Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At vi har brugt weekenden på at bytte rundt på Adams værelse og kontoret og begge rummene er bare blevet SÅ gode!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meget tys, tys endnu, men vil godt lige juble lidt over, at det ser ud til at min arbejdssituation er på vej i en rigtig god retning, da min leder netop har ringet: de har vist fundet et andet sted til mig, der ikke er nær så belastet som det jeg står i nu. Åhh, jeg kan allerede mærke at det lige blev lidt lettere at trække vejret :yay Skal ringe tilbage i morgen med svar, når jeg lige har sovet på det. Tør ikke rigtig helt at tro på noget endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik samlet mig selv op i dag, og fik foretaget mig noget fornuftigt på trods af sygdom og depri humør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand frivilligt kører ind til Aalborg efter det hans gravide kone craver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En virkelig sød besked fra min bedste veninde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

Dette her gør mig aldeles glad i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget tys, tys endnu, men vil godt lige juble lidt over, at det ser ud til at min arbejdssituation er på vej i en rigtig god retning, da min leder netop har ringet: de har vist fundet et andet sted til mig, der ikke er nær så belastet som det jeg står i nu. Åhh, jeg kan allerede mærke at det lige blev lidt lettere at trække vejret :yay Skal ringe tilbage i morgen med svar, når jeg lige har sovet på det. Tør ikke rigtig helt at tro på noget endnu.

Ej, hvor mega godt :yay

Er det stadig fast nat med samme arbejdstider osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette her gør mig aldeles glad i dag!!

:biglove :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

Så må vi krydse hvad der krydses Kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi krydse hvad der krydses Kan :)

Åhhh ja tak meget gerne :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min bedste kammerat har det godt, trods omstændighederne med brand på hans arbejde(han var på arbejdspladsen da det skete)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

:toot aldeles god nyhed!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget tys, tys endnu, men vil godt lige juble lidt over, at det ser ud til at min arbejdssituation er på vej i en rigtig god retning, da min leder netop har ringet: de har vist fundet et andet sted til mig, der ikke er nær så belastet som det jeg står i nu. Åhh, jeg kan allerede mærke at det lige blev lidt lettere at trække vejret :yay Skal ringe tilbage i morgen med svar, når jeg lige har sovet på det. Tør ikke rigtig helt at tro på noget endnu.

Håber det blir til noget, det trænger du vist til :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot aldeles god nyhed!!!

:biglove tusind tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne til lyden af babylatter :wub Stort kram af tumlingen og et: Jeg passer på dig mor :wub Elsker mine 2 skønne rollinger :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg afleverer eksamen i dag, jeg skal til lagersalg og så skal jeg se mine to søde søstre senere i dag ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye mini blender og smoothies  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor mega godt :yay

Er det stadig fast nat med samme arbejdstider osv?

 

Tusind tak, ja det er nemlig bare mega godt :yay 

 

Det er stadig fast nat og fuld tid. Arbejdstiderne er næsten de samme, jeg skal blot møde et kvarter senere og får en kvarter senere fri i den anden ende end jeg er vant til nu, det er helt ok. Den eneste lille forringelse, er at jeg jeg lige nu altid har 4 eller 5 arbejdsdage efterfulgt af 4 eller 5 fridage, mens det nye sted kører med 5-2-2-5 (arbejde, fri, arbejde, fri) og man er jo mindre tilbøjelig til at vende døgnet rundt for to fridage. Så bruger du den første dag på at vende det rundt og den næste på at vende det tilbage igen :rolleyes 

 

Men det tager jeg gerne med, for at få et arbejde der ikke ælder mig ti år per kalenderår :p

 

Håber det blir til noget, det trænger du vist til :kram

 

Jeg har lige ringet og takket ja her til formiddag, så det skulle det gerne gøre :) Nu skal vi bare vente på at de finder en til at overtage min nuværende stilling, så bliver jeg flyttet derefter. De kunne ikke love hvor længe det ville tage, men det er også helt fint; bare det at vide at jeg har noget andet i udsigt, gør det nemmere at være i. 

 

Og ja, jeg trænger virkelig til lidt luftforandring. Min ledelse har jo valgt at agere på det efter min MUS samtale for et par uger siden, hvor vi talte om hvordan jeg havde det. Mine kollegaer har alle udtrykt bekymring for min trivsel og ledelsen mente at jeg udviste tegn på noget chok/PTSD lignende tilstand og det har de så heldigvis taget alvorligt. Dejligt med en god ledelse, dem har jeg været heldig med  :biglove

 

Sidder alligevel med helt dårlig samvittighed overfor beboerne, for jeg ved at det bliver en rigtig hård nyhed for tre af dem og den ene især. Hun har mistet rigtig meget personale på det sidste (der har lige været en stor udskiftning, vi har desværre nogle beboere, der slider personalet op) og hun er super glad for mig, så det bliver ikke nemt at fortælle hende. Samtidig er det hende som slider mig op, og jeg er altså i sidste ende nødt til at tænke på og prioritere mit eget helbred, for jeg holder ikke fem år mere på det sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne til lyden af babylatter :wub Stort kram af tumlingen og et: Jeg passer på dig mor :wub Elsker mine 2 skønne rollinger :kuller

 

Åh, det lyder da også bare fantastisk dejligt  :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye mini blender og smoothies  :P

 

Fedt, så skal der gang i grøntsager, bær og frugt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygger mig over at manden hygger sig så godt med et eller andet piratspil han har fundet i dag. Han spiller nærmest aldrig computer efterhånden, så det er ham vel undt og han har nu siddet i flere timer og grint højlydt og kommer med sjove kommentarer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med min trold.

Har lavet min første lagkage med overtræk af marcipan! Tror den er god :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ros på arbejde og opfordring om at søge tilbage, hvis de mangler, når jeg er færdig på barsel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.