Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Søvn! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At få næsten 11 timers søvn og frisør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice :yay :glad

Hvad får du for det? Og kan du sende ideen videre til Aalborg?

Ja det er skønt :D

Man får 4400 før skat pr barn, så det er ikke noget man bliver rig af, men det er et rigtig fint tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt :D

Man får 4400 før skat pr barn, så det er ikke noget man bliver rig af, men det er et rigtig fint tilbud :)

Er det så begrænset til 1 år (som vi har i Ringsted)?

Er der forskel på om børnene er under eller over 2,9?

Jeg synes det er interessant så forskelligt man vælger at gribe det an i forskellige kommuner. Der er milevid forskel på både beløb og tidsramme og mange kommuner har jo slet ikke tilskud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så begrænset til 1 år (som vi har i Ringsted)?

Er der forskel på om børnene er under eller over 2,9?

Jeg synes det er interessant så forskelligt man vælger at gribe det an i forskellige kommuner. Der er milevid forskel på både beløb og tidsramme og mange kommuner har jo slet ikke tilskud.

Ja det er begrænset til 1 år, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt.. Jeg gad godt have Alba hjemme til hun når børnehavealderen, istedet for at hun kun er 2 år når hun skal i pasning. Jeg har stadig 4 måneders barsel tilbage, så det bliver indtil maj 2016 jeg kan gå hjemme med pigerne. (Medmindre jeg bliver gravid igen inden den tid :P )

Når et barn bliver 2,10 falder tilskuddet til ca 3250 kroner, og man kan max få tilskud til 3 børn.

Jeg synes tilskuddet er spøjst strikket sammen. Det ville være mere oplagt at man kunne få tilskud indtil barnet bliver f.eks 3,5 eller 4 år, istedet for at det er tidsbegrænset til et år.

Ringkøbing-Skjern har lavet det som en forsøg, og det kører kun indtil 1/1-17. Men jeg håber at det bliver en succes, så de beholder tilbuddet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået lov til at fortsætte til zumba af min JM :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En nattøjdag sammen med Ida. :kuller vi hygger rigtigt idag mer Briobane, dublo og med at tegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggedag med Mie :biglove

At jeg har stivet rygraden af og virkelig vil det her vægttab for mig selv og PB!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første rigtige familiemiddag rundt om spisebordet alle 4 :loveshower i dag passede det med Liv skulle have mos samtidig med vi andre skulle have aftensmad så hun sad i sin nye trip trap stol og fik kartoffel/ærte-mos mens vi andre spiste kylling og rodfrugt-fritter :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første rigtige familiemiddag rundt om spisebordet alle 4 :loveshower i dag passede det med Liv skulle have mos samtidig med vi andre skulle have aftensmad så hun sad i sin nye trip trap stol og fik kartoffel/ærte-mos mens vi andre spiste kylling og rodfrugt-fritter :kuller

Hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første rigtige familiemiddag rundt om spisebordet alle 4 :loveshower i dag passede det med Liv skulle have mos samtidig med vi andre skulle have aftensmad så hun sad i sin nye trip trap stol og fik kartoffel/ærte-mos mens vi andre spiste kylling og rodfrugt-fritter :kuller

Åh det glæder jeg mig til :)

Så kan du for alvor mærke I er blevet 4 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand (som desværre er voldsomt ramt af efterfødselsreaktion/depression) i dag har gået tur med barnevognen og sidder med sovende Mie på brystet - første gang det er sket i den måned hun har levet. Han kæmper så meget og jeg er så lykkelig for at se dem lidt sammen ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af hvordan jeg laver det blå tut skørt til Mie som jeg drømmer om til hende!!! Og så i samme ombæring fandt opskriften på en kappe til hende der ikke kræver jeg kan sy!!!!! :super

Så stof og stil here i Come!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand (som desværre er voldsomt ramt af efterfødselsreaktion/depression) i dag har gået tur med barnevognen og sidder med sovende Mie på brystet - første gang det er sket i den måned hun har levet. Han kæmper så meget og jeg er så lykkelig for at se dem lidt sammen ❤️❤️❤️

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fundet ud af hvordan jeg laver det blå tut skørt til Mie som jeg drømmer om til hende!!! Og så i samme ombæring fandt opskriften på en kappe til hende der ikke kræver jeg kan sy!!!!! :super

Så stof og stil here i Come!!!!

Skal vi lave en tur ud af det? - planlægger nemlig også en tur i S&S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det glæder jeg mig til :)

Så kan du for alvor mærke I er blevet 4 :loveshower

 

Det kan jeg nemlig :kuller Det var så hyggeligt at have Ronja siddende ved siden af mig og Liv overfor :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik trænet i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi lave en tur ud af det? - planlægger nemlig også en tur i S&S

Jeg regner med at køre derud torsdag for der har jeg bilen. Kan du ikke lige smse for så kunne vi jo tage ud i centret eller Bilka bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tur i IKEA og glugge køkkenideer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg vågnede op og var ret morgensur og havde lyst til at brokke mig over, at vi har sovet alt for længe, og at stuebordet blød med Brians chipsposer fra igår, så valgte jeg i stedet at gå ud og lave mig en lækker morgenmad af havregryn med mandler, pistacienødder, abrikoser, blåbær og honning + en stor kande vand med mynte. Det skal blive en god dag. Bum! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at køre derud torsdag for der har jeg bilen. Kan du ikke lige smse for så kunne vi jo tage ud i centret eller Bilka bagefter?

Det lyder som en plan! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt første legeaftale her hos os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ostepops ;)

Hmmmm yndlingschips ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm yndlingschips ....

I mangel på middagsmad var de guld værd ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.