Besvaret January 23, 2015 At se huspriserne stige her i området og glæde mig over, at vi har købt billigere ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 At mine forældre har overført en gave til vores konto.. Kæft hvor er de søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2015 At se huspriserne stige her i området og glæde mig over, at vi har købt billigere ^_^ Det glæder jeg mig også over - vi skal snart refinansiere og i den forbindelse skal huset vurderes igen og ud fra kvm priserne i området er det steget ca 300.000 :yay Dertil kommer så alle de forbedringer vi har lavet :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 At E er feberfri, hoster næsten ikke mere og har sovet helt ok i nat, taget i betragtning af at hun stadig er snottet :yay Hun vågnede kun en eller to gange og det var nok at mor lige kom ind og puttede hende igen :glad Det er godkendt, især når vi er alene hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Manden der har taget min morgendag, så jeg kunne sove efter en nat uden ret meget søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Hyggedag med mine søstre og Disney-film :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Morgenhygge med min trold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Havde lidt ondt af mig selv pga ligamentsmerter så manden har inviteret på frokost :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Det gør mig glad at tænke på, at om 23 timer og 46 minutter har vi nøglen til vores hus :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Det gør mig glad at tænke på, at om 23 timer og 46 minutter har vi nøglen til vores hus :yay Jubii hvor skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Sne, kælke tur, nybagte boller og varm kakao :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Snemandsbyggeri efterfulgt af kælketur med naboerne med deres treårige dreng. Jeg ELSKER vores vej! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Jubii hvor skønt :) Glæder mig som et lille barn til jul :D og tæller næsten ikke ned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Sne, kælke tur, nybagte boller og varm kakao :glad Snemandsbyggeri efterfulgt af kælketur med naboerne med deres treårige dreng. Jeg ELSKER vores vej! :loveshower Åhh det lyder virkelig hyggeligt : ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Glæder mig som et lille barn til jul :D og tæller næsten ikke ned Det er også bare stort at få :) Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 En kop kaffe i sofaen under Ronjas dyne med kat på skødet og Ronja render rundt og leger mens Peter Pan kører i baggrunden :biglove Liv sover og Jonas er ude og løbe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Det er også bare stort at få :) Tillykke :) Tak : ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 En kop kaffe i sofaen under Ronjas dyne med kat på skødet og Ronja render rundt og leger mens Peter Pan kører i baggrunden :biglove Liv sover og Jonas er ude og løbe ;) Vi laver næsten det samme, Edith laver mad i legekøkkenet til mig (har lige fået en kop pølse-vand :lolhit), klokkeblomst i baggrunden, lillebror bumler i maven og jeg drikker kaffe.. S er på jagt, så vi er alene hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Det har bare været en god dag :) I formiddags var vi på Krogagergaard efter kartofler - og var ude og klappe køerne, som W eeeelsker. Nu har han sovet gooood lur, hvor jeg nåede at strikke, pakke gaver ind, lave tryllesalve og bare hygge. Og efter han er vågnet har vi hygget med blåbær og yoghurt og pustet sæbebobler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Mine forældre :biglove De har været her idag og hjulpet med at male køkkenet og gøre det godt og grundigt rent. Faktisk gjorde mine forældre det rent mens Elliot sov og vi kørte i IKEA efter nyt spisebord, stole og et legekøkken til Elliot :biglove Hvor heldig har man lige lov at være. Plus at min far var i sneen med Elliot i en times tid i formiddags mens vi malede køkken :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Det har bare været en god dag :) I formiddags var vi på Krogagergaard efter kartofler - og var ude og klappe køerne, som W eeeelsker. Nu har han sovet gooood lur, hvor jeg nåede at strikke, pakke gaver ind, lave tryllesalve og bare hygge. Og efter han er vågnet har vi hygget med blåbær og yoghurt og pustet sæbebobler. Tryllesalve??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Tryllesalve??? Olvias tryllesalve, kender du ikke den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2015 Olvias tryllesalve, kender du ikke den? Nej :) hvad bruger man den til og er det en man selv kan bikse sammen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites