 At jeg i dag (endelig) har fået taget mig sammen til at skille sengen ad: har vasket betrækket til topmadrassen, luftet dyner og puder, haft madrasserne oppe og vendt dem, har støvsuget sengen 'indeni', har lagt lamellerne helt rigtigt og lagt rent sengetøj på. Hell yeah, it feels good!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At se hvor mega meget Valdemar har hygget sig hos min storebror :biglove Mar og hans fætter har leget band, slåsset med skumsværd, tonset rundt i haven og "Onke Morten" har wrestlet rundt med dem på gulvet. De grinede og hyggede sig, og min bror og hans kone var så søde og sagde, at det bare havde været en fornøjelse at passe :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At vi skal i sommerhus i dag :yay vi tager det stille og roligt og kører når vi engang er klar. Så ingen stress! Og så 2 uger i afslapning og ro :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At Elisabeth har taget 50 gram på siden igår uden at blive suppleret overhovedet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At Elisabeth har taget 50 gram på siden igår uden at blive suppleret overhovedet :yay Så kører det endelig! Hvor er det fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Så kører det endelig! Hvor er det fantastisk :yay Mega! :yay (så er det lige en mikro smule irriterende at have brugt 5-600 på at leje malkemaskine, men pyt, i det store perspektiv er det ligegyldigt :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Mega! :yay (så er det lige en mikro smule irriterende at have brugt 5-600 på at leje malkemaskine, men pyt, i det store perspektiv er det ligegyldigt :P) Glæd dig over, at du slipper for det helvede! Jeg hadede det, og gjorde det i fem uger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Glæd dig over, at du slipper for det helvede! Jeg hadede det, og gjorde det i fem uger ;) Med Valdemar gjorde jeg det indtil han var 10 måneder :blush (dog ikke hver tredje time og jeg holdt også pauser. Men ret jævnligt og i perioder flere gange om dagen.) Det har jeg IKKE tænkt mig denne gang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Med Valdemar gjorde jeg det indtil han var 10 måneder :blush (dog ikke hver tredje time og jeg holdt også pauser. Men ret jævnligt og i perioder flere gange om dagen.) Det har jeg IKKE tænkt mig denne gang! Åh Gud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Åh Gud! I know :rolleyes Jeg brugte det meget til hans grød :) Men det handlede nok også om, at jeg havde noget irrationel frygt for at sulte ham og derfor var tryggest ved altid at have noget på frys + at kunne se med egne øjne, hvor meget jeg kunne få ud. Det tror/håber jeg, at jeg kan have mere ro omkring med Elisabeth :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At vi får spontane gæster :yay Det er dælme længe siden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At jeg faktisk nød vores barselsbesøg idag :) Er virkelig glad for, at vi ventede til vi reelt var ovenpå, for nu kunne jeg følge med og syntes faktisk det var rigtig hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Alt muligt. Lasagne med rigtig bechamel. Brownies. Slapperdag At se Theodor lege med vores venners store dreng på 6 år i går. Han grinede og grinede. At have en mand som en sjælden gang imellem er en gentleman, og da jeg pointerer overfor T, at "far er en gentleman", siger han: "og jeg er en gentledreng". Uhm, familie :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Alt muligt. Lasagne med rigtig bechamel. Brownies. Slapperdag At se Theodor lege med vores venners store dreng på 6 år i går. Han grinede og grinede. At have en mand som en sjælden gang imellem er en gentleman, og da jeg pointerer overfor T, at "far er en gentleman", siger han: "og jeg er en gentledreng". Uhm, familie :7himmel Klasse kommentar! :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Total god putning af W :glad :biglove INGEN sure miner fra hverken ham eller mig :D Hvor skønt altså :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 En god dag i haven hvor mormor og morfar har hjulpet med at få fjernet en masse ukrudt og klippet forskelligt ned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At jeg endelig fik skrevet min fødselsberetning færdig. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At være på ferie! At min formiddagslur bare er givet godt ud! At jeg fik denne snap lige før: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At sidde i haven med fødderne oppe, imens Ida leger i hendes oase. Alt imens killinger, hund og katte flokkes omkring hende. Mens fuglene synger i træerne. :7himmel Elsker bare at bo på landet, elsker stilheden, at der er plads til af man kan lege vildt og voldsomt og i det hele taget bare være sig selv, uden at skulle tage hensyn til andre end sig selv og dyrene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Besøg af Nina/ema :) Det var vist lige det jeg trængte til, bare sidde og sludre lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Nybagte pølsehorn og burgerboller :) så dejligt at få tid og energi til at bage lidt i ferien :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At jeg ska ud og spise og i biografen med nogle søde damer lige om lidt :yay Min krop betaler sikkert prisen imorgen - men mit hovede glæder sig sådsn til at blive tanket op på veninde-kontoen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites