Besvaret April 14, 2015 Alle tre drenge er blevet badet her til aften og Tobias der er ved at falde i søvn på min arm, så hyggeligt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 Åh, det lyder da også bare fantastisk dejligt :bigloveDet er helt vildt magisk :kuller Jeg drømte om børnene der legede på gulvet, begge lo helt vildt, kan så godt fornemme, at jeg glider ud af drømmen, men der går lidt, før jeg indser, at det er lømlen i tremmesengen ved siden da der klukker og griner helt fra maven :D Tror ikke der findes bedre måder at vågne på, også det kram og kærlige ord fra den store da hun vågnede :wub Og tillykke med "nyt job" :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 Ros på arbejde og opfordring om at søge tilbage, hvis de mangler, når jeg er færdig på barsel :loveshower:yay Det er fedt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 :yay Det er fedt :kiss Meget! Det gav lige et boost midt i snart-barsels-udmattelsen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2015 Mit fantastiske arbejde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Kitkat double caramel ❤Mmm, det lyder også godt :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Ros og lønforhøjelse til 3 mdr samtale på mit nye job. Og lovning om lederkurser og at det er den vej vi arbejder hen imod :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Ros og lønforhøjelse til 3 mdr samtale på mit nye job. Og lovning om lederkurser og at det er den vej vi arbejder hen imod :yay :yayFantastisk tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 At jeg ikke har været oppe og tisse i nat :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 De 5 kasser fra Retnemt.dk der lige er ankommet! :yay Elsker at jeg bare skal pakke ud og tilberede... ingen planlægning og "finden på" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Nybagte croissanter ❤ Vi glemmer lige at jeg er på kur. Man må gerne synde, når både hoved og krop driller som det gør i dag. Det har jeg lige bestemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Nybagte croissanter ❤ Vi glemmer lige at jeg er på kur. Man må gerne synde, når både hoved og krop driller som det gør i dag. Det har jeg lige bestemt. Selvfølgelig skal du have croissanter :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Selvfølgelig skal du have croissanter :kram2 :ditto Og gid jeg også havde nogle :mam ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 At aflevere glade børn, selvom vores morgener er lård for tiden (aner ikke hvorfor :unsure ). At få gået en morgentur i regnen og derefter hjem og træne gårsdagens program. At glæde sig til at træne cardio i aften. :yay At være BARE MIG :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 At min mand tager så meget ansvar og får ordnet tingene. Han har fået forsikringen til at betale for kloakhalløjet, så vi skal betale 2.500 i stedet for 30.000! :yay :glad :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Afslapning og babystrik.. Skal snart hente E i vs og hygge og lave aftensmad sammen med hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Et hyggeligt besøg at Troldemor og Taylor!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Et hyggeligt besøg at Troldemor og Taylor!! Og ligeså et dejligt besøg hos Majs :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Varm kakao med rigtig flødeskum :sandie :biglove Årh det kunne jeg godt drikke lige nu :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 Mine store bryster :p :hophop (Som plejer at være så små ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2015 At jeg har taget mig tid til at tegne igen..(også selvom det var på arbejde) Hold nu op hvor var det afstressende Del dette indlæg Link to post Share on other sites