Besvaret May 22, 2015 At jeg klarede min allermest frygtede eksamen og endda med et 10-tal :o :yay Og det på trods af kvalme, opkast, stress, arbejde, dårlig samvittighed osv. Hold nu op hvor er jeg GLAD og LETTET! :loveshower Sejt og TILLYKKE :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Sådan!!!! Tillykke! :glad (og jeg sagde jo, jeg ikke var bekymret :P) Ha ha :D Er glad for at du fik ret ;) Fatter slet ikke at det er overstået :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Sejt og TILLYKKE :yay Taaak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Og nu er jeg glad for at vi har købt ny bil :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Super fedt!! :yay Tænkte faktisk på dig/jer forleden, hvordan går det med salget hos jer? Det går desværre ikke så godt :-(Vi havde fået et bud for et par uger siden, som vi sagde ja til, men så sprang dem der havde budt fra! :-( Vi har snart haft hus til salg i 3 år, og er ved at være godt og grundigt desperate. Tak fordi du spurgte :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 God evaluering i design i dag. Fik et flot 10 tal selvom der var en del fejl og mangler :glad Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Uforstyrret lur på 1,5 time, mens manden legede med Mie og samtidig lavede lækker aftensmad til os ❤️ Nøj det var fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Tillykke :gladTak i lige måde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Og nu er jeg glad for at vi har købt ny bil :o :yayHvorfor først nu? :chin:Og tillykke! You go girl! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Hvorfor først nu? :chin: Og tillykke! You go girl! :yay Fordi vi først har underskrevet købskontrakten her til eftermiddag :) Tak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Dejlige Bk piger, der altid er klar med et kram og opmuntrende ord! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Tak i lige måde ;) Ja sikke vi kan :p Og så samtidig men det er der jo snart ikke noget nyt i :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Min mand har fået en ret ok lønforhøjelse! :Loveshower :yay !!! :glad - sådan Sara! Ikke dårligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At min baby har det godt :yay :yay Det kan jeg godt forstå søde! Jeg er også glad på dine vegne :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At der i dag kommer et SOLGT skilt henover vores til salg skilt :yay :yay :yay :yay :yay :yay !!! Det er da næsten noget du skal ta et billede af, som evigt minde!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 :yay !!! Det er da næsten noget du skal ta et billede af, som evigt minde!!Tjek facebook ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At svigerfar har bestilt bord til mig, ham og Ida på rasmus' arbejde. Nu hvor svigermor og Rasmus er på arbejde i aften Ej hvor sødt! Mega sød svigerfar du har dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Praktikmedarbejderen på UCC, der gør alt for at finde er praktiksted til mig :) Dejligt at du ikke står alene .... Håber at du snart får noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At jeg klarede min allermest frygtede eksamen og endda med et 10-tal :o :yay Og det på trods af kvalme, opkast, stress, arbejde, dårlig samvittighed osv. Hold nu op hvor er jeg GLAD og LETTET! :loveshower Wauw hvor sejt gået! Tillykke med det søde ven! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 At jeg lige har lagt mig i sengen for at snuppe en totalt uforstyrret lur, og sat en alarm til om en time.... ELSKER weekend :loveshower :zzz Ikke dårligt - og helt sikkert velfortjent! Go weekend og pinseferie! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Uforstyrret lur på 1,5 time, mens manden legede med Mie og samtidig lavede lækker aftensmad til os ❤️ Nøj det var fantastisk Wauw, det er da lige til at holde til - og noget man sagtens ku vende sig til....! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Tjek facebook ;) :D Haha det kan være at Majken allerede har tænkt tanken og gjort det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 God evaluering i design i dag. Fik et flot 10 tal selvom der var en del fejl og mangler :glad Godt gået Alice! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 Wauw hvor sejt gået! Tillykke med det søde ven! :yay :glad Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2015 :yay !!! :glad - sådan Sara! Ikke dårligt! Det falder sq på et tørt sted! Del dette indlæg Link to post Share on other sites