Besvaret April 26, 2015 Min skønne mand og vores dejlige weekender :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2015 At det første Ida sagde da hun kom hjem igen var: mig savnet dig, mor. :kuller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2015 Dejlig morgen. Sov længe, og vågnede roligt til lyden af mand og barn der snakkede. Jeg bliver stadig helt varm om hjertet når Caro siger "far" Derefter kørte vi ind til byen for at hente maling, lister + diverse til legehus. Det blir så godt! Så hentede vi en omgang brød hos bageren, spiste sammen og derefter gik far og datter i haven, mens jeg malede vindueskarme! :-) nu er Caroline hentet af mormor, som hun bare glædede sig til at se, så hun hoppede og dansede da mormor kom. Vi sidder i stuen nu i stilhed med lyden og varmen fra brændeovn. Yes, i love Life ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2015 At få at vide at en veninde venter sig til november Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2015 At der var 2 vingummier i min astronaut is :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2015 At der var 2 vingummier i min astronaut is :P :yay :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 At jeg har den bedste familie. J er den dejligste mand, som bare har overblik og lederånd, når jeg ikke har overskud. Min mor og stedfar, de er så rummelige og forstående! Mine børn!! Åh.. de er min eneste realitet for tiden. De hiver mig tilbage! :7himmel En ny dag, en ny tid.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 At være halvvejs i min graviditet, havde ikke turdet håbe på at nå så langt! Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 At have været på barselsbesøg hos en lille smuksak på 8 dage :biglove Kom uuuuuud lillemand :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Hurtig hjælp ønskes i "tøseting" :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 At Sebastian idag har haft en god dag legeaftale hos sin nye gode ven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 At se min lille baby i dag :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 Vikartimer i billedkunst idag, hvilket har betydet jeg har fået tegnet lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2015 At J kom tidligt hjem og vi så lige smuttede i outlet for at købe regntøj til W. Vi fandt et virkelig lækkert TTH sæt til bare 244 kr :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 At vi i går fik et rigtig godt bud på huset..... Så afventer bankens svar om et ok!!! Total happy... Men også nervøs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 At vi i går fik et rigtig godt bud på huset..... Så afventer bankens svar om et ok!!! Total happy... Men også nervøs ;)Uuuuh!! :glad :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 At vi i går fik et rigtig godt bud på huset..... Så afventer bankens svar om et ok!!! Total happy... Men også nervøs ;) Fedt fedt fedt :yay Jeg krydser for banken siger ok :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 At vi i går fik et rigtig godt bud på huset..... Så afventer bankens svar om et ok!!! Total happy... Men også nervøs ;) Xxxxxxxxxx! krydser alt hvad jeg kan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Uuuuh!! :glad :goodluck Fedt fedt fedt :yay Jeg krydser for banken siger ok :goodluck Xxxxxxxxxx! krydser alt hvad jeg kan! Tak i skønne kvinder!!! :kiss Sidder og har total ondt i maven!!! Venter spændt. Banken, eller vores rådgiver har vendt tilbage med forskellige spørgsmål... Men vil egentlig bare gerne have svar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Halle-fucking-luja - banken har sagt ok for et salg :yay :yay :yay :yayDe har dog nogle betingelser, men det er betingelser som vi sagtens kan indfri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Halle-fucking-luja - banken har sagt ok for et salg :yay :yay :yay :yay De har dog nogle betingelser, men det er betingelser som vi sagtens kan indfri :) Fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Halle-fucking-luja - banken har sagt ok for et salg :yay :yay :yay :yay De har dog nogle betingelser, men det er betingelser som vi sagtens kan indfri :) Åh det er spændende!!!! GODT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2015 Halle-fucking-luja - banken har sagt ok for et salg :yay :yay :yay :yay De har dog nogle betingelser, men det er betingelser som vi sagtens kan indfri :) Hold nu op hvor er jeg bare glad for det på jeres vegne :yay :yay :yay :glad :glad :glad Dog vil vi komme til at savne dig til bk-møder her i Jylland Del dette indlæg Link to post Share on other sites