Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vi har haft en dejligt morgen hvor Ronja bare var glad og fjollet og vi havde tid til at fjolle sammen alle 4 :loveshower

Det var også skønt at aflevere Ronja i bil og skrue op for anlægget med "Let it go" så vi begge kunne skråle med :loveshower Jeg er glad for at en bil er lukket og andre ikke kan høre en :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min mand tager så meget ansvar og får ordnet tingene. Han har fået forsikringen til at betale for kloakhalløjet, så vi skal betale 2.500 i stedet for 30.000! :yay :glad :yay :glad

Fedt søde :kram2 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg helt i ekstase lykkelig, men samtidig skræmt over at jeg i dag har taget min allersidste P-pille og vi nu begynder vores PB!  :yay  :D  :babystol  :glad

Derudover er jeg glad for at ligge på sofaen med en varm dyne og to dejlige hunde som snorksover og putter med mig!  :biglove

 og som om det ikke var nok, så har min elskede mand, netop skrevet at han holder fri fra nummer 2 job og kommer hjem efter fyraften og hygger og nusser om sin dejlige kone, som han iøvrigt glæder sig til at skabe en lille chokoladeblyp med :seng  :loveyou  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min helt igennem fantastiske mødregruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sms fra post danmark om at pakken med min kjole til barnedånen er kommet! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mi.s håndaftryk nu er foreviget, så de omkranser Me.s håndaftryk og tatovøren selv, uden ekstra beregning, tegnede Me.s op, så de er lige mørke og friske :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mi.s håndaftryk nu er foreviget, så de omkranser Me.s håndaftryk og tatovøren selv, uden ekstra beregning, tegnede Me.s op, så de er lige mørke og friske :loveshower

Må vi se??? Jeg ELSKER sådan nogle personlige tatoveringer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en god dag fysisk!! Det gør også lige det mentale overskud 1000 gange større!!!

Mie havde fri og vi dyrkede total slow Living! Puttede i sengen inden vi stod op, spiste morgenmad, fik tøj på, så legede Mie og selvom vi skulle op og handle fik hun lov til liiige at lege færdig "lige lidt mor - lig gør den færdig" så havde vi også lige tid til at sidde på bænken på stationen og se toget komme. Så bagte vi pølsehorn dej før lur og Mie lagde alle 20 pølser på og hjalp med at lukke (det tog 1 time :D ) efter lur.

Tid, snak, grin, pjat og kærlighed i store mængder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se??? Jeg ELSKER sådan nogle personlige tatoveringer!

Det må I, skal lige have taget billede når manden kommer hjem, kan ikke selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ros på arbejdet!!! Så fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De tre timer jeg chattede med en god ven i går aftes. At jeg så kom to timer for sent i seng, er så en anden ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må I, skal lige have taget billede når manden kommer hjem, kan ikke selv ;)

Jeg fik lige en idé til en tråd så smider du den ind ind der i stedet når du går taget et billede? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 timer og så har Jonas og Ronja ferie :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEA og valg af nyt køkken og lamper. :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er weekend om 5 timer og jeg glæder mig!!!! Weekenden skal bruges på afslapning og god mad i selskab med de bedste veninder!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lige en idé til en tråd så smider du den ind ind der i stedet når du går taget et billede? :)

Mener der er en tatoveringstråd hvis det er det du tænker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener der er en tatoveringstråd hvis det er det du tænker ;)

Arh, det er der da! Fedt, nu har jeg lige lavet verdens længste indlæg i den nye ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lige en idé til en tråd så smider du den ind ind der i stedet når du går taget et billede? :)

Jeg skal nok smide billede op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At solen skinner, fuglende synger, weekenden er lige om hjørnet og jeg er hundesitter for en skøn dobermann tæve på 13 uger, som ligger og putter i sin kurv, mens jeg sidder i min nye lækre Børge Mogensen gyngestol og hækler en gravhund :D  haha føler mig som en 80 år gammel kone nu (gammel-gråhåret-kone-i-gyngestol:smiley mangler her) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hj.lavet knækbrød :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min helt igennem fantastiske mødregruppe :)

:super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores reol til stuen endelig er kommet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er frikendt for leverbetinget graviditetskløe, i hvert fald for nu :Yay Så må kløen bare gerne forsvinde igen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En velfortjent daim-bar :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At solen skinner, fuglende synger, weekenden er lige om hjørnet og jeg er hundesitter for en skøn dobermann tæve på 13 uger, som ligger og putter i sin kurv, mens jeg sidder i min nye lækre Børge Mogensen gyngestol og hækler en gravhund :D haha føler mig som en 80 år gammel kone nu (gammel-gråhåret-kone-i-gyngestol:smiley mangler her) :whistling

Ha ha kan se det for mig, og så uldne futter og et tæppe over knæene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.