Besvaret May 26, 2015 At jeg har en dejlig veninde, der lige har sikret mig min nattesøvn!!! Tak Sara! Du er en sveske uden lige :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Wauw Maria!! Hvor fedt!! :yay !! Er Ida ikke bare ellevild? Jo er hun godt nok, men hun synes nu godt nok at der mangler en dør :P Så det må Rasmus få lavet på hans næste fridag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 At vi måske har fundet et navn til lillebror :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Uh seat er en lækker bil! Jeg savner vores Leon... Og en toledo i sort :kuller ... Tillykke med købet ! Dejligt at høre nogle erfaringer med mærket :) At hente friske krydderurter i krukker i haven til brug i aftensmaden At Filippa slukkede for Ramasjang "fordi jeg vil hellere lege med Leonora" :biglove Årh :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 At vi måske har fundet et navn til lillebror :glad Fortæl fortæl :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 At jeg har en dejlig veninde, der lige har sikret mig min nattesøvn!!! Tak Sara! Du er en sveske uden lige :glad :Kiss så lidt sødeste du! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 At der "kun" er to arbejdsdage tilbage i den her uge, så er der weekend igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 At der nok bliver udskrevet valg i dag :D I loooove it!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 At der nok bliver udskrevet valg i dag :D I loooove it!! Kl 11 hvis det bliver i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Kl 11 hvis det bliver i dag ;) præcis ;) og jeg har en psykolog tid kl.11 - total dårlig timing, har overvejet at skrive til min psyk. og sige at jeg ikke kan komme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 præcis ;) og jeg har en psykolog tid kl.11 - total dårlig timing, har overvejet at skrive til min psyk. og sige at jeg ikke kan komme ;) Tag du bare afsted. Det skal nok blive vist igen og igen og igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Tag du bare afsted. Det skal nok blive vist igen og igen og igen :D Det har du nok ret i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Jeg sad i morges i bilen og fik tårer i øjnene da der kom Breaking news om at der ville blive udskrevet valg i dag... Kald mig da lige hormonel gravid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Jeg sad i morges i bilen og fik tårer i øjnene da der kom Breaking news om at der ville blive udskrevet valg i dag... Kald mig da lige hormonel gravid :D Og jeg har lige siddet og tudet over en babyambulance kørsel fra Kolding til Odense, som blev ud via trafik radioen - så tjek til hormonel gravid!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Det har du nok ret i Men det er bare ikke helt det samme som at høre det når det sker Jep, bare kald mig en nørd Jeg er også tilpas meget valgnørd til at jeg kunne have samme tanker og være pænt irriteret over aftalen ligger lige der. Men Felixmor har ret I at der nok bliver rig lejlighed til at gense det igen og igen og igen og.......... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Duften af hjemmebag. En skam jeg ikke lige kan smage på det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Min dejlige dreng, der bare er så glad i dag, fordi han har fået sine nye strømper på, som har biler på :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Total hyggedag med Ronja hvor vi har været i svømmehallen, spise frokost på café og ude at shoppe tøj både til hende og mig :loveshower desværre nok sidste fridag i et stykke tid nu barslen snart er slut :( men jeg nåede lige to alene dage med hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Jeg har endelig afleveret min bachelor! :yay Om ca. 3 uger har jeg forsvaret den, og så kan jeg langt om længe kalde mig bachelor efter 6 (!!!) år på uddannelsen :o Fuck, hvor bliver det altså fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 Fantastisk hyggedag med min Frejamus :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 at jeg kan se! Og at jeg imorgen er FRU istedet for Frk. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2015 at jeg kan se! Og at jeg imorgen er FRU istedet for Frk. :7himmel Hvor er du smækker med briller smukke!! Vil tænke sådan på jer i morgen, det er stort :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites