Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Tillykke!!! Er de øremærket noget bestemt du har ønsket dig?

Ja, mit kæmpe hul af gæld :lolhit Men det er totalt ligemeget, jeg savner ikke noget og er bare glad for at økonomien går den rigtige vej nu :) Og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, mit kæmpe hul af gæld :lolhit Men det er totalt ligemeget, jeg savner ikke noget og er bare glad for at økonomien går den rigtige vej nu :) Og tak :)

Nu jeg tænker over det, så havde jeg jo faktisk lovet B at invitere ham ud på en rigtig god bøf :chin: men så er der lige det der med gravid og rødt kød :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10888878_10205011189666757_5473620068649

 

Det her billede fra juleaften :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10888878_10205011189666757_5473620068649

Det her billede fra juleaften :biglove

Årh dejligt dejligt billede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu jeg tænker over det, så havde jeg jo faktisk lovet B at invitere ham ud på en rigtig god bøf :chin: men så er der lige det der med gravid og rødt kød :unsure

Jeg har ladet mig høre at en (godt og vel) mediumstegt bøf der ikke bløder - skulle være helt ok - særligt når det hører sjældenhederne til:)

Og at man meget hellere må spise en bøf af et reelt stykke kød end af hakkekød - så er chancen for bakterier meget mindre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er på vej hjem til hvide sande til mine forældre for at holde fødselsdag for min mor.. Det er første gang i julen vi er sammen med dem, fordi de har holdt jul i Schweiz hos min storesøster...

Og efter at have vært sammen med t's familie 4 dage ud af 5 her i julen, trænger vi begge til noget luftforandring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ladet mig høre at en (godt og vel) mediumstegt bøf der ikke bløder - skulle være helt ok - særligt når det hører sjældenhederne til:)

Og at man meget hellere må spise en bøf af et reelt stykke kød end af hakkekød - så er chancen for bakterier meget mindre :)

Bumbum, jeg hører og læser forskellige ting, og ved ikke helt, hvad jeg vil gå efter :unsure

Hakket oksekød spiser jeg aldrig, så det er så nemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bumbum, jeg hører og læser forskellige ting, og ved ikke helt, hvad jeg vil gå efter :unsure

Hakket oksekød spiser jeg aldrig, så det er så nemt ;)

Har du fået lavet en toxiplasmose test? Det er så vidt jeg ved, den eneste grund til ikke at spise rødt/rosa kød..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået lavet en toxiplasmose test? Det er så vidt jeg ved, den eneste grund til ikke at spise rødt/rosa kød..

Ja det tror jeg også. Men hvis du er i tvivl kan du måske få noget andet og B sin bøf?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået lavet en toxiplasmose test? Det er så vidt jeg ved, den eneste grund til ikke at spise rødt/rosa kød..

Ja, det har jeg nemlig, og jeg har ikke haft det... :prik

Ja det tror jeg også. Men hvis du er i tvivl kan du måske få noget andet og B sin bøf?

Jaeh, det ved jeg godt, men jeg har det nok lidt sådan, at jeg ikke gider at glo på hans lækre bøf, hvis jeg ikke må få en :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg nemlig, og jeg har ikke haft det... :prik

Jaeh, det ved jeg godt, men jeg har det nok lidt sådan, at jeg ikke gider at glo på hans lækre bøf, hvis jeg ikke må få en :badgirl

Argh flad :prik

Altså det er jo i mindre grad i oksekød, meget oftere findes det i lam, gris og vildt. Men man skal selvfølgelig have lyst til at løbe risikoen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærligheds film, strikketid og hjemmebagt kanelstang :sandie God afslutning på god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh flad :prik

Altså det er jo i mindre grad i oksekød, meget oftere findes det i lam, gris og vildt. Men man skal selvfølgelig have lyst til at løbe risikoen :)

Se dét vidste jeg ikke. :)

Men puh ja... Har MEGA lyst til en god bøf, men har jo virkelig ikke lyst til at risikere at baby bliver syg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se dét vidste jeg ikke. :)

Men puh ja... Har MEGA lyst til en god bøf, men har jo virkelig ikke lyst til at risikere at baby bliver syg :unsure

Ville det ødelægge oplevelsen hvis du bad om at få bøffen gennemstegt? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville det ødelægge oplevelsen hvis du bad om at få bøffen gennemstegt? :kiss

Ja :rolleyes :blush :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :rolleyes :blush :badgirl

Hehe, jeg forstår dig nu godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvor glad Ida blev over at vi skulle køre med bus idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se dét vidste jeg ikke. :)

Men puh ja... Har MEGA lyst til en god bøf, men har jo virkelig ikke lyst til at risikere at baby bliver syg :unsure

Nej, det forstår jeg virkelig godt.. Jeg har heldigvis haft det, men ved helt ærligt ikke hvad jeg havde gjort hvis det var mig..

Det her er sakset fra SSI:

"Det er ikke alle nyligt smittede gravide, der overfører infektionen til deres foster. Andelen af ufødte, der smittes i graviditeten, er i 13. graviditetsuge omkring 10 % og i 36. graviditetsuge 72 %. Risikoen for smitte fra den gravide til det ufødte barn er således størst i det sidste trimester og mindst i det første trimester. Til gengæld er risikoen for symptomer af den medfødte infektion større, jo tidligere i graviditeten fostret er blevet smittet."

Og jeg MENER (husker ikke præcist tallene) at det er i under 5% af dansk oksekød, hvor det i langt højere grad er i de andre slags kød jeg nævnte og især i vildt.. Jeg kan bare ikke finde min kilde igen og tænker at det nok er i en af mine studiebøger..

Edit: og så kender jeg helt personligt en, der blev smittet ca halvvejs i graviditeten og kom i behandling, hendes dreng blev tjekket ekstra ved fødslen og havde ingen antistoffer = hun havde ikke overført det til ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tømreren er her i dag og sætter det sidste vindue i taget :yay :yay. Det betyder at vi kan udnytte fradraget som vi havde aftalt med ham :yay (at han så har været en spade til at overholde aftaler indtil nu snakker vi ikke om... Nu er han her og han bliver færdig i dag, og det er stadig 2014)

Kan næsten sige :ditto

Det er bare maleren der er og lave det sidste og bagefter kommer gulvmanden og gør trappen helt færdig :yay

Og de har virkelig også været dårlige til aftaler <_<

Det er super fedt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Søren og Anna er på vej med toget og når jeg har hentet dem om 1,5 time, så er der dømt 2 fridage hjemme UDEN planer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene hjemme! Slap for at besøge svigermor men er bare ikke på toppen lige nu!!! Så Anders tog Mie med og overlod mig til sofaen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi stadig kan nå at lave en septemberbaby :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi stadig kan nå at lave en septemberbaby :wub

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi stadig kan nå at lave en septemberbaby :wub

Positiv ÆL-test?! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Film med Nicolas cage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.