Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Jeg lægger ud i det små og skal mødes med en anden bruger fra et babyforum i dag. Hun har legekammerater med til både Asger og Felix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vågne ved at kunne hører Ida i alarmen, mens hun siger en opdigtet seng om at hun elsker mor, far og dyrene :kuller :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hyggelig morgen alene med datteren.

At vi er nået ret langt med at lægge terrasse, vi bliver helt sikkert færdig først på ugen, så lækkert!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg vejer et kilo mindre end jeg regnede med (og dermed har tabt mig et halvt kilo siden jeg sidst stod på en vægt) så nu skal jeg bare holde vægten i 3 uger!!! Intet problem! Eller :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi lige har bestilt det sejeste legehus til Ronja og Liv i to etager :D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom Willy vinduespudser :yay det er en luksus jeg gerne giver 85 kr i mdr for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand holder fri i dag. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min sted-storebror og forlovede skal ha' en lille ny til oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom Willy vinduespudser :yay det er en luksus jeg gerne giver 85 kr i mdr for!

Ham skal jeg da vist høre lidt mere om :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige datter blev hentet kl 14 i vs af mormor, og jeg har modtaget et billed af Caroline der nyder en stor vaffel is og er meget glad! Det varmer mit hjerte ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige fik lavet en bolledej, så kan vi lige lune et par boller til morgenmaden i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået trænet 20 min i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har min sidste eksamen allerede i maj :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At E og jeg bare har hygget det meste af dagen med puslespil i laaaang tid, sunget en masse sange og nu mens jeg putter hende synger hun med på godnatsangene :wub :yay :glad :kuller

(At manden og jeg så ikke kan blive enige om noget som helst og faktisk ikke har det ret godt lige for tiden er så en helt anden sag :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set den lækreste lille baby Taylor i dag :wub

Og en mor der bare stråler af lykke over sine 3 uber skønne drenge! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At E og jeg bare har hygget det meste af dagen med puslespil i laaaang tid, sunget en masse sange og nu mens jeg putter hende synger hun med på godnatsangene :wub :yay :glad :kuller

(At manden og jeg så ikke kan blive enige om noget som helst og faktisk ikke har det ret godt lige for tiden er så en helt anden sag :( )

:loveshower og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har min sidste eksamen allerede i maj :glad

Lang ferie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set den lækreste lille baby Taylor i dag :wub

Og en mor der bare stråler af lykke over sine 3 uber skønne drenge! :7himmel

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham skal jeg da vist høre lidt mere om :-)

Gerne! Men ved ikke om han kører til sørvad, men jeg kan da spørge næste gang han kommer mens jeg er hjemme! Han er simpelthen sådan en rar mand! Han har pudset mine forældres vinduer længere end jeg kan huske, så det var TOTAL nostalgi da han pludselig stod der i vinduet. Og da jeg stak hovedet ud sagde han "dav mi' pige" det er godt nok mange år siden nogen har sagt det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lang ferie?

Skal lige arbejde i juni :)

Men det betyder at jeg er færdiguddannet i maj :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At baby endelig gad puffe til sin far :kuller

Og at jeg er blevet overrasket med lækre påskeæg af søde venner idag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At baby endelig gad puffe til sin far :kuller

Jeg glæder mig sådan til det sker herhjemme, lige nu bliver bebs stille hver gang far lægger hånden på maven, men sådan var det også med C.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig sådan til det sker herhjemme, lige nu bliver bebs stille hver gang far lægger hånden på maven, men sådan var det også med C.

Sådan har det også været længe herhjemme <_< :kram Men lige pludselig sker der :goodluck :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige arbejde i juni :)

Men det betyder at jeg er færdiguddannet i maj :yay

NICE! Nu kan jeg så ikke huske hvad det er du læser/uddanner dig til? :blush Men ligegyldig hvad er det en FEEED følelse at blive færdig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NICE! Nu kan jeg så ikke huske hvad det er du læser/uddanner dig til? :blush Men ligegyldig hvad er det en FEEED følelse at blive færdig

He he helt i orden ;) Jeg bliver lærer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.