Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Hov har du også afleveret? :o Har jeg sagt tillykke med det? :chin: Hvis ikke, så bedre sent end aldrig: tillykke :glad

Hehe, det gjorde jeg den 15. december, skal til eksamen på onsdag  :wacko  Og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon

Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko

Tillykke!!! :glad :toot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har et varmt og tryg hjem med en kæreste, jeg elsker højere end livet selv og som behandler mig så godt.
 

I dag gav jeg et lift til en ung pige, der var stukket af fra sin kæreste, fordi han slog hende. Hun stod og blaffede ved Holbæk og skulle op til Odden. Havde sin hund med og havde bare ben. Jeg kunne ikke bære at sætte hende af ved Nykøbing, så jeg kørte hende helt op til færgen. Hun ville ikke høre om krisehjem, ville bare hjem til sin lejlighed i Jylland. Hun havde ingen penge, så ville blaffe sig med en bil på overfarten. Jeg havde ingen kontanter, så kunne ikke hjælpe hende på den måde. Da jeg havde sat hende af og hun stod vejkanten i kulden og håbede på en venlig sjæl, drønede tankerne rundt i hovedet på mig; hvad jeg kunne have sagt, hvad jeg kunne have gjort. Turen var for mig et langt angstanfald, da hendes historie mindede mig så meget om min egen. På grund af koldsved og rysten over hele kroppen, fik jeg slet ikke sagt alle de ting, hun sikkert havde brug for at høre. Kun fik jeg sagt, hun ikke var svag, at hun ikke skulle tro, kæresten havde ret i alle de frygtelige ting, han bildte hende ind om hende selv. Og at hun ikke kunne regne med eller forvente andre forstod, hvad hun var oppe imod. Og at jeg håbede, hun mod alle odds snart ville finde en vej ud. Jeg håber sådan det bedste for hende og ville ønske, jeg kunne hjælpe hende mere - men indtil hun slipper rigtigt væk, kan kun hun selv hjælpe. Håber nogen tog hende med over. Håber hun kom ind i varmen i sit eget trygge hjem. Håber der går længere og længere tid mellem hun vover sig tilbage til ham. Håber hun til sidst bliver helt væk. Håber deres barn har det godt i sin plejefamilie - og får lov at blive der. Håber at hun ikke stadig står og fryser et sted ude i mørket.

 

Og i dag er jeg så glad og taknemmelig for, jeg ikke er hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!! :glad :toot :loveshower

Tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon

Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko

 

:glad Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Tillykke

Tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde en dejlig fødselsdag igår og skal fejres igen i aften på MASH med min søde mand :yay :wub

Forsinket tillykke! :hurra

Åh, MASH :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har afleveret min bachelor :glad :yay :balloon

Åh jeg fik helt svedige hænder, da jeg klikkede aflever. Nu er der ingen vej tilbage. Nøj hvor har jeg lagt mange timer i den opgave :wacko

Tillykke med afleveringen :) :super :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig som tidligere i dag (nu i går). Den slipper ikke foreløbigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig som tidligere i dag (nu i går). Den slipper ikke foreløbigt!

Dejligt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At David nu har sovet igennem 2 nætter i træk :blink :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med afleveringen :) :super :yay

Tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :yay

Jeg skal op d. 27. eller 28. januar. Hvad med dig? :)

Den 19. og jeg er mega nervøs allerede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 19. og jeg er mega nervøs allerede!

Hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig :glad

Tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam har sovet ti timer i streg de sidste to nætter :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At David nu har sovet igennem 2 nætter i træk :blink :yay

:ditto :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med i går. Lyder dejligt med hygge aften med manden :)

Forsinket tillykke! :hurra

Åh, MASH :mam

Tak :kiss

Det var SÅ lækkert - er i hvert fald ikke sidste gang vi har været derinde : mam :sandie Og det var dejligt, at være på god date med manden og vi fik slet ikke snakket børn, men alt muligt andet. Følte os virkelig som par i stedet for kun forældre - hold op, hvor vi trængte til det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Tak :kiss

Det var SÅ lækkert - er i hvert fald ikke sidste gang vi har været derinde : mam :sandie Og det var dejligt, at være på god date med manden og vi fik slet ikke snakket børn, men alt muligt andet. Følte os virkelig som par i stedet for kun forældede - hold op, hvor vi trængte til det :7himmel

Håber ikke I sådan går og føler jer forældede? :D

 

Tillykke med dagen og MASH er altså for lækkert!!!!! Haps!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er i år vi skal i gang med at lave en 2'er... :biglove Godt nok først sidst på året, men glææææder mig alligevel til at være gravid igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er i år vi skal i gang med at lave en 2'er... :biglove Godt nok først sidst på året, men glææææder mig alligevel til at være gravid igen.

Uhhh :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er i år vi skal i gang med at lave en 2'er... :biglove Godt nok først sidst på året, men glææææder mig alligevel til at være gravid igen.

Uhh hvor spændende ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke I sådan går og føler jer forældede? :D

Tillykke med dagen og MASH er altså for lækkert!!!!! Haps!! :)

Haha! Nej dog ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh :kuller

Præcis.. ;)

Uhh hvor spændende ☺

Det ér super spændende, selvom der er størstedelen af et år, til vi går i gang.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.